Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik weet niet precies voor hoelang.

Maar dit krukje (zie onderstaande link) is in de aanbieding.

 

Ik zelf heb het krukje ook.

Het is een wel "oke" krukje.

Alleen voor langer dan 3 dagen ben je hem ook al snel zat.

 

De tas die eraan zit vind ik zelf erg handig.

Het is een niet al te groot vakje.

Maar er past wel een redelijke hoeveelheid in.

 

http://www.kijkshop.nl/product/137235/opvouwbaar-krukje-met-rugzak/

 

PS: Sommige SC gangers zullen misschien dit krukje wel herkennen :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vanaf donderdag 25 juni de volgende gear in de aanbieding bij de Lidl (landelijk):

 

Nu weet ik niet of de wereldontvanger iets is (in het kader van communicatie), maar de solar oplader is iig wel een leuke :)

 

Ik zou goed controleren of die zonnelader wat voor je is. Laatst heeft Kassa er een bult getest en alle voordelige opties vielen door de mand.

Deze heeft een accu van 2200mAh, veel smartphones en tablets hebben een grotere accu dus die opladen gaat problemen geven en duurt eindeloos. Zie: http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/met-welke-zonnelader-laad-je-je-smartphone-het-best-op/speel/1/

 

Zo'n ingebouwde accu heeft ook een nadeel. Na slechts een paar jaar is hij op terwijl de zonnecellen het nog prima zouden doen. Zelf ben ik aan het sparen voor iets als de Goalzero 10, waarbij de zonnepanelen gescheiden zijn van de 'accu' (vervangbare oplaadbare batterijen). Ook kan een goede kwaliteit zonnepaneel stroom leveren als de zon niet volop schijnt, de oude type zonnepaneeltjes werken alleen in de volle zon. Iets wat de laatste dagen zeldzaam was.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf donderdag 25 juni de volgende gear in de aanbieding bij de Lidl (landelijk):

 

Lidl-25-juni-2015.jpg.f5ff8bbd5ad157f00e9d143809df7d32.jpg

 

Nu weet ik niet of de wereldontvanger iets is (in het kader van communicatie), maar de solar oplader is iig wel een leuke :)

 

Opzich een hele mooie actie! Super goedkoop allebei..alleen...(ja ik ga zeiken) is de accucapaciteit van dat zonnepaneel echt bagger. 2200mAh... Veel oplaadbare batterijen hebben meer capaciteit dan dat. Ik heb hier één AA batterij voor me liggen van 2600mAh. Dat betekent dat je je apparaat of batterijoplader altijd aangesloten moet laten wanneer je buiten loopt en dit ding achterop je tas hebt hangen. Voor thuis ook wel handig alleen dan zou je er tien moeten kopen en dan kan je net zo goed er eentje van Goal Zero halen :D

 

Staat nog op me verlanglijst: http://www.bever.nl/goal-zero-guide-10-plus-solar-kit-zonnepaneel-set-ncdbd32005?id_colour=5806

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zonnepaneeltje is ruk. Ik moet hem via de usb poort van mijn pc opladen. In de zon doet het ding niet zoveel.

 

En die radio, heb ik ook. Er komt geluid uit. Als ik hem gebruik staat hij op de rampenzender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke tenten op iBook.com vandaag. Ik ga me er eentje aanschaffen.

 

Je gaat me toch niet wijsmaken dat een popup tent van 37 euro een goede investering is ?

Ik hoop dat ik de goede tenten gemist heb.

 

Ga dan naar aliexpress dan heb je nog keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat me toch niet wijsmaken dat een popup tent van 37 euro een goede investering is ?

Ik hoop dat ik de goede tenten gemist heb.

 

Ga dan naar aliexpress dan heb je nog keuze.

 

Ligt er aan wat je bedoeld met investering. Is het een pop-up/wegwerp tent bedoeld als "wegwerp" tent, dan lig je een paar dagen niet te duur! Ik heb er zelf een van €80,- waar ik al jaren en jaren plezier van heb, en er waren tijden dat ik er 2x in de maand er een weekend in lag

 

Wat betreft AliExpres, daar heb ik goede ervaring mee. Snelle levering en prima spul (vind het altijd wel spannend of het goed komt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit de mail

 

Der neue ASMC Zusatzkatalog Sommer/2015 ist da!

