phaelin Geplaatst: 29 september 2015 Delen Geplaatst: 29 september 2015 Lader en 2 soorten oplaadbare batterijen. http://www.dealdumpert.nl/ever-active-lader-met-4-x-aa-batterijen-en-4-x-aaa-batterijen.html Ziet er leuk uit. Als 't ding nu een andere ingang had zodat ik m'n goalzero er aan kon hangen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 Als 't ding nu een andere ingang had In China heb je al interessante laders voor een appel en een ei. Vorige week kreeg ik mijn nieuwe NiteCore D4 binnen voor slechts twee tientjes. Werkt op zowel 12V als 110V-220V en laadt (intelligent) zowel NiMH/NiCd als Li-ion/LiFePO-batterijen op. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 30 september 2015 Delen Geplaatst: 30 september 2015 In China heb je al interessante laders voor een appel en een ei. Vorige week kreeg ik mijn nieuwe NiteCore D4 binnen voor slechts twee tientjes. Werkt op zowel 12V als 110V-220V en laadt (intelligent) zowel NiMH/NiCd als Li-ion/LiFePO-batterijen op. Deze gebruik ik ook. Pluspunt is toch wel dat hij op het einde heel langzaam gaat laden om de batterij maximaal te vullen. Dit is ook géén snellader, wat je batterijen dus tevens een langere levensduur geeft. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mathsay Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Vandaag zijn er op Ibood Duracell batterijen te koop. En een SOG survival mes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 Woensdag bij de Aldi een fietstas a 19,95 eurie. http://www.aldi.nl/aldi_fietstas_48_5_16205_27476.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 10 oktober 2015 Delen Geplaatst: 10 oktober 2015 17/10 Japanse trekzaag 8,95 eurie. http://www.aldi.nl/aldi_japanse_trekzaag_48_5_16207_27496.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zer0Day Geplaatst: 11 oktober 2015 Delen Geplaatst: 11 oktober 2015 Tot eind November 30% korting op Eneloop batterijen! Online shop: http://shop.panasonic.be/ENELOOP Code om 30% korting te krijgen: erikavteneloop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 12 oktober 2015 Delen Geplaatst: 12 oktober 2015 Tot eind November 30% korting op Eneloop batterijen! Online shop: http://shop.panasonic.be/ENELOOP Code om 30% korting te krijgen: erikavteneloop Mijn eerste reactie was: zo goeie actie! Totdat ik de prijzen zag... Hier kosten 4 BK-3MCCE batterijen E19,95 waar dan 30% korting af gaat. Dat wordt E13,97. Bij NKON.nl kosten dezelfde 4 batterijen E9,95. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zer0Day Geplaatst: 12 oktober 2015 Delen Geplaatst: 12 oktober 2015 Verschil prijszetting BE markt t.o.v. NL. Jammer maar helaas. Op deze shop zijn het immers ook de officiële richtprijzen, hetgeen niet kan opgelegd worden aan de complete online winkels. Conclusie: vergeet die actie maar. NL online winkels zijn stukken interessanter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 16 oktober 2015 Delen Geplaatst: 16 oktober 2015 tot en met 15 november 10% korting op alles in de webshop van parakoord.nl kortingscode "PARAKORTING" link naar site Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vliegend rotje Geplaatst: 19 oktober 2015 Delen Geplaatst: 19 oktober 2015 Ik weet niet of dit het helemaal het goede draadje is, maar het gaat iig over goedkope spullen. Meeste is veel goedkope rommel maar voor sommige dingen maakt dat niet uit Ik was opzoek naar verfinzetbakjes en kwam toen uit op http://www.partijstunter.eu/vaseline Let wel op Ex BTW! Gelijk genoeg vaseline voor in alle tassen/auto's Ik ga me van de week ook nog even netjes voorstellen maar wilde dit vast even delen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EddyCorleone Geplaatst: 19 oktober 2015 Delen Geplaatst: 19 oktober 2015 Bundeltje Fatwood voor 3,- bij de Dille & Kamille. Gewonnen uit de Ocote naaldboom (Pinus oocarpa) uit Honduras. in tegenstelling tot de andere Ocote naaldboom (Pinus Montezumea) uit Mexico (waar LMF hun Fatwood vandaan halen) heeft de Pinus Oocarpa een wat meer bruinige kleur. Persoonlijk merk ik geen verschil in ontbranding alleen de prijs is bij D&K wat vriendelijker dan wat je krijgt bij bij LMF. