Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat zijn de volgende 5 items op jouw wishlist?


Zanshin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Mijn top 5 wish list: (ben net begonnen he!)

 

1) DD hammock hangmat

2) uitbreiding eerste hulp kit (kochers, scalpel, steriele materialen, chloorhexidine, steriele handschoenen, medicijnen, enz)

3) uitbreiding wc papier, vochtige doekjes en tissues

4) uitbreiding voorraad hout (voor open haard)

5) extra olielamp

 

En dan kan ik ook nog 6-25 benoemen, maar dit is wel de top 5 voor mij op dit moment.

 

Bob DP

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Dikke schuur (Over 9 dagen begin ik met metselen)

2. Voedselvoorraad in blik 1/2 jaar minstens

3. Outback chargecontroller + panelen

4. Schoonmaken waterput + hydrofoor pomp op 12v

5. Woodgas opstelling voor kleine 4tact generator (6Kw origineel, hopelijk 3.6 over na Woodgas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je een pcp wilt zou ik ,22 ipv ,25 nemen pellets zijn veel goedkoper en beter te krijgen

 

 

Daar heb je zeker een punt. Ik loop daar nu ook tegenaan. de .25 is niet algemeen bij sportzaken te krijgen inderdaad. Vraag blijft dan alleen welke bij ongediertebestrijding het meest effectief is. In .25 heb ik kogeltjes gevonden met hardstalen punten erop. Heb jij ervaring met de diverse soorten kogeltjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik met hier zwaar over nadenken.. want ik denk dat ik alles heb.. dat klopt niet.

1nog 1 paar extra gevechtslaarzen.Schoenveters en veel schoensmeer

2 distilleerkolom maak ik zelf

3reserve snaren voor mijn instrument e.d.

4 Setje buizen en elco's

5 een sterkere zender dan die ik nu heb liefst een buizenzender maar met een goede zendbuis kan ik ook een radio opofferen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...