MissD Geplaatst: 9 mei 2015 Delen Geplaatst: 9 mei 2015 Tip: deze week is bij de Lidl een dynamo led lantaarn in de aanbieding. Geen stroom, accu of batterijen... gewoon met uitklapbare zwengel. Vorig jaar zomer heb ik er een gekocht en getest, werkt prima. Perfect survival gear Info: Dynamo LED-lantaarn 9.99 € Per stuk Altijd gereed voor gebruik, ideaal voor tuin, op de camping of op het balkon Oplaadbaar met behulp van uitklapbare zwengel Optimale verdeling van licht door de reflector in kegelvorm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Tip: ANWB heeft tarp in aanbieding. Staat in de folder dus geen plaatje. ALDI: digitale nachtkijker 100 euries waterdichte opbergzak 10 (tien) euronies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Is het deze ? @-geanonimiseerd- http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/travel-co-tarp.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Is het deze ? @-geanonimiseerd- http://webwinkel.anwb.nl/webwinkel/travel-co-tarp.html Looks like it !, bedankt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Vanaf donderdag 21 mei zijn er bij de Lidl verschillende campingartikelen te koop, o.a. een pop-up tentje met een waterkolom van 3000 mm, of een zelfopblazende slaapmat. http://flyer.lidl.nl/e61b888a-3b67-4414-b866-2e86e5e88991/#/14 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Vanaf donderdag 21 mei zijn er bij de Lidl verschillende campingartikelen te koop, o.a. een pop-up tentje met een waterkolom van 3000 mm, of een zelfopblazende slaapmat. http://flyer.lidl.nl/e61b888a-3b67-4414-b866-2e86e5e88991/#/14 Nice, maar die wc rollen zijn anders ook wel cheap hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Nice, maar die wc rollen zijn anders ook wel cheap hoor. Ja, zie het nu pas inderdaad. Gewoon een topwinkel! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crashhead Geplaatst: 21 mei 2015 Delen Geplaatst: 21 mei 2015 ik heb de Dynamo LED-lantaarn van de lidl gehaald, niet slecht voor die prijs, er zit ook een klein zonepaneeltje bovenop (ben benieuwd of het iets uitmaakt). de lamp zelf doet het goed, was alleen even zoeken waarom de lamp niet aan ging, zit er een knop onder om te zorgen dat die niet per ongeluk aangaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Born Geplaatst: 22 mei 2015 Delen Geplaatst: 22 mei 2015 Lol, dat knopje heb ik ook gezocht. Maar inderdaad voor dat geld, en de radio heeft zelfs ontvangst! :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Voor de liefhebbers bij ibood vandaag: Gerber Bear Grylls. 19,95 + 5,95 verzendkosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Voor de liefhebbers bij ibood vandaag: Gerber Bear Grylls. 19,95 + 5,95 verzendkosten. mooie aanbieding alleen jammer dat ie niet nu in mijn budget past Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 10L dry-bag voor 3,95 bij de action. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Gezien bij de HEMA: fluitje 2 euro, knoopkompas 2 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Gezien bij de HEMA: fluitje 2 euro, knoopkompas 2 euro. werkt het knoopkompas? (toen ik ze ging bekijken was er geen enkele dat dezeflde richting aan gaf.. -- leek niet op een lokaal magnetisch veld want ze gingen alle richtingen uit) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 werkt het knoopkompas? (toen ik ze ging bekijken was er geen enkele dat dezeflde richting aan gaf.. -- leek niet op een lokaal magnetisch veld want ze gingen alle richtingen uit) Dat moet wel een goed product zijn, het is geen massaproductie want ze zijn allemaal uniek Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 29 mei 2015 Delen Geplaatst: 29 mei 2015 werkt het knoopkompas? (toen ik ze ging bekijken was er geen enkele dat dezeflde richting aan gaf.. -- leek niet op een lokaal magnetisch veld want ze gingen alle richtingen uit) De kompasjes die ik zag wezen wel dezelfde kant op, en naar mijn gevoel redelijk naar het Noorden. Dat ik er geen gekocht heb, lag er aan dat ik voldoende voorzien ben. Op het fluitje heb ik voorzichtig geblazen, Ik kon het niet laten, maar wilde niet de hele winkel alarmeren. Het fluitje gaf wel het gevoel dat het voldoende geluid zou kunnen produceren om dat te doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Weet iemand of er ook winkels zijn die dutch ovens verkopen? Of eventueel een betrouwbare webshop? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Weet iemand of er ook winkels zijn die dutch ovens verkopen? Of eventueel een betrouwbare webshop? Ik heb hem gekocht bij Het Buiten, een webshop, die ook workshops geeft. Maar DO is ook te koop bij Moosecamp. Goede winkel en webwinkel, bij mij om de hoek (als je daarheen gaat, krijg je bakkie koffie van mij) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 En mocht je naar -Het Buiten- gaan, dan staat bij mij de koffie klaar . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 En mocht je naar -Het Buiten- gaan, dan staat bij mij de koffie klaar . haha woon je daar vlakbij of werk je daar? extra motivatie in ieder geval daarheen te gaan, nu nog even de inkoop actie van de prepshop afwachten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Wij hebben onze Dutch oven gekocht bij http://www.qvist.nl toen ze op de 4x4vakantiebeurs op Loon-op-Zand stonden (staan ze elk jaar trouwens) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MissD Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Vanaf 11 juni de volgende gear in de aanbieding bij de Lidl (landelijk): Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 7 juni 2015 Delen Geplaatst: 7 juni 2015 Gister bij de Kruidvat mogelijk wat interessants gezien: Een Tarp van 3x3 voor €14,99. Met 2 tentstokken. Voor zover ik kon zien enkel op de hoeken ogen. [ATTACH=CONFIG]18851[/ATTACH] Misschien niet zo lichtgewicht als een DD Tarp, maar kost een kwart. En nog iets stoms, ballonnen met licht er in. 5 stuks voor €2,99 en ze branden elk 15uur. [ATTACH=CONFIG]18852[/ATTACH] Met name de witte kunnen als noodverlcihting dienen bij stroomuitval. Als je dan ook nog eens de ballonnen vult met helium dan blijven zen aan het plafond hangen. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 13 juni 2015 Delen Geplaatst: 13 juni 2015 Omdat ikzelf geen visser ben, kende ik deze zaak niet, maar door een omweg werd toch mijn interesse gewekt bij deze winkel: Fish Inn & Outdoor. Momenteel hebben ze een leegverkoop waardoor een heleboel leuke (outdoor!) dingen met 50% van de prijs de deur uitgaan. Echt veel leuke dingen zijn er in de aanbieding: van Fostex security-prut tot Gelert rug- tassen en ander mooi buitenspul: ook Magnum- en Bata-schoenen in de verkoop. Ook heel veel outdoorkleding gaat er nu voor weinig weg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mr mayhrm Geplaatst: 21 juni 2015 Delen Geplaatst: 21 juni 2015 Dikke merci! Heb er een paar Meindls op de kop kunnen tikken aan 50%. 100 euro bespaard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.