Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vandaag hebben we bij de kringloopwinkel een appelschilmachientje gevonden. Vorig jaar hebben we eenzelfde geleend. Nu zijn we eigenaar voor € 4. De elstarappels waren in de aanbieding 3 kg voor € 3 dus de jongste en een vriendje hebben de appels geschild en we hebben appelmoes gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ben nog even teruggeweest. Achterkant van die leren bank was in 4 stukken. Zwart leer. Zo goed als het kwaad losgesneden en meegenomen. Lag ook nog 1 heel groot kussen waar ik niks mee kon ook dus ook maar het bovenste stuk dat van leer waws losgesneden en meegenomen. Ondertussen had iemand er een boodschappenwagentje (zo'n koffertje op wielen) bijgezet en ik zag er weinig mis mee dus ik heb 'm ff meegenomen. Het heeft geregend dus eea is nu doorweekt maar als het morgen wat droger geworden is zal ik van die stukjes leer wat foto's plaatsen. Misschien heeft iemand een idee wat ik ermee doen kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van dit soort rugzakken krijg ik altijd de kriebels.

De ketting is zo sterk als de zwakste schakel, en vaak is dat de heupband of - erger nog - een schouderband.

En dan heb je pas echt een probleem.

Ik heb het meegemaakt met een tas van de Aldi, waarvan al op dag 1 een schouderband het begaf (onherstelbaar).

Mijn advies: links laten liggen en doorsparen voor een merk rugzak.

Kijk eens op Marktplaats, voor minder dan 30,- heb je al een goede rugzak, bijv. van Nomad.

Die dingen zijn bijna onverwoestbaar en niet te vergelijken met tassen van de Aldi, Action, Xenos etc.

Kwaliteit heeft zijn prijs, maar hoeft niet duur te zijn.

Maar het heeft ook een merk TomO'leary outdoor

En daar boven staat ook extreme survival.

En ik zal het zien of het een goede tas is of niet.

Tot nu toe bevalt hij me erg goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het heeft ook een merk TomO'leary outdoor

En daar boven staat ook extreme survival.

 

Dus ?

Dat dat er op staat zegt niets over de kwaliteit hoor.

 

Voor de goede orde: ik hoop dat je er jaren veel plezier van zult hebben.

Maar om nu te denken dat een naam en tekst een garantie zijn voor kwaliteit vind ik wat "naief" (positief bedoeld)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ?

Dat dat er op staat zegt niets over de kwaliteit hoor.

 

Voor de goede orde: ik hoop dat je er jaren veel plezier van zult hebben.

Maar om nu te denken dat een naam en tekst een garantie zijn voor kwaliteit vind ik wat "naief" (positief bedoeld)

Ja dat klopt zeker want de naam zegt idd niks en ik hoop idd ook dat ik er erg lang plezier van zal hebben

 

Mvg homerun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het heeft ook een merk TomO'leary outdoor

En daar boven staat ook extreme survival.

En ik zal het zien of het een goede tas is of niet.

Tot nu toe bevalt hij me erg goed.

 

ik heb nog wel een oude KL tas liggen in woodland camo, alleen moeten de koperen ringetjes er in gepoetst worden die zijn gaan corroderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeker maar ik hoop als er dan iemand anders blij van wordt want ik heb al een aardig goede tas.

maar toch zal ik er over nadenken

en ik moet trouwens ook nog de action tas eens goed uit testen op SC veluwe :D

 

@homerun...ik zou dat aanbod van @12gauge aannemen als ik jou was..beter krijg je het niet...dus het is een kans die je eigenlijk niet mag laten lopen..

 

Greetz easy

 

Plusje voor de bescheidenheid van @homerun want met 3 tassen heeft ie voorlopig keus genoeg :) Mooi idee ook voor een Karma ronde op de SC dan (mocht @12gauge daar heen komen). Snap ook alle goede bedoelingen wel hoor, geen idee welke kwaliteit de 3 tassen zijn maar als ik zo kijk is in elk geval die Fosco een mooie tas. (Of de aangeboden tas moet veel beter zijn, dan kan homerun zijn tas in de Karma gooien).

 

Zelf heb ik nog niet eens een tas, kom van het weekend met de tas van mijn zoontje naar de SC. Tassen vind ik dan ook heel erg persoonlijk, en ik ben nog steeds op zoek naar een tas die qua model en draagcomfort de beste voor mij zou zijn. Een tas moet perfect op mij aansluiten en de ruimte bieden die ik voor ogen heb, en dat is nog wel eens lastig met zoveel keuzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plusje voor de bescheidenheid van @homerun want met 3 tassen heeft ie voorlopig keus genoeg :) Mooi idee ook voor een Karma ronde op de SC dan (mocht @12gauge daar heen komen). Snap ook alle goede bedoelingen wel hoor, geen idee welke kwaliteit de 3 tassen zijn maar als ik zo kijk is in elk geval die Fosco een mooie tas. (Of de aangeboden tas moet veel beter zijn, dan kan homerun zijn tas in de Karma gooien).

 

Zelf heb ik nog niet eens een tas, kom van het weekend met de tas van mijn zoontje naar de SC. Tassen vind ik dan ook heel erg persoonlijk, en ik ben nog steeds op zoek naar een tas die qua model en draagcomfort de beste voor mij zou zijn. Een tas moet perfect op mij aansluiten en de ruimte bieden die ik voor ogen heb, en dat is nog wel eens lastig met zoveel keuzes.

Ja ik heb 12 gauge al een pb

Gestuurt met dat ik hem graag zou willen overnemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit een ARWY Strike of Sting gehad zeker?

 

Ik heb verschillende waaronder Berghaus en meer van dat spul.

 

Maar deze word de jongen gratis aangeboden, dan zou ik het wel weten t.o.v. de Action rugzak, snappie......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zelf een Berghaus Vulcan, Crusader en Atlas (BW) en die zijn allemaal prima, evenals de Saracen van Lowe Alpine.

 

Probleem bij defensie is dat ze alles el-cheapo willen hebben en dat gaat ten koste van de kwaliteit, niet alleen met ARWY rugzakken maar ook met FECSA bivak en slaapzakken, het zijn wel ongeveer dezelfde specs als de originele Carinthia versies maar de kwaliteit is duidelijk minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...