Nomad_404 Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Top 5... Oei ik ben nog maar net begonnen! 1. Olight S15 Baton, met extensions. 2. Illumishields met Chemlights 3. Snugpak slaapzak 4. Pocket medicijnen assortiment 5. Uitbreiding op mijn rugzak, 2 á 3 Molle pouches Dit zijn watvspulletjes waar ik nu mee bezig ben. Maar ook bijvoorbeeld een doos MREs en een Katadyn filter staan op mijn lijstje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Ik dacht in chronologische volgorde: 1 Gips eraf 2 Borreltje drinken 3 Slootje springen:p 4 Volgende SC bijwonen 5 Leuke vent (PS alles went, behalve een vent:rolleyes:) Oh maar dat waren niet mijn punten! Maar de een zocht een leuke vent, de ander een leuk vrouwtje, ik zag een soort 1+1=... -edit: jouw lijstje klinkt overigens ook niet verkeerd hoor haha 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Twee dames en een paar heren die op zoek zijn naar een partner. Mmmmhhh, je zou toch denken dat er wel een match te maken moet zijn. Toch maar eens een prepper datingsite beginnen. Wie weet een gat in de markt! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Mijn whislist 1. Een blokhut in zweden 2. Een goed gevulde tas met goede kampeer spullen 3. Oud genoeg te zijn om in mijn blokhut in zweden zelfvoorzienend te wonen 4. Een motor (zo een van daryl van TWD) 5. Een goede kruisboog (zo een als die van daryl) Edit: ik heb nummer 1 en 2 gewijzigd omdat ik me heb bedacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FKAGB Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Mijn whislist 1. Een heel EBOLA vrij pak 2. Een blokhut in zweden 3. Oud genoeg te zijn om in mijn blokhut in zweden zelfvoorzienend te wonen 4. Een motor (zo een van daryl van TWD) 5. Een goede kruisboog (zo een als die van daryl) Als het goed is zijn alle kleren in je kast Ebola vrij dus wat dat betreft kun je al een ding van je lijst schrappen ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Als het goed is zijn alle kleren in je kast Ebola vrij dus wat dat betreft kun je al een ding van je lijst schrappen ;-) Nee ik bedoelde zo,n goede overall die je tegen ebopa beschermt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Mijn whislist 1. Een heel EBOLA vrij pak 2. Een blokhut in zweden 3. Oud genoeg te zijn om in mijn blokhut in zweden zelfvoorzienend te wonen 4. Een motor (zo een van daryl van TWD) 5. Een goede kruisboog (zo een als die van daryl) Lieve Homerun, Vergeet toch dat Ebola pak. Regel je Bug-in en evt. Bug-out, je kampeer uitrusting is nog geeneens op orde. Duizend euro investeren om drie keer de deur uit te kunnen kan nooit een handige prioriteit zijn. Ga er ook geen argumenten meer tegenaan gooien, lees wat bv. @rescue schrijft hierover in de Ebola draadjes @homerun. Als een veertienjarige overtuigd is geraakt dat zulke pakken, dozen vol filters, decontaminatie ruimtes en douches noodzakelijk zijn om in NL te overleven, dan doen we hier met z'n allen toch echt iets fout! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Lieve Homerun, Vergeet toch dat Ebola pak. Regel je Bug-in en evt. Bug-out, je kampeer uitrusting is nog geeneens op orde. Duizend euro investeren om drie keer de deur uit te kunnen kan nooit een handige prioriteit zijn. Ga er ook geen argumenten meer tegenaan gooien, lees wat bv. @rescue schrijft hierover in de Ebola draadjes @homerun. Als een veertienjarige overtuigd is geraakt dat zulke pakken, dozen vol filters, decontaminatie ruimtes en douches noodzakelijk zijn om in NL te overleven, dan doen we hier met z'n allen toch echt iets fout! Nee jullie doen zeker niks fout. Maar ik ben gewoon stront eigenwijs:cool: (dar ia het probleem) Maar je hebt gelijk ik laat het ebola pak wel los. En ga weer veder aan mijn voorraad andere leuke dingen te verzamelen. Oja bedankt voor de tip 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Nee jullie doen zeker niks fout. Maar ik ben gewoon stront eigenwijs:cool: (dar ia het probleem) Maar je hebt gelijk ik laat het ebola pak wel los. En ga weer veder aan mijn voorraad andere leuke dingen te verzamelen. Oja bedankt voor de tip Goed zo Homerun. Ja, je bent verdraaid eigenwijs...niks mis mee, maar je moet wel je prioriteiten in de gaten houden. Bug-in op orde maken dus. Bug-in is water, eten en wat er in huis nodig is, bv zelf kunnen koken en kleine reparaties doen, die laatste twee zijn dus skills voor in huis...en je schoolwerk doen natuurlijk, voor als het allemaal toch weer meevalt. Bij bug-in verdiep je je ook in je huis, waar moet je op letten, wat is bv de vluchtroute bij brand in huis (hebben jullie brandmelders en blusspullen en branddeken?) Weet jij bv hoe je de centrale ventilatie afzet als er een advies gegeven wordt om ramen en deuren te sluiten? Ga maar eens uitzoeken hoe dat moet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Goed