Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hier nog zo één.

Doet het helemaal niet.

Na veel pielen, andere batterijen etc. werkte het even.

Wel een mooie lichtkegel, de lens werkt prima. Daarna niks, met geen mogelijkheid.

Gaat morgen terug naar de winken. Goedkoop is duurkoop zei m'n oma altijd...

 

Welkom op het forum, jammer alleen dat ik je post in de voorstelronde niet kan vinden.

 

'Voorstellen' is voor zover ik weet nog steeds niet verplicht.

Vind het wat zeikerig om zo te reageren op een eerste bijdrage waar gewoon niks mis mee is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@dixy....ik ben vandaag heen geweest en heb dat paracord gehaald..het is niet het originele cord..maar met een treksterkte van 200 kg kom je toch een heel eind...15 mtr zoals gezegd en een doorsnede van 7 mm. Materiaal is polyester vezel.

 

Grt easy

 

@easy ... ziet het er zo uit, met meerdere stringen binnen in?

 

images.jpg.4d841346d276a67683e3ea2af240006e.jpg

 

anders lijkt mij een gewone rol nyloncord goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Lidl heeft wat zaken aanstaande donderdag, zou het wat zijn?

 

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38260.htm

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38265.htm

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38259.htm

http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_38261.htm (lijkt mij best fijn om te hebben voor het geval dat maar 11 uur draaien op 15 liter? Lijkt mij wat kort?)

 

Edit: vreemd, deze aanbiedingen waren al gister, of ik heb mij vergist of de LIDL website heeft raar gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aldi België:

 

Een opwindbare kampeerlamp voor 17,99

 

Een trekkingrugzak voor 29,99: inhoud van 70l. Waarschijnlijk niet de beste kwaliteit, maar wel handig voor de budgetpreppers die gewoon geen 100 euro kunnen spenderen aan een grote zak ;)

 

Een multitool van Top Craft voor 7,99. Hetzelfde als hierboven, zowiezo niet de beste kwaliteit, maar misschien handig voor budgetpreppers?

 

Verder nog een campingbed (24,99) , een mummieslaapzak (17,99) , zelfopblazende matras (15,99) en een verrekijker (9,99)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de folder van de Aldi België staan mooie aanbiedingen voor peppers deze week .

Kampeerlantaarn met dynamo 17, 99

Trekkingrugzak 70 liter 29, 99

Multifunctioneel zakgereedschap 7.99

Camping bed 24.99

Iglotent 2a3 pers. 32, 99

Mummie slaapzak 17, 99

Zelfopblazende matras 15, 99

Maar ook ledzaklamp verrekijker trekkingsandalen outdoornavigatiesysteem en aansteekschouw voor barbecue .

 

Leek me interessant te melden

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert: Ik heb zelf zo'n zelfopblazend matrasje gekocht bij de Aldi, 18 euro, vijf centimeter dik, 1700 gram. Hij ligt prima.

 

Bij de Lidl heb ik een weekje terug een multitool gekocht voor 7 euro van Rocktrail, deze bevalt minder. De tang (bek) is goed, maar voor de rest heb je een extra multitool nodig om gereedschapjes eruit te trekken. Ik voel een karma opkomen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het tentje zojuist gekocht, zal niet zo heel veel voorstellen maar altijd handig voor een spontaan tripje met de motor of noodshelter (voor even).

Ik betwijfel of het werkelijk de 2000 mm waterkolom lang tegenhoudt maar wie weet.

Overigens ook nog bedankt voor de tip over de Lidl 10 liter opvouwbare waterzakken, heb ik ook gelijk 2 van gekocht.

 

Edit: nu het tentje er wellicht nog is, hier krijg je er een goed beeld van (andere kleur):

 

Ik heb het tentje ook gekocht, zou toen om 19:00 in de schappen gaan, heb om 19:00 gelijk zo'n geval gekocht, spuuglelijk maar wel functioneel en voor dat geld geen drama als het een miskoop was geweest, en dat leek aardig mee te vallen overigens voor dat geld, is wel heel klein voor 2 persoonstentje btw, heb zelfs een videotje gemaakt van de eerste keer opzetten.

 

Ik waaide bijna weg maar was wel grappig om een keer een video te maken eigenlijk, zal dr es over nadenken om het op pootube te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Xenos hebben ze weer dynamo lantaarns, ik bedoel niet die buttzaklampen maar kleine lantaarntjes, die doen het prima btw, ik heb er vorig jaar 1 gekocht, toen was dat zwengelgeval afgebroken maar ik zag meteen dat je die zo weer vast kon plakken met een drupske seccondenlijm, korting gevraagd en gekregen, heb er destijds 4 euro voor betaald, volgens mij zijn ze nu 8 of 9 euro, minuutje zwengelen en half uur tot drie kwartier of langer zielloos koud wit led licht, maar wel licht, geen miskoop geweest nmm.

