Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

 

Staat niet op de site zie ik maar is een staande lamp helemaal zwart met zonnecellen bovenop en een zwendel aan de zijkant, 2 standen voor je led 3 en 6 lampjes.

Hing bij de outdoor/vakantie spullen.

(Bij liff zag ik hem niet meer staan maar ze hebben daar nu veel minder dan voorheen volgens mij).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Net bij de Aldi een hele leuke buiten opvouwbare buitenkeuken gekost van het merk Fun Camp. Nu 70 E.

 

Omdat wij onze bus een beetje gaan ombouwen demontabel naar camper, was dit dus een uitgelezen kans, om er een soort keuken in te realiseren.

Ook als je moet (SHTF)/gaat camperen, een heel handig ding.

Hij is heel goed uit te klappen, 2 compartimenten eronder als keukenkast, ienimini spoelbakje, rekje voor keukengerei, 2 bakjes voor kruiden of whatever, zijzak voor vuilnis.

Er zit geen kooktoestelletje bij, maar die kun je dan weer goed bij de Action kopen.

 

Wanneer je het bovenblad dichtklapt, kun je m gebruiken als een camping tafel.

 

 

fun-camp-kampeerkeuken.jpg.0d48481e82104f3c1b261cc511d7a63b.jpg

 

Er zit een stevige tas bij, waarin je m geheel ingeklapt kan vervoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bij de Aldi een hele leuke buiten opvouwbare buitenkeuken gekost van het merk Fun Camp. Nu 70 E.

 

Omdat wij onze bus een beetje gaan ombouwen demontabel naar camper, was dit dus een uitgelezen kans, om er een soort keuken in te realiseren.

Ook als je moet (SHTF)/gaat camperen, een heel handig ding.

Hij is heel goed uit te klappen, 2 compartimenten eronder als keukenkast, ienimini spoelbakje, rekje voor keukengerei, 2 bakjes voor kruiden of whatever, zijzak voor vuilnis.

Er zit geen kooktoestelletje bij, maar die kun je dan weer goed bij de Action kopen.

 

Wanneer je het bovenblad dichtklapt, kun je m gebruiken als een camping tafel.

 

 

fun-camp-kampeerkeuken.jpg.0d48481e82104f3c1b261cc511d7a63b.jpg

 

Er zit een stevige tas bij, waarin je m geheel ingeklapt kan vervoeren.

 

Ziet er netjes uit en een betere prijs dan soortgelijke dingen in de campingzaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je es kijken bij de GAMMA, heb daar een prachtig zakmes gekocht, inklapbaar met kartelrandjes, lekker stevig en vrij dik, safety lock, clip om hem ergens vast te pinnen, stevige grip met antislip en helemaal niet eens duur. Met één hand haal je de blade tevoorschijn, uitermate handig als je hem direct nodig hebt en je hebt nog maar één hand vrij. Zeer scherp, gelijk getest met een stuk karton, sneed erin als boter.

 

Vergeleken met dat mesje wat je bij de Action kon halen en wat bagger bleek te zijn, voor de budgetprepper die toch een fraai mes wil hebben waar je ook daadwerkelijk iets mee kunt en voor een prachtig prijsje: 7,99

 

pl202578-maxam_king_carbon_steel_pocket_knives.jpg.a264a008eede795e05d86beb84fc6a2b.jpg

Het mes lijkt erg op dit mes, om je een dergelijk beeld van te geven. (tuurlijk kon ik net NIET het model vinden die ik momenteel heb - heb je altijd)

 

Denk erover nog een paar extra van te kopen, voor die prijs kan ik ze echt niet laten liggen. Opgevouwen lekker klein, past overal wel in. Maar bovenal zoals het mes in elkaar zit, zo stevig, totaal geen beweging qua speling, dus lekker stevig en betrouwbaar. Een echt aanradertje!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ik krijg deze melding

 

Deze verbinding is niet beveiligd

 

 

 

 

 

U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding

op te zetten met http://www.gammavoordeelpas.nl, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding beveiligd is.

Normaal gesproken zullen websites vertrouwde identificatie

tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt opzetten, om te bewijzen dat u naar de

juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd.

 

 

 

Wat moet ik doen?

 

Als u doorgaans zonder problemen verbinding

maakt met deze website, kan deze fout betekenen dat iemand de website probeert

na te bootsen en kunt u beter niet verdergaan.

 

 

lijkt mij niet helemaal de bedoeling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf vandaag bij de lidl voor 25/26 euro een vacuumsealer voor voedsel e.d. 3 meter zak er bij.

