Bus-lane Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Mess tin RVS Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Mora Companion MG Green Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Slijpstenen voor in het veld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Slijpstenen voor in het veld. Heb je de prepshop wel eens bezocht......? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Two Socks Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Jazeker, best vaak, maar inderdaad overheen gekeken:(. Bedankt nog voor de tip! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Slijpstenen voor in het veld. https://prepshop.nl/producten/fallkniven-dc3-slijpsteen https://prepshop.nl/producten/fallkniven-dc4-slijpsteen https://prepshop.nl/gatco-tri-seps Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 2 mei 2015 Delen Geplaatst: 2 mei 2015 Mora Companion MG Green https://prepshop.nl/mora-companion-mg In rvs dus nog geschikt om na een tijdje gebruik alsnog voedsel mee te snijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 https://prepshop.nl/mora-companion-mg In rvs dus nog geschikt om na een tijdje gebruik alsnog voedsel mee te snijden. Alleen als je er specifiek op zoekt kun je dat messen vinden hij staat niet tussen het gereedschap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Alleen als je er specifiek op zoekt kun je dat messen vinden hij staat niet tussen het gereedschap Goed on te weten, dat is dan een foutje, zal er naar kijken! Dankje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Ik denk dat de messen van Schrade van de schf reeksen wel een meerwaarde kunnen hebben voor de prepshop. stevige full tang messen met een vrij dik lemmet tussen de 45 en 80 euro retail. vooral de schf 36m zou ik wel eens willen testen [video=youtube;-BcEWhCd6T8] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JD81 Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Crovel Extreme Survival Shovel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Toef Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Ik denk dat de messen van Schrade van de schf reeksen wel een meerwaarde kunnen hebben voor de prepshop. stevige full tang messen met een vrij dik lemmet tussen de 45 en 80 euro retail. vooral de schf 36m wil ik wel eens willen testen Toffe tip weer ! Zien er goed uit zeg.. ik zie een optie...eigen persoonlijk gemaakte scales erop zetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Een aantal dry-bags voor bijv. je kleding zouden mij nog wel handig lijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Een flinke vet vlamenwerper.dat lijk mij wel wat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Floshtf Geplaatst: 29 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2015 Een flinke vet vlamenwerper.dat lijk mij wel wat. Is aanwezig.........vlammenwerper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 @Simurgh, Misschien is het al een keertje gevraagd maar de DO (Dutch Oven) of een inkoopactie zou geweldig zijn voor de Prepshop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 @Simurgh, Misschien is het al een keertje gevraagd maar de DO (Dutch Oven) of een inkoopactie zou geweldig zijn voor de Prepshop. nou laat maar weten mensen, is dit inkoop actie waardig: http://www.grillsandstoves.com/valhal-cast-iron.html Dan ga ik aan de slag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Een flinke vet vlamenwerper.dat lijk mij wel wat. Vlammenwerper? Vrees dat die verboden zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Een aantal dry-bags voor bijv. je kleding zouden mij nog wel handig lijken. Wat vind je van de dry bags van sea to summit? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Crovel Extreme Survival Shovel deze messen en crovel zijn heel gaaf als je het mij vraagt, maar of dit echt interessant voor meerdere mensen...dat weet ik niet. Ik denk dat de messen van Schrade van de schf reeksen wel een meerwaarde kunnen hebben voor de prepshop. stevige full tang messen met een vrij dik lemmet tussen de 45 en 80 euro retail. vooral de schf 36m zou ik wel eens willen testen [video=youtube;-BcEWhCd6T8] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 deze messen zijn heel gaaf als je het mij vraagt, maar of dit echt interessant voor meerdere mensen...dat weet ik niet. In de messentopics hoor je toch vaak de vraag voor welke messen men zou moeten gaan onder een bepaalde prijs maar dan toch nog deftig presteren. Een mora is goed om kleine taken mee te doen maar ik hou dit mes liever als backup voor keukentaken dan als primair tool te gebruiken. Om te batonnen is minstens 4 mm dikte een goede vuistregel om een deftig full tang mes te hebben ( geen rattail zoals bij de mora) In het foedraalzakje kan je nog ander items steken en als kit samenstellen (firestarter, lucifers, dc slijpsteen, pincet, lampje, tekenkaart,...) Ik heb al eens een extreme survival van schrade in m'n handen gehad en mogen testen en dat ding kan tegen een stootje voor minder dan 70 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 nou laat maar weten mensen, is dit inkoop actie waardig: http://www.grillsandstoves.com/valhal-cast-iron.html Dan ga ik aan de slag! Dat ziet er goed uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 In de messentopics hoor je toch vaak de vraag voor welke messen men zou moeten gaan onder een bepaalde prijs maar dan toch nog deftig presteren. Een mora is goed om kleine taken mee te doen maar ik hou dit mes liever als backup voor keukentaken dan als primair tool te gebruiken. Om te batonnen is minstens 4 mm dikte een goede vuistregel om een deftig full tang mes te hebben ( geen rattail zoals bij de mora) In het foedraalzakje kan je nog ander items steken en als kit samenstellen (firestarter, lucifers, dc slijpsteen, pincet, lampje, tekenkaart,...) Ik heb al eens een extreme survival van schrade in m'n handen gehad en mogen testen en dat ding kan tegen een stootje voor minder dan 70 euro. Oke oke, ik ga kieken wak kan doe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Wat vind je van de dry bags van sea to summit? Nog nooit gehad, alleen die van de Hema en action. Ik wou ook een Dutch Oven kopen maar als je een inkoop actie gaat doen wacht ik nog even:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 1 juni 2015 Delen Geplaatst: 1 juni 2015 Wat vind je van de dry bags van sea to summit? Het is jammer dat ik het niet eerder wist want ik heb mijn slaapzak in een drybag uit China zitten en dan had ik hem vorige week op de SC aan je kunnen laten zien. Ik heb hem in het oranje in de 20 en de 40 liter versie en ze kosten werkelijk geen drol, terwijl ze toch prima van kwaliteit zijn: Als je wilt kan ik je de 20 liter versie wel toesturen, zodat je hem zelf kan keuren: ik gebruik die toch niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.