Raycoupe Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 - Set stalen velgen Panda - Winterbanden - Sneeuwkettingen - Benzine - Leuke vrouw die samen met mij deze gekke maatschappij wil verlaten Winnend staatslot mag ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 1: Fallkniven F1 (fijn mesje voor iemand met kleine handen; kan nog mee gebatonneerd worden ook! ) 2: Goede (waterdichte) wandelschoenen 3: Meer flessen water (heb nu 7 pakken water met in elk pak 6 1,5 liter water flessen staan); kan nog meer bij! 4: Een goede bijl (Fiskars o.i.d.) 5: Dutch Oven met een lading houtskool. Ingrediënten om in een SHTF situatie brood te bakken heb ik, nu alleen de D.O nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 @phaelin: Waarom zou je een lamp met 1000 lumen nodig zijn? Je bent op kilometers zichtbaar, 't is uiterst zelden nodig, 't slurpt batterijen en het lijkt wel alsof de wens om zo'n ding te hebben puur is omdat het kan. 250 lumen is ook voldoende om iemand compleet te verblinden, ok, niet een compleet bataljon. Er zijn zoveel belangrijkere factoren voor een lamp; Lichtkleur, batterijduur en gangbaarheid, mate waarin hij een batterij leeg zuigt (dus de regel elektronica), spreiding bundel, degelijkheid, gewicht, bedieningsgemak, etc. Net als snelle auto's. Een Bugatti Veyron Supersport kan wel 430 km/h maar je hebt er geen ruk aan. Banden weg na 50 km, tank leeg na 17 minuten en er zijn massa's auto's die zo'n ding bijhouden tot 250km/h. 't Zal wel een typisch mannelijk trekje zijn dat soort dingen, maar niet aan mij besteed, ik heb geen kleine L...... 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 gewoon een simpele stationkar vw v5 met 200 pk en 4 motion 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 @phaelin: Waarom zou je een lamp met 1000 lumen nodig zijn? Je bent op kilometers zichtbaar, 't is uiterst zelden nodig, 't slurpt batterijen en het lijkt wel alsof de wens om zo'n ding te hebben puur is omdat het kan. 250 lumen is ook voldoende om iemand compleet te verblinden, ok, niet een compleet bataljon. Er zijn zoveel belangrijkere factoren voor een lamp; Lichtkleur, batterijduur en gangbaarheid, mate waarin hij een batterij leeg zuigt (dus de regel elektronica), spreiding bundel, degelijkheid, gewicht, bedieningsgemak, etc. Net als snelle auto's. Een Bugatti Veyron Supersport kan wel 430 km/h maar je hebt er geen ruk aan. Banden weg na 50 km, tank leeg na 17 minuten en er zijn massa's auto's die zo'n ding bijhouden tot 250km/h. 't Zal wel een typisch mannelijk trekje zijn dat soort dingen, maar niet aan mij besteed, ik heb geen kleine L...... Hij gaat er waarschijnlijk ook niet komen, of er moet een superaanbieding voorbij komen. Ik ben een hele grote Ridley Scott fan en verzamel wel meer dingetjes die in z'n films voorkomen. Nodig is ie niet, heb al een TK40, geeft licht zat. Het is een beetje zoals andere mensen een schilderij dat ze mooi vinden kopen, of zoals ik een katana en wakizashi in m'n woonkamer heb staan. Gewoon mooi om te hebben en naar te kijken. Geen praktisch nut verder. Dan is zo'n zaklamp zo gek nog niet, die doet tenminste behalve mooi zijn ook nog iets waar je wat aan hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 Hij gaat er waarschijnlijk ook niet komen, of er moet een superaanbieding voorbij komen. Ik ben een hele grote Ridley Scott fan en verzamel wel meer dingetjes die in z'n films voorkomen. Nodig is ie niet, heb al een TK40, geeft licht zat. Het is een beetje zoals andere mensen een schilderij dat ze mooi vinden kopen, of zoals ik een katana en wakizashi in m'n woonkamer heb staan. Gewoon mooi om te hebben en naar te kijken. Geen praktisch nut verder. Dan is zo'n zaklamp zo gek nog niet, die doet tenminste behalve mooi zijn ook nog iets waar je wat aan hebt Gezien in een film... omdat ik fan ben van... Tja, ik ben waarschijnlijk TE praktisch ingesteld en bulk niet van 't geld voor dat soort dingen. @12gauge: Bijzonder capabele en praktische bak. Sinds ik met een kleine 180km/h over een pallet ben gereden op de snelweg, 's nachts op een haar na een langzaam rijdende onverlichte auto met 220km/h heb gemist, een driezitsbank, stoeptegels, wielen etc, ben tegen gekomen op mooie lege snelwegen ben ik wel van overtuigd dat dergelijke hoge snelheden dodelijk zijn, hoe veilig je auto ook is of hoe hard hij ook kan remmen. In Duitsland zie je ook voornamelijk de supersnelle bakken in de vangrail liggen en zo'n overmaatse zwarte station de bestuurder afvoeren....