Johnny BravoNL Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Dat slechts 425 weergaven heeft! JB 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 426, telt het ook als ik m 2x gekeken heb? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 426, telt het ook als ik m 2x gekeken heb? 427. Morgen gaat die over de 1000 heen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Mooi gemaakt zeg! Toppie +1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Maf, nog steeds 425 weergaven en net twee keer afgespeeld. Wat een drama muziek zeg! Leuk gedaan, maar toch ben ik wat kritisch; 't Lijkt wel Doomsday Preppers. Wat is het juiste middel om de boodschap goed over te brengen bij het grote publiek? Tja, daar heb ik dan weer geen antwoord op, 'k ken het grote publiek slecht. Misschien is dit juist de weg, simpel, hard, bombastisch en maar anderhalve minuut. Is dat de reden waarom dit zo dramatisch overkomt op mij, de opeenstapeling van op zich, feiten?! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 427. Morgen gaat die over de 1000 heen. 425 weergaven nu. Youtube telt achteruit... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Telt het ook mee als ik hem alleen heb gedownload? Staat nu op repeat, dan kan ik lekker slapen. Dank aan @Johnny BravoNL @Mr. Gold @Dr.Prepper @Communicator @singer @sony voor het mogelijk maken 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
666Viper666 Geplaatst: 11 juni 2013 Delen Geplaatst: 11 juni 2013 Heb er een DDos op los gelaten dus morgen ochtend 20000000000000000000000000000 hits Johny Slaap lekker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 425 weergaven nu. Youtube telt achteruit... De weergave statistieken op Youtube zijn vaak erg bagger, er zijn voorbeelden te over van filmpjes welke in aantallen zelfs achteruit gaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Kan niet; google doet geen evil! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Nog steeds op 425. Hoe kan dat nou? Maar: mooi filmpje, de bezoekersstromen naar preppers.nl zullen ongetwijfeld stijgen. De muziek is ook leuk, beetje Ennio Morricone meets Band of Brothers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Dat slechts 425 weergaven heeft! JB Verrek Johnny, die had ik niet eerder gezien. Knap werk, mooie muziek ook. Hoe deed 'ie het in Cannes? Maar zonder dollen: gaaf! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luctor et Emergo Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Deze film lijkt erg veel op het "promofilmpje" dat je vorig jaar maakte @Johnny BravoNL. Wat dan ook, het is een geweldig filmpje en ziet er erg professioneel uit. Goed om het weer onder de aandacht te brengen, vooral gezien het voorgevoel van één van de oprichters van Preppers.nl (zie http://preppers.nl/forum/threads/6053-24-juni-2013-Voorspelling-van-Mr-gold). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Mooi filmpje @Johnny BravoNL !!!!!! Hij staat nog steeds op 425, en wij hebben ook net gekeken, beetje bizar word dat wel ? Zouden zulke filmpjes en de hits daarop gemanipuleerd worden door You Tube ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Still 425... Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ik vind vooral het eindscherm (aftiteling) leuk! Teller staat vast op 425. (Al van 3 verschillende locaties zelf bekeken, staat vast). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 klopt..we worden gewoon weer eens klein gehouden..lol kga steeds meer in de 24ste van mr gold geloven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Kunnen we dat kreng niet viral maken?!? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luctor et Emergo Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Ik heb net voor de vierde keer vandaag gekeken en ja hoor, nog steeds op 425... rara, hoe kan dat?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sofie Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 Voordat er allemaal complot ideeën ontstaan, de youtube views kloppen nooit.. denk gewoon dat hun algoritme welke de views van servers telt niet goed werkt. Hiermee wil ik niet zeggen dat de cijfers niet gemanipuleerd worden, maar dat is in dit specifieke geval (nog) niet de oorzaak. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 476 inmiddels:-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miss Jade Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 476 inmiddels:-) Heeft YouTube dan eindelijk leren tellen Leuk filmpje, heerlijk muziekje @Johnny BravoNL! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 476 inmiddels:-) 511 nu. Niet verwonderlijk dat dit even op zich liet wachten. Filmpje staat er al een half jaar, dus ligt ergens achter op de plank bij youtube. Nu wij er met z'n allen op gaan klikken moesten ze het daar weer uit 't slop trekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 12 juni 2013 Delen Geplaatst: 12 juni 2013 511 nu. Niet verwonderlijk dat dit even op zich liet wachten. Filmpje staat er al een half jaar, dus ligt ergens achter op de plank bij youtube. Nu wij er met z'n allen op gaan klikken moesten ze het daar weer uit 't slop trekken. Delen op: hyves, facebook, twitter, zet het als standaardregel onder je emails, op je persoonlijke site of blog of zet het onder je post op deze site natuurlijk! Iedereen kan er zelf voor kiezen het wel of niet te doen natuurlijk, het is niet zo dat ik jullie iets wil opdringen;) Met goedkeuring @mr gold zouden wij het filmpje op onze eigen blog zetten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 13 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2013 Dank allen! Ik maakte me al zorgen, vooral omdat de briljante film van @Communicator duizenmiljardmiljoen meer views had dan mijn spinsel ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.