Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Binnenkort bij Aldi:

 

Dekzeilen (goedkope tarp): http://www.aldi.nl/aldi_dekzeil_48_5_607_6324.html (17 aug.)

Yoga mat, mogelijk geschikt als slaapmat: http://www.aldi.nl/aldi_yoga_en_fitnessmat_48_5_607_6319.html (17 aug)

Solar lader incl. flinke capaciteit batterij, geen idee of het wat is: http://www.aldi.nl/aldi_solar_oplader_48_5_608_6326.html (21 aug.)

 

Edit:

De oplader lijkt overigens (ondanks merk MTlogic) deze te zijn en de reviews houden niet over:

 

Bresser Optik Bresser Notebook SolarCharger Solar Charger 3810250 2,5 W/15 V 500 en 4500 mA 5 V, 16 V, 19 V, 21 V

Wel een stuk goedkoper bij Aldi dan bij Conrad.

http://www.conrad.nl/ce/nl/product/200034?WT.mc_id=beslist&insert=8V

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 1.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vanaf maandag 26 augustus is de compacte diamantvijl weer in de aanbieding bij de Lidl.

 

Op Shelter Campings was hier wel animo voor, want normaal zijn ze veel duurder. Die ik zelf heb komt van een duitse Lidl, precies hetzelfde ding.

 

Willekeurige foto van 't net, bovenste is het juiste model, bij de Lidl in 't blauw:

large_13549742982927.jpg.3616d8924ea86865c3110fe6f7664862.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Vanaf maandag 26 augustus is de compacte diamantvijl weer in de aanbieding bij de Lidl.

 

Op Shelter Campings was hier wel animo voor, want normaal zijn ze veel duurder. Die ik zelf heb komt van een duitse Lidl, precies hetzelfde ding.

 

Willekeurige foto van 't net, bovenste is het juiste model, bij de Lidl in 't blauw:

large_13549742982927.jpg.3616d8924ea86865c3110fe6f7664862.jpg

 

Ik heb deze gekocht, maar wel een woord van waarschuwing: de vijl lijkt me geschikt voor grof slijpen (of licht bijhouden) bijl, machete, bepaalde zaagbladen of eventueel zwaar beschadigde snijvlakken maar met een mes zou ik erg uit kijken. De vijl verwijderd erg veel staal en zal niet een verfijnd snijvlak opleveren. Wel heel handig als backup, als je de vijl uit het handvat haalt neemt het nog minder ruimte in in bijvoorbeeld een BOB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze gekocht, maar wel een woord van waarschuwing: de vijl lijkt me geschikt voor grof slijpen (of licht bijhouden) bijl, machete, bepaalde zaagbladen of eventueel zwaar beschadigde snijvlakken maar met een mes zou ik erg uit kijken. De vijl verwijderd erg veel staal en zal niet een verfijnd snijvlak opleveren. Wel heel handig als backup, als je de vijl uit het handvat haalt neemt het nog minder ruimte in in bijvoorbeeld een BOB.

 

Klopt hoor. Een dikke braam weghalen gaat prima, maar veel te grof om een mes compleet mee te slijpen. Als je er een korrelgrote aan zou moeten toekennen, iets in de buurt van de 100?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb me net bij lidl zo'n diamantslijperblok meegebracht met 4 verschillende grids (200, 300,400,600) , ff de keuken cleaver erover gehaald en het ding werkt goed genoeg voor 9 euro

 

het is deze 426112_POWERFIX-Diamantschaerfer-im-Schleifblock_xxl.jpg.88d55580ddf8f67999916be43935dad2.jpg

 

inmiddels zie ik dat ze in Duitsland slechts 4 euro staan, jammer dat ik teveel betaald heb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

die 600 grid vind ik wel ok, dan ff stroppen op een stuk leder en het is good to go

 

 

Die diamant-pen heb ik van Gerber en is idd redelijk grof en eigenlijk redelijk duur (19 euro) maar er is zo'n groef in om fijne punten (naalden, vishaken, priemen mee aan te scherpen) wat wel handig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die 600 grid vind ik wel ok, dan ff stroppen op een stuk leder en het is good to go

 

 

Die diamant-pen heb ik van Gerber en is idd redelijk grof en eigenlijk redelijk duur (19 euro) maar er is zo'n groef in om fijne punten (naalden, vishaken, priemen mee aan te scherpen) wat wel handig is.

 

Vind je het niet een beetje, tja, hoe moet ik het noemen, krasserig? Een 600 grid slijpsteen krijg ik een gladder resultaat.

De 200 kant vind ik wel fijn voor het grove werk en daarna gebruik het ding om m'n slijpsteen op te leggen. Door de rubbers onder de plastic houder ligt hij dan mooi stabiel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij in de wijk is vandaag een gloednieuwe Lidl geopend. Net even gaan kijken en een omvormer van 12V naar 220V gekocht voor 20 euro.

Ook hadden ze wel 20 generators voor 150 euro. 11 uur looptijd met een volle tank. Plaats: Nijmegen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij in de wijk is vandaag een gloednieuwe Lidl geopend. Net even gaan kijken en een omvormer van 12V naar 220V gekocht voor 20 euro.

Ook hadden ze wel 20 generators voor 150 euro. 11 uur looptijd met een volle tank. Plaats: Nijmegen

 

Interesssant! Je zal er maar net naar op zoek zijn. Ben benieuwd naar kwaliteit. Altijd weer spannend met Lidl-spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Niet om roet in je eten te gooien (integendeel goeie post en goeie deal!) maar ik was zelf wel benieuwd vandaar dat ik mijn korte zoektocht hier ff deel:

 

De Topcraft ultra alkaline batterijen kwamen als beste uit de grote batterijen test van Vara Kassa.

 

Duracel krijgt voor de Duracell Plus (soortgelijke variant?) een testoordeel van goed echter heb je voor de helft van de prijs batterijen van de praxis of kruitvat met een testoordeel uitstekend.Niet alleen betere batterijen dus maar voor budgetpreppers 2x zoveel batterijen voor hetzelfde geld?

 

Uitslag_batterijentest.jpeg.5889e57ce059212b255cee4322823c17.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet om roet in je eten te gooien (integendeel goeie post en goeie deal!) maar ik was zelf wel benieuwd vandaar dat ik mijn korte zoektocht hier ff deel:

 

De Topcraft ultra alkaline batterijen kwamen als beste uit de grote batterijen test van Vara Kassa.

 

Duracel krijgt voor de Duracell Plus (soortgelijke variant?) een testoordeel van goed echter heb je voor de helft van de prijs batterijen van de praxis of kruitvat met een testoordeel uitstekend.Niet alleen betere batterijen dus maar voor budgetpreppers 2x zoveel batterijen voor hetzelfde geld?

 

Uitslag_batterijentest.jpeg.5889e57ce059212b255cee4322823c17.jpeg

 

Correctie dit is een oude test, ik vind zojuist de uitslag van mei 2013:

 

'' De Consumentenbond heeft twee batterijen van IKEA uitgeroepen tot beste koop. Het gaat om de ALKALISK LR6 AA 1.5V wegwerpbatterij en de LADDA HR6 AA 1.2V oplaadbare batterij. ''

 

Massaal naar de Ikea dus en niet de Aldi XD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...