Valteron Geplaatst: 11 juni 2015 Geplaatst: 11 juni 2015 Het zijn gewoon dunne blaadjes die je moet mixen met water filmpje over Quote
QuickFix Geplaatst: 12 juni 2015 Geplaatst: 12 juni 2015 Het zijn gewoon dunne blaadjes die je moet mixen met water Dat betekent niet automatisch dat ze ook biologisch afbreekbaar zijn; dat is waar Stuudje op doelt. Het zou een beetje dom zijn als je (in een overlevingssituatie) je eigen leefomgeving gaat vervuilen. Ik ken ze: zag ze laatst ook bij de Kijkshop voor een soortgelijke prijs als bij Bever. Quote
Kciroj Geplaatst: 12 juni 2015 Geplaatst: 12 juni 2015 Zijn die afbreekbaar, zodat je geen schade aanricht met je zeepjes in de natuur? Zelf heb ik een biologisch zeepje, voor zowel afwas, was,en douchen/haren wassen. Ook wel handig, ik hoef maar één tube mee te nemen in mijn toilettas. Als je op de link had geklikt was je erachter gekomen Quote
Simurgh Geplaatst: 12 juni 2015 Geplaatst: 12 juni 2015 Als je op de link had geklikt was je erachter gekomen Ik heb zo mijn twijfels.... De reden waarom is wat het kost voor veel minder geld heb je een blokje zeep van dezelfde grote waar je veel langer mee doet. Waarom zou dit zoveel beter zijn. En ik heb ze wel eens gebruikt, werkte prima, maar het voelt als de oplossing voor een probleem wat er niet is.... Quote
Kciroj Geplaatst: 13 juni 2015 Geplaatst: 13 juni 2015 Ik heb zo mijn twijfels.... De reden waarom is wat het kost voor veel minder geld heb je een blokje zeep van dezelfde grote waar je veel langer mee doet. Waarom zou dit zoveel beter zijn. En ik heb ze wel eens gebruikt, werkte prima, maar het voelt als de oplossing voor een probleem wat er niet is.... Het ging erom of ze biologisch afbreekbaar waren...zij zeggen dat dat het geval is... Voor de rest interesseert dit product mij ook niet zo. Quote
Simurgh Geplaatst: 13 juni 2015 Geplaatst: 13 juni 2015 Het ging erom of ze biologisch afbreekbaar waren...zij zeggen dat dat het geval is... Voor de rest interesseert dit product mij ook niet zo. Je hebt gelijk, verkeerde persoon gementioned @Valteron Quote
CrossbowClan Geplaatst: 13 juni 2015 Geplaatst: 13 juni 2015 http://www.slaapzakplaza.nl/easy-camp-atlanta-deluxe-slaapzak http://www.slaapzakplaza.nl/easy-camp-orbit-400-slaapzak @Simurgh deze lijken me niet slecht en voor mij betaalbaar want ik moet er drie hebben i.p.v. één. Mocht je bedenkingen hebben over de kwaliteit dan lees ik dat natuurlijk graag. Jij hebt meer productkennis dan ik. Quote
Simurgh Geplaatst: 13 juni 2015 Geplaatst: 13 juni 2015 http://www.slaapzakplaza.nl/easy-camp-atlanta-deluxe-slaapzak http://www.slaapzakplaza.nl/easy-camp-orbit-400-slaapzak @Simurgh deze lijken me niet slecht en voor mij betaalbaar want ik moet er drie hebben i.p.v. één. Mocht je bedenkingen hebben over de kwaliteit dan lees ik dat natuurlijk graag. Jij hebt meer productkennis dan ik. Hoi hoi, Ik ken het merk niet, behalve dat ik het in het verleden heb zien liggen en mij niet aansprak. Misschien hebben mensen er ervaring mee? Wel is dit weer een ander merk waar we op dit moment geen contacten mee hebben. Gezien dat we geen slaapzak zaak zijn denk ik dat we voldoende kunnen bieden met de merken die we hebben. Ze hebben bij highlander vergelijkbare slaapzakken hoewel de dubbele rits bijvoorbeeld niet. http://www.highlander-outdoor.com/shop/outdoor/sleeping-accessories/sleeping-bags Quote
CrossbowClan Geplaatst: 14 juni 2015 Geplaatst: 14 juni 2015 Hoi hoi, Ik ken het merk niet, behalve dat ik het in het verleden heb zien liggen en mij niet aansprak. Misschien hebben mensen er ervaring mee? Wel is dit weer een ander merk waar we op dit moment geen contacten mee hebben. Gezien dat we geen slaapzak zaak zijn denk ik dat we voldoende kunnen bieden met de merken die we hebben. Ze hebben bij highlander vergelijkbare slaapzakken hoewel de dubbele rits bijvoorbeeld niet. http://www.highlander-outdoor.com/shop/outdoor/sleeping-accessories/sleeping-bags Oké, het is maar een suggestie. Mochten er mensen zijn die ervaring hebben met dit merk dan lees ik dat natuurlijk ook graag. Gr. en suc6, Martin Quote
