Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
ja lagertha is een mooie vrouw dat zeker, vooral de een op een scenes met ragnar zijn een zeer plezierige ervaring.

 

En bedankt Myron, ik heb nu al seizoen 1 en 2 er doorheen gejaagd, en wou nou dus mooi beginnen aan seizoen 3... NOG een serie waar ik nu op moet wachten! :(

Overigens ben ik het met je eens over Lagertha

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bedankt Myron, ik heb nu al seizoen 1 en 2 er doorheen gejaagd, en wou nou dus mooi beginnen aan seizoen 3... NOG een serie waar ik nu op moet wachten! :(

Overigens ben ik het met je eens over Lagertha

 

een fan!:) haha

 

seizoen 3 komt in Feb alweer dus valt mee haha:)

 

wat vind je trouwens van aethelstan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben fan van Aethelstan! Maar er zijn veel personages die ik erg leuk vind. Om diverse redenen overigens.

 

blegh vind die monnik alleen maar vervelend met zn drama gedoe haha geef mij maar Floki the boat builder:)

 

moet zeggen dat ik björn ook wel cool vind (wou zelfs zn kapsel overnemen maar moet mn vriendin nog overtuigen haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

blegh vind die monnik alleen maar vervelend met zn drama gedoe haha geef mij maar Floki the boat builder:)

 

moet zeggen dat ik björn ook wel cool vind (wou zelfs zn kapsel overnemen maar moet mn vriendin nog overtuigen haha)

 

Floki is een van mijn favorieten. En Lagertha en Ragnar natuurlijk. En king Ecbert. En Rollo. Ik vind Siggy en Aslaug maar irritant.

Ik zou gewoon het kapsel van Ragnar doen ;) Bjorn vind ik alleen leuk als ie z'n shirt uit doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Vanavond om middernacht op tv: The Road

 

Een film van een wereld na een SHTF. Een must see. Vader en zoon trekken door een verwoest Amerika in een poging de kust te bereiken. Dood en verderf alom.

 

zaterdag 14 feb 2015 om middernacht op net 3, VPRO..... who else?

 

 

Charlie

 

Heb deze al eens gezien, zeker een aanrader ookal weet ik niet waat voor SHTF het precies is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Ik ben het nog niet aan het kijken, ik vind het zo'n goede serie en wil dan niet steeds wachten op een nieuwe aflevering maar gelijk alles kijken haha.

 

bevalt het tot nu?

 

Uhm, nou.... Om eerlijk te zijn vind ik het minder dan de voorgaande seizoenen tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonet begonnen aan Vikings, nu al een aanrader.

@Kungfufox wat een prachtige trailer! misschien moet de prepshop ook maar anti nazi pakketten gaan samen stellen.

Zet er gelijk wat anti communistische, anti democratische, liberalen, islam pakketten bij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Zodra het helemaal uit is hoor je een paar dagen niks meer van mij:)

 

Ik ben echt enorm benieuwd wat jij van de eerste afleveringen gaat vinden. En natuurlijk wat er verder allemaal nog gaat gebeuren. Er staan je in ieder geval nog wel een aantal verrassingen te wachten, mij denk ik ook :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben echt enorm benieuwd wat jij van de eerste afleveringen gaat vinden. En natuurlijk wat er verder allemaal nog gaat gebeuren. Er staan je in ieder geval nog wel een aantal verrassingen te wachten, mij denk ik ook :)

 

Verleiding is wel erg groot, ik ga denk ik eerst homeland afkijken en daarna aan vikings beginnen.

 

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de liefhebbers van virussen, uitbraken, vampierachtigen, demonen en overleven raad ik aan....seizoen 1 van

The Strain. Ik heb ik 3 dagen 13 delen gekeken. Pfff het liet me niet meer los. Open einde, dus vervolg komt er aan.

Ik kon er niks over vinden dus bij deze. Uitgekomen in 2014. Veel plezier ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...