 

Eine saisonale Ergänzung unseres ASMC Basiskataloges, speziell zugeschnitten auf die Sommersaison. Freuen Sie sich auf eine ideale Mischung aus den neuesten Artikeln, Klassikern und vor allem über stark reduzierte Angebote mit bis zu 50 % Rabatt.* (Gültigkeit: bis 31.08.2015)

 

http://www.asmc.de/en/Specials/Special-offers/Special-offers/Summer-Catalog-Offers

 

[ATTACH=CONFIG]19414[/ATTACH]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat me toch niet wijsmaken dat een popup tent van 37 euro een goede investering is ?

Ik hoop dat ik de goede tenten gemist heb.

 

Ga dan naar aliexpress dan heb je nog keuze.

 

How man, ik wou gewoon een tip geven. Voor de geïnteresseerden. Staat het je niet aan negeer het dan ipv wat denigrerend te komen doen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zul je soms verbaasd zijn over de kwaliteit van sommige lowbudget tentjes. Ik heb 2 jaar geleden een tentje voor 30 euro gekocht bij Obelink. Tot mijn stomme verbazing deed deze het beter in de stromende regen dan mijn andere tent van 300 euro>

Link naar reactie
Delen op andere sites

How man, ik wou gewoon een tip geven. Voor de geïnteresseerden. Staat het je niet aan negeer het dan ipv wat denigrerend te komen doen.

 

Niet denigerend bedoeld hoor.

Maar ik verbaas me er wel over. Een enkeldaks tentje zonder wezenlijke stokken of bogen is in mijn idee geen goede tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

UitloggenJ.J

 

Essent Shop

Energie besparen

Slimme energie

Verlichting

 

Gadgets

 

 

Opwindbare multifunctionele powerbank

 

 

Sporten en tegelijkertijd stroom opwekken, (met fiets trappers)? Een win-win met deze mobiele trapgenerator met multifunctionele powerbank!

240,-

209,95

IN WINKELMAND

Uitgebreide productomschrijving

Omschrijving

De opwindbare powerbank is een alles-in-één mobiele energieoplossing waarmee u zelf uw energie opwekt. De elektriciteit wordt opgeslagen in de multifunctionele powerbank met geïntegreerde zaklamp en ruimte om bijvoorbeeld adapters in op te bergen. Het handvat zorgt ervoor dat u de powerbank gemakkelijke kunt dragen.

 

Specificaties

Levert diverse voltages:3, 4,5, 6, 9 en 12 Volt.

USB output en omvormer om gelijkstroom om

te zetten naar wisselstroom met 220 V

Voor apparaten tot 100 Watt (bijvoorbeeld

laptop, (spaar)lampen en scheerapparaten).

Met geïntegreerde zaklamp

https://shop.essent.nl/slimme-energie/opwindbare-multifunctionele-powerbank.html (Link werkt niet maar geeft misschien een indicatie.)

____________________________________________________________________________________________________________________

 

Multifunctionele 5-in-1 radio

 

De Panther is een radio, zaklamp, batterijlader, USB-noodlader en alarm in één. Praktisch en handzaam voor onderweg of voor in een noodpakket. Op te laden met een zwengel, zonne-energie of USB.

Gemiddelde beoordeling op basis van 53 beoordelingen.

111

Normaal € 37,95

Essent prijs€ 26,57

AantalIn winkelmand

Beoordeling toevoegen

Dit product kreeg 53 beoordelingen.

Slecht 3

Onvoldoende 1

Gemiddeld -

Goed 1

Uitstekend 48

Geef een beoordeling

16

17

18

19

20

Beoordeel

Uitgebreide productomschrijving

De slimme, handzame Panther heeft maar liefst 5 praktische functies. Behalve een radio is het een zaklamp en een mobiele powerbank waarmee u een telefoon of ander USB-apparaat kunt opladen zonder stopcontact. De 3 meegeleverde (oplaadbare) AAA-batterijen kan de Panther zelf opladen. Hij is uitgerust met een zonnecel en kan daarnaast handmatig worden opgeladen door aan de zwengel te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...