Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Leatherman Wave 82 euro inclusief verzenden. Dat is 13 euro goedkoper dan knivesandtools

 

http://www.bax-shop.nl/gereedschap/leatherman-wave-multitool-gereedschap/product-details.html

 

Als je een credit card hebt is de black oxide version voor 77 euro verkrijgbaar op amazone.de

 

http://www.amazon.de/Leatherman-LTG831331-Wave-Multifunktionswerkzeug/dp/B0009JS2ZW/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1411308109&sr=8-2&keywords=leatherman+wave

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was op zoek naar waterstofperoxide, kwam ik op deze site: http://www.labshop.nl/

 

Kent iemand die site en zijn de prijzen een beetje ok? Ik heb weinig ervaring met chemicalien dus geen idee wat goedkoop is of duur.

 

Waterstofperoxide 37% kost bijvoorbeeld iets meer dan een 10tje per liter. Moet je natuurlijk behoorlijk verdunnen (3% dacht ik maar moet ik opzoeken) dus dan heb je met zo'n fles al heel wat.

 

Verder staan er veel spullen waarvan ik geen verstand heb maar er staan diverse artikelen op het forum waar je wellicht de ingredienten van kunt vinden daar.

 

Ook diverse gasmaskers, handschoenen en andere beschermingsmiddelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdelijke aanbieding die morgen verloopt, een elektrische bakfiets met 6 versnellingen van €2500 naar €1299

Kunnen 4 kinderen of minimaal 4 grote tassen in. Elektrische fiets is misschien minder gemakkelijk maar eventueel met een zonnepaneel zou het waarschijnlijk wel kunnen werken :p

http://www.groupdeal.nl/1299-ipv-2500-elektrische-3-wieler-bakfiets-met-6-versnellingen-inclusief-slot-bel-bagagedrager-en-regenhoes-voor-over-de-bak260914.html?utm_source=e-ngine_mail&utm_medium=e-mail&utm_campaign=27-09-14-Groupdeal-Landelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

15% korting op alle Mountain House lang houdbaar voedsel bij Prepshop.nl

 

Mountain House maakt noodrantsoen met een houdbaarheid tot maar liefst 25 jaar! Voordelige blikken of handzame 1 of 2 persoons porties gevriesdroogd eten.

 

Gebruik actiecode “HIKING” (september en oktober 2014) en ontvang maar liefst 15% op alle Mountain House maaltijden.

 

http://prepshop.nl/mountain-house

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf 2 oktober bij de Lidl:

 

Mini Compressor 12v tot 10 Bar 14,99€

Omvormer 12v naar 230v 300watt continue 24,99€

 

http://flyer.lidl.nl/af8824b1-c1ab-4f60-a1d2-b5656e3cdb9e/#/18

 

Dat compressortje zou handig zijn. Scheelt weer spuitbusjes met lucht kopen om de computers schoon te spuiten.

Domme vraag misschien maar als je geen auto hebt, zijn er ergens goedkoop omvormertjes te koop waar je 'm kunt inpluggen? Dus niet van 12 naar 220 maar andersom.

 

Ik heb een adaptertje waar een aansteker aansluiting voor in de auto in gaat maar da's voor een oplaadbare ledlamp. 0.1A Dat gaat vast niet werken met dat compressortje.

 

20140929_190149.jpg.1a562e15bff7e90ff015a697f4649fae.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat compressortje zou handig zijn. Scheelt weer spuitbusjes met lucht kopen om de computers schoon te spuiten.

Domme vraag misschien maar als je geen auto hebt, zijn er ergens goedkoop omvormertjes te koop waar je 'm kunt inpluggen? Dus niet van 12 naar 220 maar andersom.

 

Ik heb een adaptertje waar een aansteker aansluiting voor in de auto in gaat maar da's voor een oplaadbare ledlamp. 0.1A Dat gaat vast niet werken met dat compressortje.

 

20140929_190149.jpg.1a562e15bff7e90ff015a697f4649fae.jpg

 

Je bedoeld zoiets? http://www.allekabels.nl/sigarettenaansteker/1616/1193417/omvormer-230v-naar-12v.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik vandaag ook maar even naar de action geweest. Plotseling zaf ik een mooie outdoor rugzak van 60liter

Voor maar €15,00 dus die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Dus nu gebruik ik deze rugzak als 2e BOB

De voorkant

5d3f3c25dada9bec3eb13cf2e063c5c7.jpg

De achter kant

d95f7f7fd6ba5a7a1df8f8f0a4b0cb14.jpg

De buik riem incl kleine vakjes

 

129e3dd8842e5837f235a67b87eb9430.jpg

 

Het voor vakje

22999a2d0f30ee8373eb21db84ba4dcd.jpg

 

Ik ben er erg blij mee.

