dubbel0 Geplaatst: 18 september 2014 Delen Geplaatst: 18 september 2014 euhh 9 1/2 weeks? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 In dit topic nog niet genoemd maar Transcendence zal toch langzaam wel beschikbaar komen nu, ziet er interessant uit. A scientist's drive for artificial intelligence, takes on dangerous implications when his consciousness is uploaded into one such program. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 26 september 2014 Delen Geplaatst: 26 september 2014 In dit topic nog niet genoemd maar Transcendence zal toch langzaam wel beschikbaar komen nu, ziet er interessant uit. Is al langere tijd verkrijgbaar via de alternatieve kanalen, heb de film een maand of 2 geleden gezien. Best aardig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LogicSix Geplaatst: 8 oktober 2014 Delen Geplaatst: 8 oktober 2014 Had iemand goodbye world al genoemd, hij is al beschikbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gemini Geplaatst: 20 oktober 2014 Delen Geplaatst: 20 oktober 2014 Ik weet niet of het al geplaatst is maar here we go : The Impending Collapse of the World Economy (Full Documentary) https://www.youtube.com/watch?v=TRp-xaxHoX0 Er worden aannemelijke oplossingen aangedragen, die deze hele crisis-shit uiteindelijk kunnen oplossen .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 21 oktober 2014 Delen Geplaatst: 21 oktober 2014 Nieuwe zombie serie: Z Nation EDIT: Net aflevering 1 zitten kijken. Best mooi gemaakt. Haalt het nog niet bij Walking Dead maar er zitten wel een aantal herkenbare acteurs in en het special effect werk is mooi. Nog geen idee of het qua verhaal wat is natuurlijk. ik zit hem nu te kijken en ben bijna bij de laatste aflevring van dit seizoen. leuk zit ook zo nu en dan leuke humor in(net als met die liberty bel hahaa) voor de rest haalt het niet bij TWD.....maar goed ik ben ook een huge fan van TWD:D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 17 november 2014 Delen Geplaatst: 17 november 2014 Na The Hunger games & Divergent is nu ook The Giver uit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 2 december 2014 Delen Geplaatst: 2 december 2014 The Maze Runner. Niet direct een prepper film, maar ergens toch ook weer wel... Het is me nog steeds niet duidelijk of er links geplaatst mogen worden dus ik doe het gewoon en doe even @Cyberbeer , geef me maar een schop als 't niet mag. Torrent: https://thepiratebay.se/torrent/11602471/The.Maze.Runner.2014.1080p.BluRay.x264-SPARKS NZB (Usenet) zoeken op 00-howlin_bill-hungry-2014 bij bijvoorbeeld https://www.binsearch.info/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 8 december 2014 Delen Geplaatst: 8 december 2014 Young ones 2014 Een wereld waarin er weinig water beschikbaar is, lijkt me zeker interessant! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 8 december 2014 Delen Geplaatst: 8 december 2014 gisteren toch maar Goodfellas gekeken, geen prepper film maar wel prachtig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 8 december 2014 Delen Geplaatst: 8 december 2014 gisteren toch maar Goodfellas gekeken, geen prepper film maar wel prachtig. Ik heb hem op dvd, zeker 10 keer al gekeken, gaat mij nooit vervelen die film, net als pulp fiction, resevoir dogs, etc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 8 december 2014 Delen Geplaatst: 8 december 2014 Ik heb hem op dvd, zeker 10 keer al gekeken, gaat mij nooit vervelen die film, net als pulp fiction, resevoir dogs, etc had hem nog nooit gekeken, pulp fiction wel. reservoir dogs aan te raden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 8 december 2014 Delen Geplaatst: 8 december 2014 had hem nog nooit gekeken, pulp fiction wel. reservoir dogs aan te raden? Jazeker, is ook van Quentin Tarantino en als je van engelse misdaad houd, ietwat oudere films maar echt goed zijn snatch met brad pitt en lock stock and two smoking barrels met vinnie jones heet hij geloof ik, prachtfiguur die kerel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 8 december 2014 Delen Geplaatst: 8 december 2014 had hem nog nooit gekeken, pulp fiction wel. reservoir dogs aan te raden? IMDB (internet movie database) is meestal een goeie bron om wat meer