Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@prepass, goeie tip! Daar kun je inderdaad bijna alles mee aan.

En is de Prymos erg duur? Valt wel mee.De Prymos is vergelijkbaar met een schuimblusser van 6 liter. De poederblusser van de Action is 1 liter.

Die is dus in een poep en een scheet leeg, als die van Prymos 'slechts' 25 seconden blustijd geeft.

 

Nogmaals goeie tip. Ik ga er naar kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hier nog een paar oude Halon blussers (garage, keuken, auto) die blussen zonder schade ..... je moet alleen niet vrolijk gaan zitten in en uit ademen als je aan het blussen bent :p

 

Doe ze niet weg !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik eerder al de (jacht)kleding van Decathlon genoemd. Na een paar wasbeurten en diverse kledingstukken testen ben ik er eigenlijk wel tevreden over.

Redelijke kwaliteit voor een zacht prijsje.

 

Hoe real-tree camo er in het bos uitziet ?

 

tree.jpg.aca5883ffeb720d6aeed0b1141febf7a.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Leuk setje om erbij te hebben voor priegelwerk.:)

Zoals sommigen onder ons zeikerig zijn als het om lampen of messen gaat, ben ik zeikerig wat betreft handgereedschap, dus vergeef me voor deze opmerking. :o

 

Dergelijke setjes ken ik en persoonlijk zou ik zeggen: koop ze niet want het is echt troep. :eek:

Van de acht scroevendraaiers die erin zitten, gebruik je er doorgaans maar drie, dus uiteindelijk ben je beter uit als je drie of vier van die schroevendraaiers koopt van iéts betere kwaliteit.

Je hebt al goede hobby-schroevendraaiers voor zo'n vijf a zes Euro per stuk waar je bij normaal gebruik de rest van je leven mee kunt doen en die veel vaster in je hand liggen (niet onbelangrijk bij priegelwerk).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nu lekker op wintersport in Oostenrijk, vandaag in de plaatselijke sportzaak een mooie Ortovox haute route 35 gekocht. Ik zag in een oogwenk de lampafdeling, ik natuurlijk kijken, zag ik daar een aanbieding van een Silva trailrunner 2 van €74,99 voor €33!. Misschien van de week nog even langs en hem kopen.

 

http://www.hervis.at/products/product?code=BASE:1664843&referer=search

Note: op de site is hij alleen met 20% korting, in de winkel met meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.idiva.nl/?zanpid=2005357116374082560

 

Alleen vandaag een opzet waterfilter. Zou dat wel werken?

Nee.

De tekst is listig geformuleerd en er wordt op zijn minst de indruk gewekt dat er op moleculair en bacterieel niveau gefilterd wordt.

Op die manier filteren kan wel maar dan heb je het over membraantechnologie en ultrafiltratie.

Afgaand op de prijs weet ik zekeer dat dit filter heel anders in elkaar zit en bovendien zou er bij de druk in het waterleidingnet hooguit druppelsgewijs iets uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.idiva.nl/?zanpid=2005357116374082560

 

Alleen vandaag een opzet waterfilter. Zou dat wel werken?

 

Inderdaad, bij ons op het lab hebben we ook filters die daadwerkelijk op moleculair niveau filteren. In acht genomen dat hier niet te veel druk op mag staan, krijg je meestal een druppel per seconde. Verhoog je de druk dan druk je als het ware de verontreinigingen door het filter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel bij de Lidl in Nederland:

 

Florabest klapzaag 3,99 Prima zaag, 'k gebruik ze al jaren.

Powerfix boogzaag 4,99 Inclusief reserve zaagblad, zaagblad beschermer en stevige rubberen handvat.

 

Boogzaag, knipshaar en telescopische takkenschaar vandaag gekocht. Klapzaag twijfelde ik, want die heb ik nog ergens. Had hem mee moeten nemen voor die prijs.:eek:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boogzaag, knipshaar en telescopische takkenschaar vandaag gekocht. Klapzaag twijfelde ik, want die heb ik nog ergens. Had hem mee moeten nemen voor die prijs.:eek:

 

Best handig spul he. Alleen met die takkenschaar heb iets minder goede ervaringen. 'k Zou vermijden hem te forceren, ik heb er ooit drie stuks gemold in no-time. Het aambeeld waar tegen het mes komt is van een soort spuitgiet materiaal wat toch vrij snel kan breken.

 

Een paar klapzagen had ik uit Duitsland al meegenomen, want daar zijn ze nog een eurootje goedkoper. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best handig spul he. Alleen met die takkenschaar heb iets minder goede ervaringen. 'k Zou vermijden hem te forceren, ik heb er ooit drie stuks gemold in no-time. Het aambeeld waar tegen het mes komt is van een soort spuitgiet materiaal wat toch vrij snel kan breken.

 

Een paar klapzagen had ik uit Duitsland al meegenomen, want daar zijn ze nog een eurootje goedkoper. :)

 

Toch maar ff één gehaald.... in NL.:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...