Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Tja dat is waar, misschien moet ik mijn contacten bij paracord.nl even bellen :)

 

Dat kan, maar eigenlijk vind ik het niet echt bijster interessant. Kijk die touwtjes van 4mm van de Action met 22kg trekkracht zijn nauwelijks sterk genoeg om een tarp stevig te bevestigen als het waait, ik heb ze al zien knappen. Maar of een koord nu 200, 350 of meer kg's kan hebben is voor praktische toepassingen eigenlijk al niet zo interessant meer.

 

Die Action set lijkt me harstikke leuk voor mensen om eens voor bijna nop te proberen hun eigen armbandje te knopen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat kan, maar eigenlijk vind ik het niet echt bijster interessant. Kijk die touwtjes van 4mm van de Action met 22kg trekkracht zijn nauwelijks sterk genoeg om een tarp stevig te bevestigen als het waait, ik heb ze al zien knappen. Maar of een koord nu 200, 350 of meer kg's kan hebben is voor praktische toepassingen eigenlijk al niet zo interessant meer.

 

Die Action set lijkt me harstikke leuk voor mensen om eens voor bijna nop te proberen hun eigen armbandje te knopen. :)

 

Of als reserve veters voor nood :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paracord 100 type 1 is heel dun (1,5 mm) en heeft maar 1 binnenste streng, zo'n 45kg trekkracht (nog steeds twee keer zo sterk als 4mm touw van de Action): http://www.edc-blog.com/2013/07/review-type-i-paracord.html

Paracord 425 type 2 is 3mm dik en een trekkracht van 191kg: http://www.paracord.nl/Paracord-Type-II

Type 3 (het bekende 550) en 4 (750) zijn goed bekend. (Zie eventueel zelfde paracord shop voor specs)

 

't Kan overigens best Chinees kloon paracord zijn, uiteraard geen idee hoe sterk dat is.

Het heeft 7en binnendraden, staat ook op foto.... Maar het maakt mij niet uit t ziet er leuk uit en heb de eerste af9b8498531c4e6c040d5ca7e28065838f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of als reserve veters voor nood :)

 

Jammer dat @Wonderland niet meer op dit forum komt, die heeft van mij al eens zo'n veter gekregen toen ik met hem, @Heksenboot en nog een paar aan het wandelen was. Ga nooit de deur uit zonder minimaal twee meter van het spul! :p

 

Het heeft 7en binnendraden, staat ook op foto.... Maar het maakt mij niet uit t ziet er leuk uit en heb de eerste af

 

Als dat je eerste is, complimenten! Ziet er goed uit, mooi regelmatig. Zelf ben ik niet zo handig met dat soort toepassingen op SC's laat ik nog wel eens wat knopen door handige mensen zoals @Vempain en m'n dubbele lanyard aan m'n primaire mes komt van @carismo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Trakteer jij, dan trakteren wij! Duurzame en mooie kadotips van Prepshop.nl - http://eepurl.com/9uP41 "

 

Een maand lang (t/m 26 december) geven we je 12% korting op je bestelling! Om deze korting te krijgen vul je de actiecode DEC2014 in. En naast de korting doen we er voor jou een extra kadootje bij, om je te bedanken voor je keuze om bij ons te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stuudje: Misschien een idee om van Gear aanbiedingen een sub-forum te maken?

Je zoekt je de schompus in 1 zo'n post en je blijft scrollen :)

Tjekker, in de quick links kan je de moderatoren vinden. Dat ben ik niet.

En subforum? Gear aanbiedingen is een sticky in onderdeel Survival uitrusting algemeen. Een sticky is herkenbaar aan rode tekst en staat boven de gewone posten...makkelijk terug te vinden omdat het apart van alle normale onderwerpen staat.

En tja, scrollen...groter beeldscherm nemen misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjekker, in de quick links kan je de moderatoren vinden. Dat ben ik niet.

