Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hahahaha, de Cola zit weer op m'n beeldscherm. :p

 

Een oplaadbare vibrator?

Dit van mij gaat gewoon op een normale 9V batterij, LOL :D

 

0022628.jpg.4ec424717148e20366a09c77ce161038.jpg

 

(Zo... het niveau is weer tot onder het nul-punt gedaald op deze vroege zondagmorgen) ;)

Waar heb je die gekocht? Ik zoek al jaren zo'n ding! :0

 

Hahaha slechte humor op de zondag morgen? Het was toch serieus? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ANWB heeft op het moment verschillende artikelen van GoalZero in de aanbieding.

In het verleden heb ik er al een keer een USB lampje gekocht voor de helft van het geld, maar nu liggen er ook panelen.

 

Gisteren heb ik een Nomad 7 Adventure Kit gekocht voor €50,-

Dat is €70,- goedkoper dan normaal.

Het aanbod per ANWB zal verschillen, maar het is de moeite om eens een kijkje te nemen.

In Rotterdam heb ik (ook voor €50,-) de Nomad 3.5 zien liggen.

 

EDIT: Iemand heeft mijn draadje verplaatst. Ik weet niet wie maar dank daarvoor. Met mijn über zoek skills heb ik deze (gear aanbiedingen) niet kunnen vinden. -_-'

 

De 2 anwb winkels in eindhoven hadden helemaal niks van goal zero liggen, misschien alles al weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste medepreppers,

 

Bij de action kun je een prachtige backpack rugzak van 60 L, kopen voor een dumpprijs van €15,- per stuk.

 

Heb er zelf ook één aangeschaft.

 

Indien je er nog geen één hebt, ga z.s.m. naar Action.

 

Zou je een review hiervan willen plaatsen? Bijv toegepaste materiaalsoort, draagcomfort, vakverdeling, robuustheid, enz...:)

 

Groetjes, CtM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die heb ik zeker @Peerke

Het is echt het geld waard.

Ik gebruik hem nu even als INCH want de assualt backpack 3 days scheurde kapot.

Maar deze van de actionis nog heel dus hij doet het goed

 

edit: maar de tas heeft wel zijn minpuntjes.

bijv bij de twee riemen voor je schouders (ik weet niet hoe dat heet).

kan er een lipje los schieten die je er heel gemakkelijk weer op kan duwen.

 

ook de lipjes van de rits kunnen buigen .

maar voor de rest is het een prima tas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die heb ik zeker @Peerke

Het is echt het geld waard.

Ik gebruik hem nu even als INCH want de assualt backpack 3 days scheurde kapot.

Maar deze van de actionis nog heel dus hij doet het goed

 

edit: maar de tas heeft wel zijn minpuntjes.

bijv bij de twee riemen voor je schouders (ik weet niet hoe dat heet).

kan er een lipje los schieten die je er heel gemakkelijk weer op kan duwen.

 

ook de lipjes van de rits kunnen buigen .

maar voor de rest is het een prima tas

 

Heb je er al eens 20km mee gelopen als er 10 kilo in zat?

 

Waarom ik dit vraag: Voor op reis (backpacken) is in principe iedere rugzak prima, meestal loop je niet meer dan een paar honderd meter tussen busstation en guesthouse en dan kan het draagsysteem niet echt boeien. Nog steeds makkelijker dan een weekendtas over je schouder.

 

Maar voor een lange hike is het toch wel fijn als je een rugzak hebt die is ontworpen (en getest!!!) om lange einden mee te lopen met veel bagage, een goed draagsysteem scheelt namelijk tientallen procenten in je energiegebruik.

 

Edit: voor €20 kan je beter zoiets kopen van MP: Lowe Alpine 60+15L

 

Of voor €50 een Berghaus met Cyclpos 3 draagsysteem: http://link.marktplaats.nl/m881047411

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je er al eens 20km mee gelopen als er 10 kilo in zat?

 

Waarom ik dit vraag: Voor op reis (backpacken) is in principe iedere rugzak prima, meestal loop je niet meer dan een paar honderd meter tussen busstation en guesthouse en dan kan het draagsysteem niet echt boeien. Nog steeds makkelijker dan een weekendtas over je schouder.

 

Maar voor een lange hike is het toch wel fijn als je een rugzak hebt die is ontworpen (en getest!!!) om lange einden mee te lopen met veel bagage, een goed draagsysteem scheelt namelijk tientallen procenten in je energiegebruik.

 

Edit: voor €20 kan je beter zoiets kopen van MP: Lowe Alpine 60+15L

 

nee ik heb er nog geen 20 km mee gelopen.

maar ik heb er wel een stukje mee gelopen (ik gok 5 a 10 km)

en dat ging erg goed. (de tocht had heuvels, ik weet niet of dat wat uitmaakt maar toch).

Link naar reactie
Delen op andere sites

as Zaterdag 27-12 2014 bij de Aldi 2 liter schuimblussers € 16,99. Geen idee of het wat is, maar het is wel goedkoop.

