lewieke Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Morgen naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep die de oorzaak moet wegnemen van mijn continue longontstekingen. Het is geen zware maar wel een heel vervelende ingreep die een weekje herstel zal vragen. Toen ik vroeg aan de chirurg wat de risico's waren, kreeg ik als laconiek antwoord : 'Als de chirurg nuchter is, is het niet zo'n groot risico.' Enfin je kent het wel, algemene anesthesie houdt toch altijd wat risico's in en eerlijk gezegd knijp ik 'm wel. Anderzijds kijk ik uit naar wat meer levenskwaliteit. Normaal ben ik binnen een weekje weer helemaal nieuw :-) Vlug nog even pinnen en wat cash afhalen, de paswoorden en documenten klaarleggen voor vrouwlief, ingeval één en ander verkeerd afloopt en de rest van de middag proberen op een prettige manier door te brengen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 @lewieke Heel veel sterkte morgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte kerel! Typische Belgische chirurgen antwoord. Dat zou een Nederlandse chirurg niet durven zeggen, krijgt 'ie geheid gezeik mee. Continue longonstekingen is geen pretjes, dus hopelijk werkt het goed en ben je daar dan vanaf. Amandels knippen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 @lewieke, Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel. Met vriendelijke groet, Popeye. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte Lewieke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Dat is toch geen kattepis. Sterkte @lewieke. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Veel succes! Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 veel sterkte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte @lewieke komt vast wel goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ik hoop dat die chirurg nuchter is, maar dat komt vast wel in orde. Sterkte en beterschap de komende week. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ja @lewieke, sterkte met de ingreep en alvast een spoedig herstel gewenst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 @lewieke , een nuchtere chirurg, een lekker roesje, een schone verpleegster en een voorspoedig herstel gewenst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Morgen naar het ziekenhuis voor een kleine ingreep die de oorzaak moet wegnemen van mijn continue longontstekingen. Het is geen zware maar wel een heel vervelende ingreep die een weekje herstel zal vragen. Toen ik vroeg aan de chirurg wat de risico's waren, kreeg ik als laconiek antwoord : 'Als de chirurg nuchter is, is het niet zo'n groot risico.' Enfin je kent het wel, algemene anesthesie houdt toch altijd wat risico's in en eerlijk gezegd knijp ik 'm wel. Anderzijds kijk ik uit naar wat meer levenskwaliteit. Normaal ben ik binnen een weekje weer helemaal nieuw :-) Vlug nog even pinnen en wat cash afhalen, de paswoorden en documenten klaarleggen voor vrouwlief, ingeval één en ander verkeerd afloopt en de rest van de middag proberen op een prettige manier door te brengen. Sterkte en voorspoedig herstel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte en beterschap ;-) Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ah, bah...gedoe en spanning. Sterkte. Amandelen eruit? Dat is inderdaad een rotoperatie voor volwassenen. Haal waterijsjes in huis, en smeltparacetamol. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte @lewieke! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rammel Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte en een voorspoedig herstel toegewenst! Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Heel veel sterkte en snel herstellen hoor!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Moet vanavond nog naar een feestje waar schijnbaar veel dokters en chirurgen zullen zijn . Ik hoop voor jou dat die van jou niet aanwezig zal zijn . Anders loopt het fout af . Veel sterkte en spoedig herstel . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Goed herstel gewenst met het gewenste eindresultaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte! En gezond thuis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Heel veel sterkte en Beterschap en dat het resultaat goed mag zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Vroeger kreeg je algehele anesthesie door vooral veel te drinken, dus laat die chirurg gewoon een paar flessen Black Damnation voor jou meenemen. Sterkte ermee! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte @lewieke en we gaan voor een goed en geheel herstel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Heel, heel veel sterkte! Ik zou de fles wijn inderdaad pas geven als het gelukt is...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.