En subforum? Gear aanbiedingen is een sticky in onderdeel Survival uitrusting algemeen. Een sticky is herkenbaar aan rode tekst en staat boven de gewone posten...makkelijk terug te vinden omdat het apart van alle normale onderwerpen staat.

En tja, scrollen...groter beeldscherm nemen misschien?

 

Thx weer Stuudje. Kga kijken. Sticky post is handig maar hij wordt erg lang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx weer Stuudje. Kga kijken. Sticky post is handig maar hij wordt erg lang.

 

Dat is bij gear aanbiedingen niet echt een probleem. De oudere aanbiedingen gelden toch niet meer.

 

Onder Instellingen (rechtsboven) en dan links Algemene instellingen, optie Onderwerp Weergeef Modus kun je ook instellen dat je de nieuwste berichten boven aan wilt hebben.

 

Zo heb ik het ingesteld. Scheelt idd een hoop gescroll.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij de Aldi een katoenen slaapzaklaken van 230x80x50 cm in handig tasje 20x8 cm voor maar 3 euro. Zal wel niet echt jofele kwaliteit zijn maar eens een keer te testen als het niet te koud is kon ik hem niet laten liggen. Net ff open gehad en voor een aantal nachtjes in slapen moet te doen zijn (en anders wordt het een poetslap). het terug in het zakje vouwen eist wel ff vakmanschap maar na 3 pogingen zit hij er terug in. lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ANWB heeft op het moment verschillende artikelen van GoalZero in de aanbieding.

In het verleden heb ik er al een keer een USB lampje gekocht voor de helft van het geld, maar nu liggen er ook panelen.

 

Gisteren heb ik een Nomad 7 Adventure Kit gekocht voor €50,-

Dat is €70,- goedkoper dan normaal.

Het aanbod per ANWB zal verschillen, maar het is de moeite om eens een kijkje te nemen.

In Rotterdam heb ik (ook voor €50,-) de Nomad 3.5 zien liggen.

 

EDIT: Iemand heeft mijn draadje verplaatst. Ik weet niet wie maar dank daarvoor. Met mijn über zoek skills heb ik deze (gear aanbiedingen) niet kunnen vinden. -_-'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij misschien of de Goal Zero vergelijkbaar is met de Xtorm AP150? En dan met name op kwaliteit en gebruiksgemak?

https://www.solarpowersupply.nl/solar-panels/xtorm-solar-booster-12watt-panel-ap150?gclid=CJjXoenJw8ICFY_MtAod5D0AJQ

Thx

De ANWB heeft op het moment verschillende artikelen van GoalZero in de aanbieding.

In het verleden heb ik er al een keer een USB lampje gekocht voor de helft van het geld, maar nu liggen er ook panelen.

 

Gisteren heb ik een Nomad 7 Adventure Kit gekocht voor €50,-

Dat is €70,- goedkoper dan normaal.

Het aanbod per ANWB zal verschillen, maar het is de moeite om eens een kijkje te nemen.

In Rotterdam heb ik (ook voor €50,-) de Nomad 3.5 zien liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee @prepass

De GoalZero had ik al een tijd op kijn verlanglijstje staan en heb me er verder niet in verdiept.

De Xstorm heeft meer vermogen (12W ipv. 7W) en een hoger amperage (2.1A ipv, 1.0A), ook is de Xstorm goedkoper dan een losse Nomad 7 (€69,- ipv €79,-).

 

Tot zo ver de verschillen in het paneel.

 

Een groot voordeel van de Nomad Adventure kit is de AA batterij lader (Guide 10 Plus) die er bij zit. Deze kun je gebruiken als buffer. Als je zorgt dat deze vol is kun je ook laden als het donker is. Vanaf een Guide 10 kun je zonder problemen een iPhone, smartphone of iPad opladen.

Gebruik je deze ook tijden het laden dan vangt de Guide 10 spanningsdipjes op zodat (zeker iDevices) blijven laden.

 

Zou ik een Xstorm kopen dan zou ik er een powerbank bij willen hebben omdat je anders zon moet hebben. Met een powerbank vang je dat probleem op.