 

http://www.aldi.nl/aldi_schuimblusser_48_5_10374_19560.html

 

kun je misschien beter hiervoor gaan http://www.waschbaer.nl/Blusspray-Spuitbus-als-brandblusser-altijd-binnen-handbereik-Geen-lastig-ontgrendelen--1016d1a281633.html?affiliateID=224&adword=google%2FNL_NB_Shopping%2FNL_NB_Shopping%2F%7Bkeyword%7D&gclid=CI72xo613sICFcSWtAodxhsAwA.

 

Dit soort bussen kregen we laatst bij de BHV. Is makkelijker voor mensen die geen ervaring met blusmateriaal hebben want het werkt als een gewone deo bus. Bij het uitproberen blust hij haast even lang als zo'n blusapparaat maar het ging makkelijker en om op te bergen neemt het ook minder ruimte in. Wij hadden een bus van rond de 30 euro en deze is wel iets goedkoper maar ga er vanuit dat hij hetzelfde werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb er nog geen 20 km mee gelopen.

maar ik heb er wel een stukje mee gelopen (ik gok 5 a 10 km)

en dat ging erg goed. (de tocht had heuvels, ik weet niet of dat wat uitmaakt maar toch).

 

INCH = i'm never coming home

 

Voordat ik een beetje vertrouwen in een nieuwe rugzak van twintig euro krijg die in principe de rest van m'n leven moet werken (=INCH), wil ik wat meer kilometers en overnachtingen maken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

http://www.superzaklamp.nl/‎

Dit kreng net besteld, Cf 1, geen idee of het echt wat is, of hoe de levering gaat verlopen eerlijk gezegd, site ziet er wel pico bello uit, voor 30 euro incl bezorgen, gratis lader en accu en fietsstuurmontagedingesgevalapparaatgizmogadgetje, ik ben benieuwd, wilde jullie iig de aanbieding niet onthouden, mochten jullie je de aanbieding wel willen onthouden kunnen jullie hem vergeten, lol.

 

Bovenste link lijkt het niet te doen ligt waarschijnlijk aan mij, als onderstaande ook niet werkt ligt dat denk ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook weer aan mij, grinn, in dat geval gewoon "superzaklamp" intikken in je browser, als je dr daar vandaan niet uitkomt kan ik verder ook niks meer voor je betekenen.

 

http://www.superzaklamp.nl Whoopeeeeeee, hij doet het!!!

 

Blij voorbaat drank voor uw banaandacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fragalot, das spotgoedkoop man,

 

Weet je, het geval is dat 0,0 verstand heb van die dingen maar wel een beetje redelijke wilde aanschaffen, en gisteren ( zaterdag) een tourtje heb gemaakt langs een aantal zaken waar volstrekt humorloze uitgestreken gladde gezichten me de grootste en duurste dingen probeerde aan te smeren en ik wist niet dat keuze zo groot was en dat er hele volksstammen een stramme kabouter krijgen van het pronken met hun lichtgevende tactische molle compatible peniskokers, mnouw, weer wat geleerd dus gisteren, toen uit onmacht maar gewoon via internet gekeken naar een beetje redelijke aanbieding die niet vanuit de andere kant van de wereld verscheept hoefde te worden, om te voorkomen dat ik in die winkels met objecten ging gooien naar de humorloze gladde verkopers, lol.

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.superzaklamp.nl/‎

Dit kreng net besteld, Cf 1, geen idee of het echt wat is, of hoe de levering gaat verlopen eerlijk gezegd, site ziet er wel pico bello uit, voor 30 euro incl bezorgen, gratis lader en accu en fietsstuurmontagedingesgevalapparaatgizmogadgetje, ik ben benieuwd, wilde jullie iig de aanbieding niet onthouden, mochten jullie je de aanbieding wel willen onthouden kunnen jullie hem vergeten, lol.

 

Bovenste link lijkt het niet te doen ligt waarschijnlijk aan mij, als onderstaande ook niet werkt ligt dat denk ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook weer aan mij, grinn, in dat geval gewoon "superzaklamp" intikken in je browser, als je dr daar vandaan niet uitkomt kan ik verder ook niks meer voor je betekenen.

 

http://www.superzaklamp.nl Whoopeeeeeee, hij doet het!!!

 

Blij voorbaat drank voor uw banaandacht.

 

de "vergulde interne systeemonderdelen" klinkt een beetje als onnodig de waarde opkrikken, ik bedoel koper functioneerd prima en als je het gaat vergulden levert dat eigenlijk naar mijn weten weinig meerwaarde op want het laagje edelmetaal om de onderdelen heen zijn slechts een paar micron dik en zullen dus weinig meerwaarde geven aan de "geleidbaarheid" van de onderdelen lijkt me. maar voor de rest is het een mooi ding, gefeliciteerd nog met uw aankoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...