Wafels Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Veel sterkte @lewieke en veel succes met de ingreep en goed herstel gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Lewieke. Dat de ingreep maar voorspoedig mag verlopen en je weer snel de oude bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the_holyman Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Heel veel succes, en dat jouw operatie net zo mag verlopen als de mijne afgelopen donderdag... Maar in Rotterdam houden ze niet van zo van kostgangers, want na een rondje als een oude man met de fysiotherapeut, werd ik subiet naar huis gestuurd.. Â Gelukkig had ik wel enigszins research gedaan, en mijn neurochirurg staat echt goed aangeschreven. (en is geen feestbeest).. Dat gaf de burger wat moed. Maar als ze 6 weken rust voorschrijven, vooral doen. Dus succes en rust vooral goed uit, je lichaam heeft het nodig na een operatie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 17 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Lewieke. Dat de ingreep maar voorspoedig mag verlopen en je weer snel de oude bent.  Maar ik ben helemaal nog niet oud. Lol. Ik zou geen prepper zijn als ik me niet informeerde over mijn chirurg. De man is integer, een vakman en hij heeft gevoel voor humor. Gelukkig werkt de gezondheidszorg in België wel nog goed. Net als het onderwijs, maar dat willen ze nu gaan hervormen.  Bedankt voor alle hartverwarmende wensen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 @lewieke succes man, maar dat gaat vast allemaal goed komen!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hhpp Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte en beterschap! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Sterkte en beterschap kerel! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Heel veel sterkte en blijf positief ! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Goed gaan, en snel weerkommen, zeggen ze hier. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jacob Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Hou je haaks en ik denk aan je. Komt goed. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 @lewieke  Heel veel succes en beterschap voor erna.  Groetjes Dree Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 ook van deze kant sterkte gewenst en een spoedig herstel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
G-Class Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Heel veel sterkte! Â Komt vast goed! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Veel sterkte toegewenst !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Veel sterkte @lewieke en alvast beterschap voor na de ingreep. Succes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Wat als die chirurg toch dronken is en hem per abuis castreert? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiskers Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 @lewieke hoe is het gegaan??? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan c Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Spoedig herstel man ! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 19 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Wat als die chirurg toch dronken is en hem per abuis castreert?  Bedankt voor de vele fijne wensen (grapjas). De ingreep is goed verlopen. Het was mijn eerste keer in een operatiekwartier en ik was best onder de indruk. De apparatuur hypermodern, tot en met robotarmen, een heel professioneel team. Recovery met 24 bedden, bemand door 8 verpleegsters en 2 artsen, kamers met alle modern comfort, elektrisch verstelbare bedden, smart tv ... . Eerlijk waar, de gezondheidszorg in België werkt nog.  De ingreep is goed verlopen maar ik ben nog een beetje pips, moet inspanningen vermijden en krijg nog 10 dagen herstel, langer dan ik had verwacht. Mijn hoofd voelt aan alsof ik een stevige kater heb en voor het eerst van mijn leven kreeg ik een opiaat. 2g morfine. Nog even en de herstelde versie is nog beter dan de oude.  @fincalnSpanje Ik moet je ontgoochelen, alles werkt nog naar behoren. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 @lewieke. Fijn om te vernemen dat alles goed is verlopen en welkom terug ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Welkom terug! Fijn dat alles kits is. Nog leuke zustertjes ontmoet? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Bedankt voor de vele fijne wensen (grapjas). De ingreep is goed verlopen. Het was mijn eerste keer in een operatiekwartier en ik was best onder de indruk. De apparatuur hypermodern, tot en met robotarmen, een heel professioneel team. Recovery met 24 bedden, bemand door 8 verpleegsters en 2 artsen, kamers met alle modern comfort, elektrisch verstelbare bedden, smart tv ... . Eerlijk waar, de gezondheidszorg in België werkt nog. De ingreep is goed verlopen maar ik ben nog een beetje pips, moet inspanningen vermijden en krijg nog 10 dagen herstel, langer dan ik had verwacht. Mijn hoofd voelt aan alsof ik een stevige kater heb en voor het eerst van mijn leven kreeg ik een opiaat. 2g morfine. Nog even en de herstelde versie is nog beter dan de oude.  @fincalnSpanje Ik moet je ontgoochelen, alles werkt nog naar behoren.  Hey mooi man! Doe rustig aan en geef jezelf de kans echt volledig te herstellen! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Bedankt voor de vele fijne wensen (grapjas). De ingreep is goed verlopen. Het was mijn eerste keer in een operatiekwartier en ik was best onder de indruk. De apparatuur hypermodern, tot en met robotarmen, een heel professioneel team. Recovery met 24 bedden, bemand door 8 verpleegsters en 2 artsen, kamers met alle modern comfort, elektrisch verstelbare bedden, smart tv ... . Eerlijk waar, de gezondheidszorg in België werkt nog. De ingreep is goed verlopen maar ik ben nog een beetje pips, moet inspanningen vermijden en krijg nog 10 dagen herstel, langer dan ik had verwacht. Mijn hoofd voelt aan alsof ik een stevige kater heb en voor het eerst van mijn leven kreeg ik een opiaat. 2g morfine. Nog even en de herstelde versie is nog beter dan de oude.  @fincalnSpanje Ik moet je ontgoochelen, alles werkt nog naar behoren.  Welkom terug @lewieke. Tja en met 8 verpleegsters zou bij mij ook alles nog werken, al hadden ze m'n ballen eraf gehaald.  Doe rustig aan zou ik zeggen en hopelijk ben je snel van die longontstekingen af. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 19 februari 2014 Delen Geplaatst: 19 februari 2014 Beterschap @lewieke! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 20 februari 2014 Delen Geplaatst: 20 februari 2014 Tja en met 8 verpleegsters zou bij mij ook alles nog werken, al hadden ze m'n ballen eraf gehaald. hahaha ja zelf van zuster olga met der wrat op der neus;) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.