Alice Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 1. Slijpsteen 2. Aggregaatje 3. Goede thermokleding voor man en vrouw 4. Grote rugtas 75liter 5. Nieuw gasstelletje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Waterfilter Vuurstaal Rugzak Zuurstofabsorbers Mobielzonnepaneel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 1: Ehbo pakketen voor in de BOB's 2:radiootje 3:Goeie regenpakken 4:nieuw mes 5:meer voedsel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pascal Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 waterfilter mobiel zonnepaneel radio meer eten kalkoenen,konijnen,kippen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Twee nieuwe messen, plus een katapult en een machette opzetcilinders voor op butagaspitten voor warmte, plus militaire lucifer bamboeplant voor scheuten te eten en voor handig bouwmateriaal heliantusbollen voor eetbare knollen Behalve de machette en de katapult, zou de rest binnen afzienbare tijd moeten geleverd worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 ik heb op mijn sinterklaaslijstje ook een machette staan en hoop zo dat ik hem krijg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Jager Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ik kan jullie de cold steel latin machette 24 inch aanbevelen. Heb hem zelf ook en er veel plezier van. Let wel op dat je er 1 besteld waar een beschermingshoes bij zit. Ik bestelde zonder te kijken bij benscore en moest achteraf nog apart een hoes erbij bestellen. Verder moet ik zelf een nieuw radiootje kopen want de 25 jaar oude die ik had stootte ik gisteren om op de gromd. Teste hem net en hij is van binnen total loss Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 5 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2012 Ik ben inmiddels zo ver dat ik van alles een 2e wil hebben. Dus een 2e BOB, GHB, EDC etc. Dat wordt weer veel geld uitgeven... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
HertogJan71 Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 1. een noodradio 2. een PLB 3. zilver en/of goudbaar 4. bug out place/shelter 5. betrouwbaar transport middel; Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 1. Katadyn Pocket Pro 2. Een dijk van een rugzak (komt morgen al) 3. Nieuwe jas (voor alledag en survival, 'k heb ook paar 1 paar schoenen, net nieuwe Hanwags Tatra GTX) 4. Goeie outdoor broek. 5. Lekkere bank ('t kan nog wel effe duren, die SHTF, wil ik er wel lekker bijzitten tot dan! ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Een Hummer H1 met een vrachtwagen diesel zou wel fijn zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kolios Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 draadzaag, katadyn waterzuiveraar pocket, een beter mes, een draaislijpschijf, een goede opwindbare zaklamp, (of 10!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bushmaster Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Een Hummer H1 met een vrachtwagen diesel zou wel fijn zijn. Twee hummers, een quad, een 250 off-road, en de lerares van de jongste (hey, ze kan lekker koken) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Riesie Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 Twee hummers, een quad, een 250 off-road, en de lerares van de jongste (hey, ze kan lekker koken) Tja, als ze goed kan koken.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Atarax Geplaatst: 3 januari 2013 Delen Geplaatst: 3 januari 2013 kruisboog met kijker Solarcooker Een grotere Groentenserre NBC bescherming voor volledige gezin Solar batterij lader Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Weebo Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 mooi draadje! leuk om te lezen. Jerrycan(s) met brandstof Houtkachel http://www.kortanova.nl/climate Voedselvoorraad vergroten Zonneboiler http://www.dutchsolarsystems.com/zonneboiler/productpalet_woning.php Allround mes http://www.moosecampwebshop.nl/a-27391449/messen/mora-companion-heavy-duty-mg-nieuw/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freak Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 noodradio waterfilter houtkachel bijl vouw snoei zaag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 1: een atv 2: compound boog 3: life straw 4: nieuwe hand bijl 5: opwindbare mp3 speler Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pitbull Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 1) houtkachel 2) paracord 3) kruisboog 4) alarminstallatie 5) kluis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 1) gasmasker 2) medische kit 3) regenpakken 4) Gerber prodigy 5) portofoons Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freak Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 persoonlijk vind ik ene compoud boog ook mooier dan een recurve, de laatste heeft echter veel minder onderdelen (die stuk kunnen gaan) en schiet met de zelfde precisie en snelheid. Een recurve boog is ook gemakkelijker in elkaar te zetten en het vervangen van een pees is sneller en gemakkelijker.... opwindbare mp3speler? bestaan die dan, als je een goede weet graag een link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 freak hier de link van een opwindbare mp3 http://www.eco-logisch.nl/Powerplus-Opwindbare-mp3-speler-Verio-4188 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freak Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 freak hier de link van een opwindbare mp3 http://www.eco-logisch.nl/Powerplus-Opwindbare-mp3-speler-Verio-4188 hahaha lachen man, leuk ding. Bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boothuisje Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 1. Katadyn waterfilter 2. Barnett Revolution kruisboog 3. uitbreiding medische kit 4. opwindbare lantaarns etc. 5. portofoons en hamradio. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pascal Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 sherpa 50 van goal zero compound boog bear encounter katadyn pocket filter blackbird sk 5 mes met leather sheath nog meer eten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.