Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
afl 1 t/m 4 zijn gelekt.

http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/rtv/23914865/__Game_of_Thrones_5_uitgelekt__.html

 

Nou, jammer dan. Ik ga lekker braaf iedere week wachten op de volgende aflevering, die ik dan lekker braaf op maandagavond ga kijken.

@Marcov het is overigens niet toegestaan te linken naar illegale zaken...

 

het downloaden van films is toegestaan alleen het uploaden niet:)

@Marcov dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

het downloaden van films is toegestaan alleen het uploaden niet:)

:confused: :confused: :confused:

 

do 10 apr 2014

Kabinet: downloaden per direct verboden

DEN HAAG -

Het is in Nederland per direct verboden om nog langer auteursrechtelijk beschermde films, muziek en games te downloaden uit zogeheten ongeoorloofde bron. Dat zegt het kabinet in reactie op de uitspraak van het Europese Hof van Justitie.

 

Gepubliceerd: 11 april 2014 15:53

Laatste update: 30 januari 2015 12:09

Alles wat u moet weten over het downloadverbod

 

Donderdag deed het Europees Hof van Justitie een belangrijke uitspraak. Downloaden van auteursrechtelijk materiaal, zoals films en muziek, is niet toegestaan uit illegale bron.

 

 

Etc etc etc.

 

Het is dus NIET toegestaan te linken naar piratebay op het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar oh wee als je een link plaatst naar een site die iedereen op dit forum gebruiktsmiley-face-whistle-2.gif

 

Ja daag, ooit een keer plaatste ik in alle onschuld een link naar kickass torents, omdat ik simpelweg niet wist dat dat niet mocht. Vervolgens wees iemand mij erop dat dat niet mocht, en heb ik dat weggehaald. Aangezien ik er van uit ging dat marcov ook niet wist dat dat niet mag, heb ik hem daar gewoon even op gewezen, volgens mij op een doodnormale manier. Welke sites "iedereen op dit forum" wel of niet gebruikt zal me eerlijk gezegd mijn reet roesten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daag, ooit een keer plaatste ik in alle onschuld een link naar kickass torents, omdat ik simpelweg niet wist dat dat niet mocht. Vervolgens wees iemand mij erop dat dat niet mocht, en heb ik dat weggehaald. Aangezien ik er van uit ging dat marcov ook niet wist dat dat niet mag, heb ik hem daar gewoon even op gewezen, volgens mij op een doodnormale manier. Welke sites "iedereen op dit forum" wel of niet gebruikt zal me eerlijk gezegd mijn reet roesten.

Je hebt ook helemaal gelijk dat je marcov erop wijst alleen soms zie je overduidelijk dat dit een nederlands forum is met allerlei regeltjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze film heeft niet echt met preppen te maken omdat hij een beetje futuristisch is maar hij laat wel zien hoe de rijken een spelletje spelen met het normale volk d.m.v. genetisch manipulatie!

Vind het zelf een beetje in de categorie horen van NWO.

 

InTime (2011)

Sciencefiction / Thriller

109 minuten

 

Welkom in een wereld waar tijd het ultieme betaalmiddel is geworden. Het verouderingsproces stopt op de leeftijd van 25 jaar, maar er zit een addertje onder het gras: je bent genetisch gemanipuleerd om nog één jaar te leven, tenzij je je nakende dood kan afkopen. De rijken “verdienen” tientallen jaren per keer (en blijven 25 jaar), waardoor ze nagenoeg onsterfelijk worden, terwijl de rest genoeg uren bij elkaar smeekt, leent of steelt om de dag door te komen. Wanneer een jonge man (Timberlake) in het bezit komt van een fortuin aan tijd, wordt hij valselijk beschuldigd van moord. Hij wordt gedwongen op de vlucht te slaan met een mooie gijzelaar (Seyfried). De liefde van het duo, dat van minuut tot minuut leeft, wordt een sterk wapen in hun oorlog tegen het systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Peerke
Vanavond op RTL 7 om 23:00 DOOMSDAY uit 2008.

 

Virussen in Schotland, elite soldaten en wat geweld.

 

Ben ff popcorn maken;)

 

En staat je bier koud ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Peerke
Nee, momenteel geen bier meer in huis. Kopje thee op zijn tijd bevalt net zo goed:D

 

Kopje brandnetelthee is bijzonder heilzaam. Goed voor ontgiften en ontzuren van het lichaam.

 

Misschien dat ik er een post voor aanmaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...