zo Homerun. Ja, je bent verdraaid eigenwijs...niks mis mee, maar je moet wel je prioriteiten in de gaten houden. Bug-in op orde maken dus. Bug-in is water, eten en wat er in huis nodig is, bv zelf kunnen koken en kleine reparaties doen, die laatste twee zijn dus skills voor in huis...en je schoolwerk doen natuurlijk, voor als het allemaal toch weer meevalt. Bij bug-in verdiep je je ook in je huis, waar moet je op letten, wat is bv de vluchtroute bij brand in huis (hebben jullie brandmelders en blusspullen en branddeken?) Weet jij bv hoe je de centrale ventilatie afzet als er een advies gegeven wordt om ramen en deuren te sluiten? Ga maar eens uitzoeken hoe dat moet. Zal ik zeker doen dank je. Ik ben nu alleen naar verstop plekken aan het zoeken voor in huis. Voor de voedse voorraad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frohhman Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Mijn whislist 1. Een blokhut in zweden 2. Een goed gevulde tas met goede kampeer spullen 3. Oud genoeg te zijn om in mijn blokhut in zweden zelfvoorzienend te wonen 4. Een motor (zo een van daryl van TWD) 5. Een goede kruisboog (zo een als die van daryl) Edit: ik heb nummer 1 en 2 gewijzigd omdat ik me heb bedacht haha, Homerun Dixon. Klinkt prima mijn wishlist: 1. waterfilters. 2. extra zaklampen. 3. windmolen. 4. meer zon in de achtertuin, misschien groeit er dan nog eens wat.... 5. betere slaapzakken. 6. Bonus: een amfibisch-voertuig. Gewoon omdat het kan:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sterredag Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 chocoladevoorraad houtbrander 3 warme slaapzakken 2 goede kleine tentjes contant geld in huis Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 1) Shtf. 2) Ineenstorting van deze aso maatschappij. 3) Een nieuwe samenleving die veel socialer is, waarin mensen nog weten te delen, die kleinschaliger is en geen aanslag op het milieu pleegt. 4) @f150 als dorpsoudste in mijn dorp. 5) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Shadow Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 Ja, je bent verdraaid eigenwijs...niks mis mee, maar je moet wel je prioriteiten in de gaten houden. Ach, niets wat niet met een stevige regenbui doorheen te prikken is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SHTF Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 1) B/C bergschoenen 2) poncho 3) bivakzak 4) nog een zaklamp 5) viskitje >> zag dat prepshop de felbegeerde yoyoreel opgenomen heeft en mijn gevraagde camo paracord, compliment @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 22 oktober 2014 Delen Geplaatst: 22 oktober 2014 1 kruisboog. 2 een aantal ha grond. 3 Ford f350 op zonnecellen. 4 waterfilter. 5 Zombies Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Azhor Geplaatst: 24 oktober 2014 Delen Geplaatst: 24 oktober 2014 1. ESEE 6 Survival mes 2. Katadyn pocket pro waterfilter + Katadyn micropur tabletten 100st. 3. Fenix LD22 zaklamp (iemand nog tips? Andere suggesties zijn welkom) 4. Kruisboog (iemand tips, kwaliteit is belangrijk) 5. Verrekijker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 .......... Heb inmiddels m'n prepvrouwtje gevonden, en nieteens via preppers.nl! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 10 ultrawatt plasma laser staat bij mij toch echt wel op 1 van de want list Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Heb inmiddels m'n prepvrouwtje gevonden, en nieteens via preppers.nl! Gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 1. ESEE 6 Survival mes 3. Fenix LD22 zaklamp (iemand nog tips? Andere suggesties zijn welkom) de esee 6 en de fenix ld22 kan ik je ten zeerste aanraden met de esee heb ik deze zomer enkele bomen tot tandenstokers gereduceerd en nog steeds scheerscherp mvg Bjorn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Skirra Geplaatst: 10 november 2014 Delen Geplaatst: 10 november 2014 Gefeliciteerd! Dankjewel! Helaas betekent dat wel minder geld uitgeven aan preppen hahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Eén extra item voor op mijn wishlist: Een leuk cadeautje voor in mijn schoen: een handwarmer op benzine voor 7,95 Lekker voor nu de winter er aan komt. http://www.survivalwebshop.nl/vuur_&_warmte/handwarmers/652_mfh_handwarmer.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 Eén extra item voor op mijn wishlist: Een leuk cadeautje voor in mijn schoen: een handwarmer op benzine voor 7,95 Lekker voor nu de winter er aan komt. http://www.survivalwebshop.nl/vuur_&_warmte/handwarmers/652_mfh_handwarmer.html waarom geen goede handschoenen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 12 november 2014 Delen Geplaatst: 12 november 2014 1. Katafyn filter 2. Cobra kruisboog 3. Radio 4. Goede brander 5. Een schop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.