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 -Meer kampeerweekendjes -Goede lichtgewicht regenponcho (in bestelling) -Fenix LD22 zaklamp met diffuser en rode lens -Lichtgewicht haringen -Tarp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shadow Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 -Meer kampeerweekendjes Dàt!!! En: - Trangia alcohol stove kit - Paar losse trangia achtige brandertjes om een camp kitchen omheen te bouwen - GSI camp fire percolator - Inspiratie 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 @12gauge: Bijzonder capabele en praktische bak. Sinds ik met een kleine 180km/h over een pallet ben gereden op de snelweg, 's nachts op een haar na een langzaam rijdende onverlichte auto met 220km/h heb gemist, een driezitsbank, stoeptegels, wielen etc, ben tegen gekomen op mooie lege snelwegen ben ik wel van overtuigd dat dergelijke hoge snelheden dodelijk zijn, hoe veilig je auto ook is of hoe hard hij ook kan remmen. In Duitsland zie je ook voornamelijk de supersnelle bakken in de vangrail liggen en zo'n overmaatse zwarte station de bestuurder afvoeren....... hard rijden kan iedere debiel (no pun) ik vind bochten veel leuker wilde gewoon wat leuks dat dat ding de teller uitloopt (250+) vind ik minder belangrijk al word een avondje uit in praag dan wel weer een leuke optie hahaha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
contact combat Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 http://www.contactcombat.nl/alex_kuiper.php Dit is een goede iinstructeur voor intresse in kravmaga. Ken hem persoonlijk.Hij doet ook privelessen. Bedankt Jan. We verzorgen regelmatig prive lessen en cursussen! Je kunt altijd even mailen met contactcombat@gmail.com website http://www.contactcombat.nl Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlphaMale Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 Back on topic... Focus ligt bij mij tegenwoordig op een bug-in, maar wil ook in staat zijn om te kunnen vertrekken (woon onder NAP bijvoorbeeld) 1: - Outdoor slaapvoorzieningen aanpassen (van tent naar tarp, hangmatten (DD hammocks met muskietennet, want ik trek muggen aan) en betere slaapzakken) 2: - Grotere watervoorraad (regenton(nen) oid) en reserve alternatief voor de Katadyn. 3: - Beveiligde opslag van goederen (op de bovenste verdieping, tegen toekomstige kids en natuurlijk mogelijke indringers) 4: - Mijn voedselvoorraad vacuüm opslaan (buiten de roulatievoorraad wil ik ook een longterm opslag van rijst, meel, suiker, zout, pasta e.d.). Mylarzakken en oxygen absorbers heb ik al, nu nog een machine. 5: - Enkele zonnepanelen (voor ie. licht, warmte, communicatie) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pettas Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 1. Een goed uitgeruste BOB voor me vrouw en mezelf 2. BOV (wereldreiziger fietsen model Koga of Santos met trets aanhanger voor kids) 3. Meer noodrantsoen voor een bug-in (min voor 6 a 8 maanden) 4. Goede kleding voorraad voor alle 4 de seizoenen 5. BOL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 1) toch meer houtbriketten voor in de Bullerjan? 2) BoB afmaken voor scenario richting SC NB met lichte en compacte zaken 3) brandstof auto (komt dit weekend) 4) Voorraad rijst/peulen (in opbouw) 5) BOL 6) PMs (ongoing) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 6) PMs (ongoing) http://nl.wikipedia.org/wiki/Premenstrueel_syndroom ?? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 http://nl.wikipedia.org/wiki/Premenstrueel_syndroom ?? Precious Metals En ik had er niet eens een tweede inkomen bij gezet in de vorm van een weldenkende partner van het andere geslacht... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 - Klean Kanteens - MSR brander met whisperlite - Tops TFK en SH - Mini Camper - Aanhangwagen voor BOT Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 1. contactloze thermometer 2. Flinke doos paracetamol 1000mg (buttplug edition) 3. Jodium 4. Vitamine C Ascorbinezuur poeder 5. Hoverboard 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 5. Hoverboard Ah...Back to the future!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 1. contactloze thermometer da's een goeie, een thermometer heb ik ook nog nodig. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gemini Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 Reddingsvlot (bijvoorkeur Zodiac) Droogoven NATO prikkeldraad Gaasmatten/Betonijzer Puntstuk/water pomp zijn wat grote dingen nog op de lijst.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shush Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 ● Winterkleding: themo shirts en hemden en lekkere waterdichte goede winterschoenen, goede winterjas. ● mini-sawyer (schrijf je dat zo? ff geen google bij de hand) ● praktische tas als edc liefst niet tactical maar onopvallend. ● sticky met +32 gig geheugen ● Leuke man zou ook niet verkeerd zijn winnend lot voor de staatsloterij jackpot mag trouwens ook best Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Een forum zonder trol... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 1. Sawyer all in one 2. ground zero zonnepanelen + generator 3. biolite camp stove 4. goede zaklamp 5. een leuk prepvrouwtje Mijn lijst ook weer compleet. Nu beginnen met afstrepen.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 ● Leuke man zou ook niet verkeerd zijn .......... 5. een leuk prepvrouwtje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 .......... Ik dacht in chronologische volgorde: 1 Gips eraf 2 Borreltje drinken 3 Slootje springen:p 4 Volgende SC bijwonen 5 Leuke vent (PS alles went, behalve een vent:rolleyes:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.