Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wat voor type product zou je graag nog in de prepshop zien?


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik was voor een aantal mensen pakketten aan het samen stellen en dacht wel "even" reflecterende Mylar folie aan de meter te kopen, voor nooddekens, slaapzakken en tent. Ik kon het niet vinden.

Inmiddels ben ik voorlopig voorzien, maar misschien interessant oor andere DIY preppers die zelf iets willen knutselen.

 

Beetje topic vervuiling maar de betere growshop heeft die in verschillende diktes liggen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop ook dat ie eventueel in een digitale versie komt met een kompasfunctie

Ik hoop eigenlijk dat het horloge kinetic is, zou mooi zijn als hij nooit een lege batterij heeft namelijk.

 

Leuk, maar nog NERGENS te verkrijgen momenteel bij mijn weten.

Voor zover ik begrepen hebt komt ie pas in/na de zomer dit jaar uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de leatherman multitool armband

1e indicatie die in in usa heb gevonden liggen rond de 150-200 (puur de armband) maar ook dat was nogal niet heel definitief

 

Bij deze de bijbehorende link: http://www.leatherman.com/on/demandware.store/Sites-leatherman-Site/en_US/Search-Show?q=Tread

 

idd. 150-200 dollar & de andere versie 500 tot 600 dollar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Een update:

 

http://www.adola.nl/leatherman-tread052015/

 

Leatherman brengt deze zomer de allereerste draagbare multitool op de markt. De Leatherman Tread™ is gemaakt van stevige, corrosiebestendige 17-4 roestvrijstalen schakels die elk zijn voorzien van twee tot drie functionele gereedschappen. Eén Tread™ heeft in totaal 25 gereedschappen, van moersleutels en schroevendraaiers tot een carbide glasbreker, klaar voor gebruik waar en wanneer je wilt. Elke schakel wordt vervaardigd volgens het MIM-technologie, een techniek die uiterst hoge nauwkeurigheid en lange levensduur garandeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update:

 

http://www.adola.nl/leatherman-tread052015/

 

Leatherman brengt deze zomer de allereerste draagbare multitool op de markt. De Leatherman Tread™ is gemaakt van stevige, corrosiebestendige 17-4 roestvrijstalen schakels die elk zijn voorzien van twee tot drie functionele gereedschappen. Eén Tread™ heeft in totaal 25 gereedschappen, van moersleutels en schroevendraaiers tot een carbide glasbreker, klaar voor gebruik waar en wanneer je wilt. Elke schakel wordt vervaardigd volgens het MIM-technologie, een techniek die uiterst hoge nauwkeurigheid en lange levensduur garandeert.

 

Ondertussen heb ik een en ander gezien over de tread en mijn conclusie is dat het weliswaar een innovatief design is, maar helaas ook niet meer dan een gimmicky gadget. Als je het ding koopt als een 'mannen armband' kan ik mij best voorstellen dat er nu en dan een situatie is dat je hem kunt gebruiken. In de meeste gevallen echter zal de reikwijdte van de bits ontoereikend zijn en de wijze van gebruiken (de armband als handvat) ongemakkelijk. Ik zie er weinig brood in, zeker gezien de prijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update:

 

http://www.adola.nl/leatherman-tread052015/

 

Leatherman brengt deze zomer de allereerste draagbare multitool op de markt. De Leatherman Tread™ is gemaakt van stevige, corrosiebestendige 17-4 roestvrijstalen schakels die elk zijn voorzien van twee tot drie functionele gereedschappen. Eén Tread™ heeft in totaal 25 gereedschappen, van moersleutels en schroevendraaiers tot een carbide glasbreker, klaar voor gebruik waar en wanneer je wilt. Elke schakel wordt vervaardigd volgens het MIM-technologie, een techniek die uiterst hoge nauwkeurigheid en lange levensduur garandeert.

 

Ik zie alleen een "handige" flesopener. Geen mes, geen nagelschaartje, geen vijl, geen zakmes, firesteel oid. En dan die prijs !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...