 

Oja bijna vergeten, de webwinkel van de Hema heft oprolbare waterzakken/flessen voor 2 euro, 10 minuten geleden hadden ze er nog 5 in voorraad, misschien liggen ze ook wel gewoon in de filialen op de schappen.

 

Even mezelf quoten hier, ik heb de vacuumsealer gekocht en geretourneerd, sealt prima maar vacuumt voor geen meter, ruilen deden ze helemaal niet moeilijk over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds een paar dagen ook de sealer in huis. Bij ons werkt hij tot nu toe prima. Geruild voor een ander of geld terug gehad?

 

geld terug, was geen probleem, als ik zeg hij vacuum slecht dan bedoel ik dat hij driekwart van de lucht verwijderde, ik kreeg geen stevige zuurstofloze pakketjes, was voor mij persoonlijk niet goed genoeg, ik ben blij dat de jouwe wel werkt trouwens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog maar weinig goede commerciele vacumeer machines gezien. De goede types zijn industriele machines (die de slager gebruikt bijvoorbeeld). Deze kunnen onder een hoger vaccum echt ook de dikke folie goed vacumeren. Die consumenten dingen trekken vaak wel wat vacuum maar vaak onvoldoende......

De betere commerciele/consumenten apparaten zijn van Foodsaver: http://www.foodsaver.co.nl/category.aspx?cid=2899 Maar ook deze zijn vaak nog stukken minder goed dan de industriele vacumeermachines.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog maar weinig goede commerciele vacumeer machines gezien. De goede types zijn industriele machines (die de slager gebruikt bijvoorbeeld). Deze kunnen onder een hoger vaccum echt ook de dikke folie goed vacumeren. Die consumenten dingen trekken vaak wel wat vacuum maar vaak onvoldoende......

De betere commerciele/consumenten apparaten zijn van Foodsaver: http://www.foodsaver.co.nl/category.aspx?cid=2899 Maar ook deze zijn vaak nog stukken minder goed dan de industriele vacumeermachines.

 

Dank voor de link, en nounou, die zijn behoorlijk aan de prijs, ik voel de noodzaak om mijn droge voedsel voor langere houdbaarheid te verpakken, maar die berdragen zijn niet gering, voor de prijs van die machines kan je een heleboel rijst en gedroogde peulvruchten e.d scoren, wat je dan vervolens weer niet lang genoeg houdbaar kan maken, dilemma dilemma, evengoed vriendelijk dank voor de link Prepass.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg deze melding

 

Deze verbinding is niet beveiligd

@12gauge ... Ik kreeg ook zo iets met mijn browser.

 

 

 

 

 

 

 

U hebt Firefox gevraagd een beveiligde verbinding

op te zetten met http://www.gammavoordeelpas.nl, maar we kunnen niet bevestigen dat uw verbinding beveiligd is.

Normaal gesproken zullen websites vertrouwde identificatie

tonen wanneer u een beveiligde verbinding wilt opzetten, om te bewijzen dat u naar de

juiste plek gaat. De identiteit van deze website kan echter niet worden bevestigd.

 

 

 

Wat moet ik doen?

 

Als u doorgaans zonder problemen verbinding

maakt met deze website, kan deze fout betekenen dat iemand de website probeert

na te bootsen en kunt u beter niet verdergaan.

 

 

lijkt mij niet helemaal de bedoeling?

 

@12gauge ... Ik kreeg ook zo iets met mijn browser.

 

Geen idee waar dit aan ligt.

 

hierzo een foto, en ngmaals een link https://www.gammavoordeelpas.nl/assortiment/handbijl-voor-lichte-hakwerkzaamheden-600-gram/p/B448857

 

Deze bijlen zag ik in een soort van grabbelton vlakbij de kassa

 

Capturehandbijl.PNG.085745783908e54b0a0e78006fd5de34.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Medic tas kops commando troepen. Super tas, ik heb KL versie, het verschil is voor zover ik weet de camouflage. Als je een medische tas wilt, koop deze!

 

Lekker lage prijs, ik betaalde er zelf destijds €55 voor, deze voor €20! link: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/militaria-algemeen/m688151920-medic-rugzak-kct-lmb-defensie-woodland-cls.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

 

Voor fotos van de binnenkant: http://preppers.nl/forum/threads/4072-Appelflapje-stelt-zichzelf-voor!?p=90097&viewfull=1#post90097

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Voor mensen die tijdens een langdurige stroomuitval kleding willen kunnen repareren: bij de LIDL zijn er grote klossen naaigaren in de aanbieding voor de Lockmachine. Als je ze op een gewone klos zet, passen ze gewoon op je Singer naaimachine. Vandaag ga ik even uitproberen of de klossen dan nog gewoon voldoende soepel draaien. 1 euro per stuk voor 2500 meter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...