Muktaronic Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Bij Action hebben ze een opvouwbare waterzak van 10 liter voor 1,19 @Carnivora: Ah, dat is goed nieuws, 'k zocht er nog eentje. @Carnivora, bedankt voor de tip. @Raycoupe, voor gebruik wel even uitspoelen. We hadden er vroeger ook een hij smaakte heel erg naar plastic. Maar voor de rest toppie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 @Muktaronic: Ik zoek juist zo'n cheapo ding, ipv eentje die honderd jaar meegaat, die dingen wegen namelijk bijna niks. 'k Zal hem goed uitbeitsen. Voor 't kleine en mobiele werk, gebruik ik altijd gewoon een petfles. Lekt nooit, weegt niets, spotgoedkoop. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Muktaronic Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Blokker heeft iets in de aanbieding wat wel interessant kan zijn!  Houtskoolaanmaker Vezel en gewone aanmaakblokjes tegen €1.19 en €1.29 respectievelijk.  Weet niet tot wanneer deze actie loopt, weet ook niet of het een permanente afprijzing is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cereal Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 48x Duracell AA of AAA voor 22,50 op dealdonkey (een van de vele 'dagaanbiedingen' sites) Alleen vandaag (Dinsdag) geldig dus. Â https://www.dealdonkey.com/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Blokker heeft iets in de aanbieding wat wel interessant kan zijn! Houtskoolaanmaker Vezel en gewone aanmaakblokjes tegen €1.19 en €1.29 respectievelijk.  Weet niet tot wanneer deze actie loopt, weet ook niet of het een permanente afprijzing is.  bij de supermarkt kosten aanmaakblokjes 50 cent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 Als je klikt op de link van de Multitool zie je bovenin overzicht staan. Dan kom je uit op deze pagina. Vanaf 29/03. Mes zonet opgehaald bij de Aldi. Inderdaad €2,49. Roestvrij staal, Solingen, Nederlandse tekst in de verpakking, nylon hoesje erbij. Ik vraag me af hoe ze dat doen voor dat geld...  De functiedelen bewegen niet allemaal even soepel, maar verder ziet alles er prima uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lotsoffood Geplaatst: 29 maart 2013 Delen Geplaatst: 29 maart 2013 dankjewel toen ik je bericht zag ben ik meteen naar aldi gefiets en heb het mes gehaald ik vind hem vrij goed Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 Budget koolstofmono-oxide melder, week 14 blokker folder, 17 euro. Â http://www.blokker.nl/blokkerfolder/wk14/huishoud/magazine.html#/spreadview/32/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Solo Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Net besteld via ibood.com voor 46 euro. Worden geleverd na 17 april. Aanbieding geldig tot 12uur!!!  Merk: SOG Type: SEAL Pup De kleine versie van de originele SOG SEAL mes 2000 Onderworpen aan de meest uitgebreide testprogramma's Materiaal: AUS 6 roestvrijstalen Lemmetlengte: 12 cm Totale lengte: 23 cm Poedercoating – voor extra roestbestendigheid Gedeeltelijk gekarteld lemmet Voorgevormd, glas-versterkte Zytel handvat Wordt geleverd met: Tactical Nylon – de beste beschermhoes voor jouw mes Gewicht: 140 gram Levenslange garantie De verwachte verzenddatum van dit product is 17 april 2013  http://www.ibood.com/home-living-nl/nl/?TRANSID=973204604&m4n_aid=10963&4dsid=1&4dkn=promo1web&utm_source=m4n&utm_medium=banner&utm_campaign=dagaanbieding&m4n=10963 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Super aankoop@solo,  Hier zal je veel plezier van hebben. Handelbaar kwaliteitsmes. Erg goedkoop,kost normaal meer dan €100,- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 jow thanx man, ook naar huize 12 1 onderweg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wish Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Heb er net ook één bestelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BTF Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Voor de geïnteresseerden, let wel op dat het hier een mes betreft en in AUS6 en dus niet de AUS8. Ik ben al geen groot fan van AUS8, maar dat zou ik toch liever hebben dan AUS6 voor wat betreft edge-retention. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Voor de geïnteresseerden, let wel op dat het hier een mes betreft en in AUS6 en dus niet de AUS8. Ik ben al geen groot fan van AUS8, maar dat zou ik toch liever hebben dan AUS6 voor wat betreft edge-retention.  