Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bij Knives and tools krijg je bij besteding van 90 euro aan zakmessen of multitools nu een Eden 106 zakmes cadeau. Dit t/m 6 maart 2015.

 

En voor wie dat nog niet weet, de Eden 106 is hetzelfde als de Sanrenmu 710 uit dezelfde fabriek en dat mes wordt wel de "poor mans Sebenza" genoemd. Ik heb er zelf meerdere en het zijn fijne mesjes, zij het wat zwaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

belachelijk dat ze DURVEN zeggen dat die batterijen normaal €95 kosten.. je moet niet ver zoeken om ze te kopen voor net geen €25.

(geen slechte deal tegen €20 natuurlijk :))

 

Ja echt idioot dat ze beweren dat de batterijen normaal €95 kosten ja, had die voor €25 ook al gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Obelink in de aanbieding: Coleman benzinebrander van 129 voor 89

 

http://www.obelink.nl/kampeerartikelen/kooktoestellen/coleman-unleaded-feather.html?category_params=s_company%3D1%26category_id%3D1223%26page%3D4

 

(Voor die prijs kon ik m niet laten liggen en heb m vandaag besteld.)

 

En mijn maat @strijder was ook razend enthousiast en wilde er ook 1 hebben, dus nog 1 besteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Obelink in de aanbieding: Coleman benzinebrander van 129 voor 89

 

http://www.obelink.nl/kampeerartikelen/kooktoestellen/coleman-unleaded-feather.html?category_params=s_company%3D1%26category_id%3D1223%26page%3D4

 

(Voor die prijs kon ik m niet laten liggen en heb m vandaag besteld.)

 

Die heb ik al jaren, perfect ding!

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook, ik heb ook een coleman 2 pits.

Als hij helemaal zwart geblakerd is na het gebruik van verkeerde vloeistof of ander langdurig/ verkeerd gebruik: gewoon een paar minuten een gasbrander er op laten branden en al het zwart is er weer af, alles als nieuw. ( Bijvoorbeeld na gebruik met diesel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, maar welke variant moet ik hebben?

 

Ik heb ook dergelijke setjes en vismateriaal. Het is wel eens leuk om te doen maar echt goed ben ik niet. Wat ik je wel zou aanraden is om eerder te kiezen voor kleine haakjes, liever dan grote, en kleinere dobbers. Daarmee haal je sneller resultaat. Gewoon doen en proberen. Tegen die prijzen is het echt geen risico.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...