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 19 oktober 2015 Delen Geplaatst: 19 oktober 2015 Bundeltje Fatwood voor 3,- bij de Dille & Kamille. Gewonnen uit de Ocote naaldboom (Pinus oocarpa) uit Honduras. in tegenstelling tot de andere Ocote naaldboom (Pinus Montezumea) uit Mexico (waar LMF hun Fatwood vandaan halen) heeft de Pinus Oocarpa een wat meer bruinige kleur. Persoonlijk merk ik geen verschil in ontbranding alleen de prijs is bij D&K wat vriendelijker dan wat je krijgt bij bij LMF. Ze zijn alleen dunner en drogen snel uit is mijn ervaring Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 19 oktober 2015 Delen Geplaatst: 19 oktober 2015 Je krijgt idd meer bij D&K alleen merk ik toch na een tijdje dat deze minder goed ontbranden dan die van LMF. Aangezien mijn bos op een uur afstand ligt en ik hier vlakbij geen dennen heb staan houd ik graag wat fatwood op voorraad en hiervoor lijkt LMF toch meer geschikt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EddyCorleone Geplaatst: 19 oktober 2015 Delen Geplaatst: 19 oktober 2015 Ik zal er eens op letten, bedankt voor het aankaarten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 20 oktober 2015 Delen Geplaatst: 20 oktober 2015 Ik was opzoek naar verfinzetbakjes en kwam toen uit op http://www.partijstunter.eu/vaseline Let wel op Ex BTW! Oeh... €0,69, ik weet niet of mijn portemonnee dat redt als er nog BTW bijkomt (minimale afname echter wel 12 stuks...). Bedankt voor de link in ieder geval, ik kende die site nog niet. Ik ga me van de week ook nog even netjes voorstellen maar wilde dit vast even delen. We wachten in spanning af; welkom alvast van mijn kant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 AANBIEDING: Boerenbond vanavond 20% korting !!!!!!! Op dierenvoer, kleding, schoeisel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 Korting op het ogenblik op de Leatherman Charge link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 21 oktober 2015 Delen Geplaatst: 21 oktober 2015 aanbieding de buyer pannen link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SantinoD Geplaatst: 26 oktober 2015 Delen Geplaatst: 26 oktober 2015 Alle Benchmade messen met korting link Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SantinoD Geplaatst: 28 oktober 2015 Delen Geplaatst: 28 oktober 2015 Nu is dit geen aanbieding maar 't lijkt mij een mooie zaklamp link MOD: titel topic: Gear Aanbiedingen.....& als het geen aanbieding is dan is dit het verkeerde draadje....... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 31 oktober 2015 Delen Geplaatst: 31 oktober 2015 http://www.dealdumpert.nl/60w-6-poort-usb-desktop-snellader-met-auto-detect-technology.html Supersnelle USB lader met auto detect en 6 poorten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast idefix Geplaatst: 6 november 2015 Delen Geplaatst: 6 november 2015 Bij douwe's dump online Hebben ze de mill-tec sturm multi tool 14,95 Had er niet veel van verwacht maar de kwaliteit is echt waanzinnig echt een aanrader Succes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 6 november 2015 Delen Geplaatst: 6 november 2015 Volgens Idefix is er bij Douwe's Dump een aanbieding van een multitool. [mod] Thanks Jobs, voor het hier plaatsen. Bericht Idefix ook hierheen verplaatst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3008Burg Geplaatst: 19 november 2015 Delen Geplaatst: 19 november 2015 Preppers, Net op facebook zag ik een mooi bericht Gearpoint heeft as 27 en 28 november (vrijdag en zaterdag) een actie, 15% korting. (20% voor pashouders). Dacht deel het even mede, kan altijd van pas komen! [mod] topic verplaatst [mod] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.