 

Slaapzakjes en lakenzakken etc hebben ze daar ook, ik heb daar een microfiber slaapzakje gekocht en een lakenzak voor er in om de bruikbaarheid bij wat lagere temperaturen een beetje op te leuken, om eerlijk te zijn zweet je jezelf zo lek als een mandje bij normale nederlandse temperaturen op deze manier, heel compact te maken met de compressiebandjes, pakketje van plusminus 20 cm, past complete met de lidl tent en zwikkie gereedschap en mijn voer voor 3 dagen met gemak in een 35 liter rugzakje.

 

Kijkshop,

 

campingbijltjes voor een 10tje, penhengels ( telescopische werphengels formaat flinke vulpen) compleet met molen voor 15 euro, terraskacheltje voor flesjes butaangaan van 227 gram voor 28 euro, butaan kan je kopen bij de action voor 1,18 per stuk, daar hebben ze trouwens ook camping kooktoestelletjes in koffer voor 12 euro die dezelfde gasbusjes gebruiken, in de gereedschapsbakken bij de kijkshop moet ook echt een keer snuffelen btw, ik heb daar een keer een mini klauwhamer en mini koevoet uitgevist voor 2.50 pst.

 

Action,

 

gasbusjes en kooktoestellen dus, blikschaar voor 3 euro( kan je zo een hobo stove uit een blik knippen zonder een dremel of je multitool te mollen), spanbandjes voor 3 euro ( setje van 2, 3.5 meter).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de ehbo kit:

 

http://www.action.nl/products/view/id/247/-p/viewid/10/favoritelistid/1

Elastiek pols en enkel banden voor €0.68 per stuk. Hoe kan het er voor gemaakt worden?! Morgen eens proberen er een paar te scoren!

 

Ook verschillende kleuren verf in bussen voor €3, wellicht handig voor markering?

 

Groetjes,

 

Appelflapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

De aldi heeft in het krantje de waterdichte tassen voor 9,95 er in staan. Deze wilde veel mensen vorige keer hebben, maar toen was het al te laat. Ze komen weer dus die je voordeel ermee.

 

Ja die zag ik ook al leek me wel beschikt als BOB of te felle kleurtjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, De aldi heeft in het krantje de waterdichte tassen voor 9,95 er in staan. Deze wilde veel mensen vorige keer hebben, maar toen was het al te laat. Ze komen weer dus die je voordeel ermee.

 

Ik heb er zo één en ze zijn prima. Je kunt ze ook gebruiken om IN JE BOB een extra waterdicht compartiment te maken. Je kunt er ook prima water mee halen. Iedereen die deze tas laat liggen is een ontzettende aardappel. Verder is er ook een met de hand of stopcontact of 12V op te laden lamp, waar je ook je GSM mee kunt opladen, ik heb er vorig jaar één gekocht, maar ik ga er nog een scoren. Ding doet het perfect, robuust en er is zelfs nog ruimte in de bodem (afschroeven) om wat lucifers in te verstoppen.

 

http://www.aldi.nl/aldi_campinglamp_48_5_556_5854.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zo één en ze zijn prima. Je kunt ze ook gebruiken om IN JE BOB een extra waterdicht compartiment te maken. Je kunt er ook prima water mee halen. Iedereen die deze tas laat liggen is een ontzettende aardappel. Verder is er ook een met de hand of stopcontact of 12V op te laden lamp, waar je ook je GSM mee kunt opladen, ik heb er vorig jaar één gekocht, maar ik ga er nog een scoren. Ding doet het perfect, robuust en er is zelfs nog ruimte in de bodem (afschroeven) om wat lucifers in te verstoppen.

 

http://www.aldi.nl/aldi_campinglamp_48_5_556_5854.html

 

Wauw, als compartiment.... Hoe groot is jouw totale BOB? Diegene die ik heb kan ik mijn kind (4) nog in mee smokkelen:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er zo één en ze zijn prima. Je kunt ze ook gebruiken om IN JE BOB een extra waterdicht compartiment te maken. Je kunt er ook prima water mee halen. Iedereen die deze tas laat liggen is een ontzettende aardappel. Verder is er ook een met de hand of stopcontact of 12V op te laden lamp, waar je ook je GSM mee kunt opladen, ik heb er vorig jaar één gekocht, maar ik ga er nog een scoren. Ding doet het perfect, robuust en er is zelfs nog ruimte in de bodem (afschroeven) om wat lucifers in te verstoppen.

 

http://www.aldi.nl/aldi_campinglamp_48_5_556_5854.html

 

Zo ik heb ze allebei gehaald! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...