Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik zag zojuist dat de LIDL Nederland vanaf 25 maart 2013 tijdelijk allerlei artikelen die te maken hebben met hengelsport in hun assortiment hebben.

Misschien interessant voor mensen die tegen een redelijke prijs materiaal willen aanschaffen.

 

Meer informatie: Hengelsport LIDL

 

 

Dergelijke aanbiedingen bij Lidl (en Aldi ook) zijn altijd éénmalig. Op=op, en dat is vaak met een paar uur al.

 

 

 

Als je een melding krijgt dat je jouw postcode moet invullen, eronder staat een knop om door te gaan zonder postcode.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik verwacht dat deze actie een of twee weken zal lopen.

 

Jij komt nooit bij de Lidl zeker. Dergelijke aanbiedingen bij Lidl (en Aldi ook) zijn altijd éénmalig. Er is een berg(je) van ingekocht, die wordt op de aangekondigde datum in de schappen gelegd. Op=op, en dat is vaak met een paar uur al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de ALDI Nederland vanaf woensdag 27 maart 2013:

Groentezaden zoals bonen, doperwten, tomaten, etcetera.

Wordt verkocht voor €0,49 per zakje (inhoud per zakje staat niet op de site).

 

Bij de ALDI Nederland vanaf vrijdag 29 maart 2013:

Multifunctioneel zakmes met 17 functies. Gemaakt van RVS inclusief opbergtasje (weet niet of deze riembevestiging heeft).

Wordt verkocht voor €2,49.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je klikt op de link van de Multitool zie je bovenin overzicht staan. Dan kom je uit op deze pagina.

Vanaf 29/03.

 

Overigens: welkom op het forum :)

 

Bedankt

Maar volgens mij geld die vrijdag alleen voor die overgordijnen. Ik heb het krantje namelijk al (ben reclamefolder bezorger)

En daar staat het niet in dus voor de mensen die hem willen zou ik toch maandag maar even kijken voordat hij uitverkocht is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de ALDI Nederland vanaf vrijdag 29 maart 2013:

Multitool met 17 functies. Gemaakt van RVS inclusief opbergtasje (weet niet of deze riembevestiging heeft).

Wordt verkocht voor €2,49.

Hmm. Roestvrijstaal maar die prijs zegt me weer dat het nooit veel kan zijn. (of heb ik het ernstig mis?)

Aan de andere kant: gewoon inladen dus!

 

Dank voor deze tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm. Roestvrijstaal maar die prijs zegt me weer dat het nooit veel kan zijn. (of heb ik het ernstig mis?)

Aan de andere kant: gewoon inladen dus!

 

Dank voor deze tip!

Ik heb deze al eens gehad (paar jaar terug in Duitsland gekocht) en hij is zijn geld zeker waard. Het is natuurlijk bij lange na niet zo goed als een dure maar voor 2,50 mag je niet klagen :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de ALDI Nederland vanaf woensdag 27 maart 2013:

Groentezaden zoals bonen, doperwten, tomaten, etcetera.

Wordt verkocht voor €0,49 per zakje (inhoud per zakje staat niet op de site).

 

Bij de ALDI Nederland vanaf vrijdag 29 maart 2013:

Multitool met 17 functies. Gemaakt van RVS inclusief opbergtasje (weet niet of deze riembevestiging heeft).

Wordt verkocht voor €2,49.

 

Multitool? 't Is een zakmes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik was zo straks opzoek naar een winkel voor een Bahco klapzaak, en toen kwam ik deze aanbieding tegen. De klapzaag in combinatie met een mora.

http://shop.wolfswinkel.nl/faunastore/messen-zagen-lampen/messen-zagen/snoeizaag-bahco-laplander-mora-jachtmes

 

Wellicht heb je er iets aan!

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies @Raycoupe! Ik heb in de schuur een klapzaag liggen. Maar daar heb ik geen vertrouwen in. (vandaar de zoektocht naar een andere) Even wat stammetjes gezaagd en ging erg makkelijk. Een bijl is geen optie vanwege mijn spierziekte. Dat is te zwaar. Kleine takken kunnen er gewoon met een mes afgehaald worden. En de rest is de zaag voor te gebruiken. En daarbij ook lichter dan een bijl. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...