Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Koolmonoxide melder bij Blokker: http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=&productId=123218

 

En bij de kassa kreeg ik nog eens 4 euro korting omdat er ook een andere (iets goedkopere) in de aanbieding is, maar deze was niet meer leverbaar.

Totaal dus maar 15,99 betaald.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vanavond gaan er tientallen kavels open op de internet veiling van BVA Auctions met houtbewerkingsgereedschappen, tuingereedschap, waterpompen, bankschroeven, aggregaten en diversen (van afdekfolies tot spanbanden). Natuurlijk niet handig voor de prijs om iedereen hier op te roepen te gaan bieden..

Let wel op de aanvullende kosten (btw/veilingkosten) dus staar je niet blind op het bod.

https://www.bva-auctions.com/auction/category/8750

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas staat BVA bekend als een notoir afzetfestijn.

 

Zelf 1 keer meegedaan. Veiling gewonnen voor weinig, veiling gesloten.

5 minuten later veiling weer open en einddatum opgeschoven.

 

Uit mailverkeer bleek dat ik het maar fout had (ondanks fotografisch bewijs dat de veiling gesloten was)

 

Oppassen met die lui. Internet staat vol met klachten.

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diverse nuttige dingen van BVA gehaald, voor hele goede prijzen.

Inderdaad letten op extra BTW en veilingkosten, maar die kan je makkelijk in de gaten houden, door je bod te controleren.

 

Geen problemen mee gehad, maar als er tegenwoordig andere berichten zijn, moet je daar rekening mee houden natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Lidl, sinds gisteren, thermo ondergoed. (Zie Lidl.nl actuele aanbiedingen)

 

'k Heb het nu een tijdje aan en het voldoet goed.

 

Pasvorm, uitmuntend, had niet gedacht dat zoiets straks, nog dermate comfortabel is.

Isolatie, redelijk, buiten met wat beweging erg warm nu, maar binnen met 15 graden heb ik het absoluut niet koud.

Zweet wordt goed afgevoerd. Nog niet volle bak los gegaan, maar een stukje spitten in de tuin gaat goed.

 

Straks nog maar een setje halen. :cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Lidl, sinds gisteren, thermo ondergoed. (Zie Lidl.nl actuele aanbiedingen)

 

'k Heb het nu een tijdje aan en het voldoet goed.

 

Pasvorm, uitmuntend, had niet gedacht dat zoiets straks, nog dermate comfortabel is.

Isolatie, redelijk, buiten met wat beweging erg warm nu, maar binnen met 15 graden heb ik het absoluut niet koud.

Zweet wordt goed afgevoerd. Nog niet volle bak los gegaan, maar een stukje spitten in de tuin gaat goed.

 

Straks nog maar een setje halen. :cool:

 

Hallo Ray, deze site staat vol geouwehoer, onder andere van ene DB, maar dit zijn de prep tips waar het om gaat. Rete belangrijk dat thermo ondergoed :)

Dank je wel. Ik ga ook nog bijkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ray, deze site staat vol geouwehoer, onder andere van ene DB, maar dit zijn de prep tips waar het om gaat. Rete belangrijk dat thermo ondergoed :)

Dank je wel. Ik ga ook nog bijkopen.

 

'k Dacht, laat ik ook eens wat nuttigs toevoegen, zwetsen doe ik al genoeg. :p

 

Dit is pas m'n tweede setje, want ik hou normaal niet zo van super strak zittende kleding. 't Andere setje schuift, knelt en zit gewoon niet comfortabel.

'k Ben dus echt geen thermo-ondergoed kenner, maar ben aangenaam verrast dit keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas staat BVA bekend als een notoir afzetfestijn.

 

Zelf 1 keer meegedaan. Veiling gewonnen voor weinig, veiling gesloten.

5 minuten later veiling weer open en einddatum opgeschoven.

 

Uit mailverkeer bleek dat ik het maar fout had (ondanks fotografisch bewijs dat de veiling gesloten was)

 

Oppassen met die lui. Internet staat vol met klachten.

 

Verstuurd van mijn sponzige nozem brein. Met rozijnen.

 

Ik koop daar al jaren en nog nooit problemen gehad.

Afgelopen week nog even heen en weer naar Groningen geweest op wat op te halen :cool:

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er nog iemand is die iets bij Bever.nl wil/gaat bestellen vandaag of dit weekend; pm me even dan stuur ik de 'tax-free' actiecode die ik per mail kreeg. Ik weet niet zeker of het werkt, maar voor ongeveer 17% korting is het de moeite waard om te proberen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Prima messen, ik heb er 1 in blank staal die K&T kennelijk niet meer leveren. Overigens zijn dit messen uit de SanRenMu fabrieken voor zover ik heb kunnen achterhalen. SanRenMu maakt ook messen voor de gerenommeerde merken en staat bekend om uitstekende prijs / kwaliteit verhouding.

Van SanRenMu heb ik precies hetzelfde mes, maar dan ook met een kleurtje.

Hieronder foto van hetzelfde mes maar dan met SanRenMu merk:

 

SRM710_Open.jpg.f9553101b0c9c2891a539f8d416a9310.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...