Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast ghostwhiper
Achter de kerk poepen mag ook niet maar moet je eens kijken hoeveel stront er ligt:)

 

Hier niet hoor, word 3x daags bij alle 7 kerken gecontroleerd en schoongemaakt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan me de gesmolten USB kabels nu al voorstellen.

 

(peltier werkt wel, maar je GSM ga je niet noemenswaardig snel opladen ermee.. zeker neit omdat je een andere resource moet opofferen ervoor)

Nee precies, een aanbieding is goed, maar dit voelt als een kat in de zak. Overigens niet persoonlijk bedoelt qua delen van de aanbieding, dat is super!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Weet niet of dit al eens gepost is, maar zag net bij de Hema opvouwbare/oprolbare waterflessen van 1 liter, voor 2 euro. Neem er een paar mee. Kan ik gelijk even testen of ze op een Sawyer mini filter passen.

 

Laat ons de afloop weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Heb de opvouwbare fles van de Hema vandaag op de Sawyer mini gepast. Past op zich wel. Alleen heeft de Hema fles op de hals eerst een stukje zonder schroefdraad voordat het start en op de Sawyer start het schroefdraad gelijk. Hierdoor lijkt het alsof het filter ietsje schuin op de fles zit. Maar sluit gewoon af en is dus te gebruiken. Heb er inmiddels vier gekocht. Dus ben weer voorzien. Zal nog even kijken of ik er een foto van kan posten. Even zoeken hoe dat werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update. Heb de opvouwbare fles van de Hema vandaag op de Sawyer mini gepast. Past op zich wel. Alleen heeft de Hema fles op de hals eerst een stukje zonder schroefdraad voordat het start en op de Sawyer start het schroefdraad gelijk. Hierdoor lijkt het alsof het filter ietsje schuin op de fles zit. Maar sluit gewoon af en is dus te gebruiken. Heb er inmiddels vier gekocht. Dus ben weer voorzien. Zal nog even kijken of ik er een foto van kan posten. Even zoeken hoe dat werkt.

 

Awesome! De mijne was gescheurd (vraag me niet hoe...) dus dit is een uitkomst van jewelste :D!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...