Is dit mes daardoor geen 45 eruo waard? (met verzendkosten) Bij knives and tools is ie bijna 100 euro! Ik heb trouwens geen idee wat het verschil is tussen AUS 8 en AUS 6 Want ik wil er misschien ook 1 kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BTF Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Is dit mes daardoor geen 45 eruo waard? (met verzendkosten) Bij knives and tools is ie bijna 100 euro! Ik heb trouwens geen idee wat het verschil is tussen AUS 8 en AUS 6 Want ik wil er misschien ook 1 kopen. Â Wat het waard is moet ieder voor zich bepalen. Ik zou er nog geen 20 euro aan uitgeven, maar dat is omdat ik het geen bruikbaar ontwerp vind hebben (serattions op een outdoormes op deze positie vind ik vreselijk). Â Maar het is niet duur hoor. AUS6 is wanneer goed heat treated wel bruikbaar, en sog is op zich geen slecht merk. De vergelijking met Knives/Tools prijs is volgens mij niet eerlijk, omdat de versie die zij aanbieden wel AUS8 heeft, is een duurder staal. Ook is de sheath bij de versie die zij aanbieden volgens mij anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 ik vind 46 euro nog een hoop geld voor dat mes, in aus 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Wat het waard is moet ieder voor zich bepalen. Ik zou er nog geen 20 euro aan uitgeven, maar dat ik omdat ik het geen bruikbaar ontwerp vind hebben (serattions of een outdoormes op deze positie vind ik vreselijk). Â Maar het is niet duur hoor. AUS6 is wanneer goed heat treated wel bruikbaar, en sog is op zich geen slecht merk. De vergelijking met Knives/Tools prijs is volgens mij niet eerlijk, omdat de versie die zij aanbieden wel AUS8 heeft, is een duurder staal. Ook is de sheath bij de versie die zij aanbieden volgens mij anders. Â Thanks voor de info. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Ik kan alleen maar zeggen dat de http://www.knivesandtools.nl SOG Seal Pup Elite uitstekend is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 3 april 2013 Delen Geplaatst: 3 april 2013 Ook is de sheath bij de versie die zij aanbieden volgens mij anders. Â Ik heb een Sog Seal Pug met kydex sheath, ben eerlijk gezegd niet zo'n fan van dat materiaal dus die sheath op dat plaatje ziet er m.i. beter uit. Ik heb mijn mes een jaar of 2, volgens mij was die hoes op dat plaatje het oude model hoes (kan ook andersom zijn). 45 euro is een koopje voor dit mes, en mijns inziens een aanrader. Maar ik moet wel zeggen dat ik, als ik nu een mes zou kopen, een non-serrated model zou kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wazzup Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Iemand nog behoefte aan een tentje ?  vandaag 17 euro bij de Lidl (Enkeldaks, 2-persoons (amper), 1.5 kilo, blauw ?) ... http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_37492.htm  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pritt Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 @Raycoupe, de batterijen en LED-lampje is ook wel interessant. Ga morgen eens kijken.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Iemand nog behoefte aan een tentje ? vandaag 17 euro bij de Lidl (Enkeldaks, 2-persoons (amper), 1.5 kilo, blauw ?) ... http://www.lidl.nl/cps/rde/xchg/lidl_nl/hs.xsl/index_37492.htm   Ik heb het tentje zojuist gekocht, zal niet zo heel veel voorstellen maar altijd handig voor een spontaan tripje met de motor of noodshelter (voor even). Ik betwijfel of het werkelijk de 2000 mm waterkolom lang tegenhoudt maar wie weet. Overigens ook nog bedankt voor de tip over de Lidl 10 liter opvouwbare waterzakken, heb ik ook gelijk 2 van gekocht.  Edit: nu het tentje er wellicht nog is, hier krijg je er een goed beeld van (andere kleur): Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 @Raycoupe, de batterijen en LED-lampje is ook wel interessant. Ga morgen eens kijken.. Â Ledlampjes van die prijsklasse koop ik niet meer, 'k heb er een la van vol liggen, gratis af te halen. Altijd beginnen de schakelaars danwel verbindingen van zo'n drie x AAA houdertje te stotteren. Dat spul mijd ik dus. De varta batterijen, 4 stuks, zijn momenteel ook voor 0,64 euro bij Big Bazaar te koop, of was dat vorige week? Ach, een euro is nog niet veel, gewoon goed verpakken en in de diepvries leggen, doen ze het over tien jaar nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pritt Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 @Raycoupe even aangenomen dat het alkaline batterijen zijn, gaan niet veel langer mee als je ze in diepvries stopt hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 @Pritt: Hoeveel dat scheelt, geen idee, dat geef ik meteen toe, maar iig koel bewaren! Die ik een jaar of drie op zolder had liggen (soms tegen de 50 graden in de zomer) waren nagenoeg dood. Ook is mij tijdens vakanties in warme oorden vaak gebleken dat batterijen er doorheen vliegen. Â Ik zou hier best meer over willen weten. Dus mocht er een batterij expert rondlopen, bij deze! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.