Hij zit ook erg lekker.

Dus ik vind het een echte aanrader

 

Mvg homerun

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk! Ook al getest met een flink gewicht erin? Zit ie dan nog steeds goed? Ben benieuwd naar je verdere bevindingen. Thx

 

Zelf ben ik vandaag ook maar even naar de action geweest. Plotseling zaf ik een mooie outdoor rugzak van 60liter

Voor maar €15,00 dus die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Dus nu gebruik ik deze rugzak als 2e BOB

De voorkant

5d3f3c25dada9bec3eb13cf2e063c5c7.jpg

De achter kant

d95f7f7fd6ba5a7a1df8f8f0a4b0cb14.jpg

De buik riem incl kleine vakjes

 

129e3dd8842e5837f235a67b87eb9430.jpg

 

Het voor vakje

22999a2d0f30ee8373eb21db84ba4dcd.jpg

 

Ik ben er erg blij mee.

Hij zit ook erg lekker.

Dus ik vind het een echte aanrader

 

Mvg homerun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik vandaag ook maar even naar de action geweest. Plotseling zaf ik een mooie outdoor rugzak van 60liter

Voor maar €15,00 dus die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Dus nu gebruik ik deze rugzak als 2e BOB

 

Ik ben er erg blij mee.

Hij zit ook erg lekker.

Dus ik vind het een echte aanrader

 

Mvg homerun

 

Ziet er goed uit, en ik wilde dat bijltje ook gaan halen morgen. Wie weet kom ik ook nog wel met die rugzak terug.

Ik had ook weer mazzel vanavond. Loop in het donker terug van een verjaardag, blijkt het morgen vuilnisophaaldag te zijn dus idereen zet z'n oude meuk buiten. Staat net voor de deur van die vriend die jarig was een leren bankstel. Van dat nubuck achtige leer zeg maar. Wel hier en daar kaal maar de kussens waren best goed. Er was nog 1 klein kussen over en drie grote. Die kleine past precies als verhoogkussen op m'n bureaustoel. Daar zat al een verhogkussentje in maar dat was niet veel meer. De andere drie moet ik even ontgeuren (ze ruiken denk ik naar andere huisdieren) en dan kunnen ze als kattenkussens worden ingezet. Ze slopen maar zelden hun eigen kussens dus in geval van nood kan ik ze ook nog openmaken en van het leer iets fabrieken.

 

Ik ben weer helemaal blij met zoiets onverwachts en leuks. Ik ga vanaf nu elke maand als het vuilnisophaaldag is een rondje lopen om te zien of er nog dingetjes zijn waarmee ik iets kan. Wel oppassen dat ik niet in een mentaliteit terecht kom van 'mmm heb ik nu niets aan maar misschien ooit eens als ik nog eens.... Dan heb je in een jaar tijd je hele huis vol staan met onbruikbare meuk.

Ik zit wel te denken om, als ze morgen wat laat zijn met ophalen nog even te gaan kijken. Als die bank er nog is, de achterkant eraf te snijden (het leer dan). Oprollen en onder m'n arm mee naar huis. Ik kan nog niets met leerbewerking maar dan heb ik in ieder geval leer. En als het bij mij niets wordt kan ik het altijd weggeven aan iemand die het wel kan.

 

Maar die kussens zijn tof. Zoals gezegd, de geur moet er even af, katten kijken er nu naar, trekken hoge poten en blazen en willen er niet op. Even met vlekverwijderaar van HG (kleur maakt me toch niet uit), laten drogen en dan kunnen ze hun eigen geur eraan brengen. Hebben ze weer lekker kussentjes om op te liggen. Die ze nu hebben kun je zo ongeveer wel doorheen kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik vandaag ook maar even naar de action geweest. Plotseling zaf ik een mooie outdoor rugzak van 60liter

Voor maar €15,00 dus die kon ik natuurlijk niet laten liggen.

Dus nu gebruik ik deze rugzak als 2e BOB

De voorkant

5d3f3c25dada9bec3eb13cf2e063c5c7.jpg

 

Van dit soort rugzakken krijg ik altijd de kriebels.

De ketting is zo sterk als de zwakste schakel, en vaak is dat de heupband of - erger nog - een schouderband.

En dan heb je pas echt een probleem.

Ik heb het meegemaakt met een tas van de Aldi, waarvan al op dag 1 een schouderband het begaf (onherstelbaar).

Mijn advies: links laten liggen en doorsparen voor een merk rugzak.

Kijk eens op Marktplaats, voor minder dan 30,- heb je al een goede rugzak, bijv. van Nomad.

Die dingen zijn bijna onverwoestbaar en niet te vergelijken met tassen van de Aldi, Action, Xenos etc.

Kwaliteit heeft zijn prijs, maar hoeft niet duur te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...