jobs Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 https://www.youtube.com/watch?v=lZ41rXREQYU Quote
Pr3pper Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Hechtsetjes misschien ? Ik heb ze zelf al op voorraad maar is misschien wel een leuke toevoeging? Quote
De Plaag Geplaatst: 23 juli 2015 Geplaatst: 23 juli 2015 goede rugzakken, kledij, schoenen, radioapparatuur Quote
MyronPrps Geplaatst: 23 juli 2015 Geplaatst: 23 juli 2015 goede rugzakken, kledij, schoenen, radioapparatuur Schoenen lijkt mij erg lastig, ten eerste is je maat met goede wandelschoenen altijd anders dan je echte maat plus kan een schoen erg smal of juist breed zijn vergeleken met je eigen voet. Quote
Pr3pper Geplaatst: 23 juli 2015 Geplaatst: 23 juli 2015 Schoenen lijkt mij erg lastig, ten eerste is je maat met goede wandelschoenen altijd anders dan je echte maat plus kan een schoen erg smal of juist breed zijn vergeleken met je eigen voet. Daar heb je gelijk in, maar stukken kleding zou wel een mooie toevoeging zijn (buiten allerlei NBC-pakken). Quote
konijn Geplaatst: 23 juli 2015 Geplaatst: 23 juli 2015 het zou helemaal mooi zijn als er kleding was die in principe te groot is maar die vrij snel eenmalig krimpt in warm water ofzo. dan doe je het aan en gaat in bad liggen totdat het comfortabel zit. en dan laat je het opdrogen, universeelkleding zegmaar. hoewel het helemaal geweldig zou zijn als het op een gegeven moment ook kan groeien met een simpele behandeling. bijvoorbeeld een opblaasbare mal van een broek of shirt, waarmee je de kleding kan oprekken, en dan ook een bepaald bad geven waardoor de rek permanent is, bestaat zoiets al? Quote
QuickFix Geplaatst: 23 juli 2015 Geplaatst: 23 juli 2015 radioapparatuur Aan wat voor (soort) radioapparatuur zat je nog meer te denken dan? Quote
hailbaal Geplaatst: 31 augustus 2015 Geplaatst: 31 augustus 2015 Ik wil graag een goede tourniquet (SOFT/CAT). Er zit er een in het trauma pakket maar ik heb daar even geen 150 euro voor over. Quote
Range Geplaatst: 31 augustus 2015 Geplaatst: 31 augustus 2015 Op lichaam af te stellen chest rigs inclusief bijbehorende pakketten (die je er zo aan kan klikken etc.) Maar dan iets minder militairistisch en meer civiel Of een samenwerking aangaan met bijv. Dutch StockHouse Quote
QuickFix Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ik heb nog ergens een MOLLE Plate Carrier thuis liggen in de kleur coyote (lichtbruin). Is hier interesse in, dan kan ik hem op ons marktplaats-forum zetten ('t is overigens geen goedkope)? Quote
phaelin Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ik zou graag een extra zaklampje kopen, maar dan geen o-light. Prachtige lampjes maar dat knopje op de zijkant is ultra irritant. Gaat steeds aan in m'n zak of in m'n rugtas - en dus leeg. Fenix of zo. Met name iets als de LD09. Niet te duur en werkt gewoon op AA batterijen ook. Quote
MyronPrps Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Op lichaam af te stellen chest rigs inclusief bijbehorende pakketten (die je er zo aan kan klikken etc.) Maar dan iets minder militairistisch en meer civiel Of een samenwerking aangaan met bijv. Dutch StockHouse Waarvoor zou je zoiets nodig hebben? Is een blauwe wollen muts niet veel beter? 1 Quote
Simurgh Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ik zou graag een extra zaklampje kopen, maar dan geen o-light. Prachtige lampjes maar dat knopje op de zijkant is ultra irritant. Gaat steeds aan in m'n zak of in m'n rugtas - en dus leeg. Fenix of zo. Met name iets als de LD09. Niet te duur en werkt gewoon op AA batterijen ook. Helaas is fenix van knivesandtools. Mogen wij niet verkopen van ze. Quote
AWOL Geplaatst: 1 september 2015 Geplaatst: 1 september 2015 Ik zou graag een extra zaklampje kopen, maar dan geen o-light. Prachtige lampjes maar dat knopje op de zijkant is ultra irritant. Gaat steeds aan in m'n zak of in m'n rugtas - en dus leeg. Fenix of zo. Met name iets als de LD09. Niet te duur en werkt gewoon op AA batterijen ook. Je bent je er van bewust dat je de aan/uit knop kunt uitschakelen bij Olight? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.