over een film te weten te komen. Helaas wel wat Amerika georiënteerd maar toch heel bruikbaar: http://www.imdb.com/title/tt0105236/?ref_=fn_al_tt_1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rataplan Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Vanacht om 00:20 de film dead snow op rtl 7 , groep vrienden in de bergen van noorwegen, worden in hun vakantiehuis omringd door nazi zombies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Vanacht om 00:20 de film dead snow op rtl 7 , groep vrienden in de bergen van noorwegen, worden in hun vakantiehuis omringd door nazi zombies. Je hebt het over nazi's en ik moet gelijk denken aan een van de grappigste maar slechtste films die ik ooit heb gezien: Iron Sky XD hahaha. Er komt nu zelfs een deel 2 van uit : Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Je hebt het over nazi's en ik moet gelijk denken aan een van de grappigste maar slechtste films die ik ooit heb gezien: Iron Sky XD hahaha. Er komt nu zelfs een deel 2 van uit : Ah, nee, 'k heb deel één gezien, zo slecht, maar toch bijna een kult film. Damn, moet ik deel twee ook maar zien. Edit: Zalig fout, Nazi's die op Dino's rijden in Hollow Earth... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 15 december 2014 Delen Geplaatst: 15 december 2014 Zonet begonnen aan Vikings, nu al een aanrader. @Kungfufox wat een prachtige trailer! misschien moet de prepshop ook maar anti nazi pakketten gaan samen stellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 17 december 2014 Delen Geplaatst: 17 december 2014 Zonet begonnen aan Vikings, nu al een aanrader. @Kungfufox wat een prachtige trailer! misschien moet de prepshop ook maar anti nazi pakketten gaan samen stellen. Vikings kijk ik nu ook om te zorgen dat ik het laatste seizoen van The Walking Dead in 1 stuk door kan kijken haha. Die Katheryn Winnick als Lagertha is zulk kwijl materiaal in die serie he zeg . Is in real life ook wel prepperwaardig als eventuele metgezel geloof ik, als ik haar biography zo lees: http://www.imdb.com/name/nm0935395/bio?ref_=nm_ql_1 Voor de mannen: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 17 december 2014 Delen Geplaatst: 17 december 2014 Vikings kijk ik nu ook om te zorgen dat ik het laatste seizoen van The Walking Dead in 1 stuk door kan kijken haha. Die Katheryn Winnick als Lagertha is zulk kwijl materiaal in die serie he zeg . Is in real life ook wel prepperwaardig als eventuele metgezel geloof ik, als ik haar biography zo lees: http://www.imdb.com/name/nm0935395/bio?ref_=nm_ql_1 Voor de mannen: ja lagertha is een mooie vrouw dat zeker, vooral de een op een scenes met ragnar zijn een zeer plezierige ervaring. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlphaMale Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Weet niet of ie al voorbij gekomen is, maar Divergent was ook wel de moeite waard (ik loop een beetje achter met films kijken sinds de verhuizing). Gevoelsmatig (voor mij) heeft wel wat connecties met de Nederlandse en Europese leiders, gezien het feit dat ze liever zien dat wij als makke lammetjes achter ze aan lopen en doen wat zij ons opdragen. (uiteraard zijn er meer van dit soort films, ie. Equilibrium, The Giver) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 gisteren Snowpiercer gezien. ging wel maar niet de moeite waard om nog eens te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Je hebt het over nazi's en ik moet gelijk denken aan een van de grappigste maar slechtste films die ik ooit heb gezien: Iron Sky XD hahaha. Er komt nu zelfs een deel 2 van uit : Hoe maak ik een goede slechte film;) Leuk om te zien hoe ze veel complotten in de film stoppen. Zoals Nazi's op de Zuidpool en in de holle Aarde, en dat Hitler nog leeft. Over 20jaar is het cultfilm ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Oh komt er een Iron sky 2??Geweldig! Zo een slechte film dat hij juist weer erg leuk is whahaha. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 30 december 2014 Delen Geplaatst: 30 december 2014 Om dead snow en dead snow 2 (zie link) heb ik me echt de ballen uit de broek gelachen, echt aanraders!! http://www.moviemeter.nl/film/94020 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.