 

Als ik de Nomad en Guide 10 heb getest zal ik er een review van schrijven. Maar dat kan wel even duren. Wellicht zijn er meer ervaringen met de GoalZero op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee @prepass

De GoalZero had ik al een tijd op kijn verlanglijstje staan en heb me er verder niet in verdiept.

De Xstorm heeft meer vermogen (12W ipv. 7W) en een hoger amperage (2.1A ipv, 1.0A), ook is de Xstorm goedkoper dan een losse Nomad 7 (€69,- ipv €79,-).

 

Tot zo ver de verschillen in het paneel.

 

Een groot voordeel van de Nomad Adventure kit is de AA batterij lader (Guide 10 Plus) die er bij zit. Deze kun je gebruiken als buffer. Als je zorgt dat deze vol is kun je ook laden als het donker is. Vanaf een Guide 10 kun je zonder problemen een iPhone, smartphone of iPad opladen.

Gebruik je deze ook tijden het laden dan vangt de Guide 10 spanningsdipjes op zodat (zeker iDevices) blijven laden.

 

Zou ik een Xstorm kopen dan zou ik er een powerbank bij willen hebben omdat je anders zon moet hebben. Met een powerbank vang je dat probleem op.

 

Als ik de Nomad en Guide 10 heb getest zal ik er een review van schrijven. Maar dat kan wel even duren. Wellicht zijn er meer ervaringen met de GoalZero op het forum.

Ik heb er hele veel(lees 2 jaar continu) ervaring mee. En hij werkt als een tiet. Ik heb een hekel aan powerbanks, na 1,5 à2 jaar zijn zeer gewoon op en dan moet je een dure vervanging zoeken. Nu heb ik gewoon meter AA's die ik mee neem en lekker wisselen kan. Of het nu mijn mobiel, zaklamp of dildo is alles is klaar voor actie.

 

Ps: ik lieg nooit, maar voor de helderheid ik verkoop de goalzero guide 10 kit wel in de prepshop.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er hele veel(lees 2 jaar continu) ervaring mee. En hij werkt als een tiet. Ik heb een hekel aan powerbanks, na 1,5 à2 jaar zijn zeer gewoon op en dan moet je een dure vervanging zoeken. Nu heb ik gewoon meter AA's die ik mee neem en lekker wisselen kan. Of het nu mijn mobiel, zaklamp of dildo is alles is klaar voor actie.

Ps: ik lieg nooit, maar voor de helderheid ik verkoop de goalzero guide 10 kit wel in de prepshop.

 

Dat is inderdaad een heel vroot voordeel van de Guide 10 Plus, je kan er gewoon AA's in stoppen. Dat betekend dat als de Guide 10 bol is je gewoon nieuwe AA batterijen er in kan doen.

Als ik bijvoorbeels mijn Hyperjuice Micro er aan hang is hij met 3600mAh vol. Met de standaard GoalZero batterijen al na 2300mAh, maar vervolgens stop je de volgende batch er en en... onbeperkte mAh's! Althans, onbeperkt voor zover je AA's hebt.

 

@Simurgh, dildo's hebben geen batterijen nodig. Vibrators daarentegen wel. Zien we straks een update in het 'Nieuw in de Prepshop' draadje? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een heel vroot voordeel van de Guide 10 Plus, je kan er gewoon AA's in stoppen. Dat betekend dat als de Guide 10 bol is je gewoon nieuwe AA batterijen er in kan doen.

Als ik bijvoorbeels mijn Hyperjuice Micro er aan hang is hij met 3600mAh vol. Met de standaard GoalZero batterijen al na 2300mAh, maar vervolgens stop je de volgende batch er en en... onbeperkte mAh's! Althans, onbeperkt voor zover je AA's hebt.

 

@Simurgh, dildo's hebben geen batterijen nodig. Vibrators daarentegen wel. Zien we straks een update in het 'Nieuw in de Prepshop' draadje? ^_^

Owned! Your right naughty boy! ! !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...