Ga naar inhoud
GENEGEERD

'Cadeau' bij je vaccinaties


Aanbevolen berichten

Ik had vandaag een gesprek met iemand en we hadden het over de overheid en zijn geheimen. Op een gegeven moment kwamen we op vaccinaties uit en wat voor een troep daar eigenlijk allemaal in zit. Natuurlijk hebben we bronnen opgezocht en deze staan hier ook onder. Het schijnt dus dat er in vaccinaties heel veel rommel zit zoals; zware metalen(kwik), chemicaliën, dierlijke cellen(nieren van apen) Zie deze link.

 

Enkele voorbeelden hiervan zijn.

Hepetitis A:Formalin, aluminum hydroxide, 2-phenoxyethanol, and polysorbate 20 residual MRC5 proteins -human diploid cells from aborted fetal tissue

Waterpokken: Live vaccinia virus, with "some microbial contaminants," according to the Working Group on Civilian Biodefense polymyxcin B sulfate, streptomycin sulfate, chlortetracycline hydrochloride, and neomycin sulfate glycerin, and phenol -a compound obtained by distillation of coal tar vesicle fluid from calf skins

 

Het schijnt dus dat er door al deze 'bijproducten' in vaccinaties er veel ziektes voorkomen die er 50-60 jaar geleden bijna niet waren zoals; ADHD en autisme. Nu zullen velen misschien zeggen van 'het was toen nog niet ontdekt.' Misschien, maar waarom weten we dat nu wel dan. Kijk om je heen. Ik vind dat het de laatste jaren ADHD, autisme en andere aandoeningen wel explosief zijn gestegen. Zie deze link.

Er zijn ook tal van buitenlandse websites die dit ook zeggen. Google

 

En tegenwoordig is er een heel vaccinatieprogramma die kinderen vanaf 0 jaar al krijgen. 0 jaar!!!!!! eigenlijk is het te gek voor woorden met wat voor een rommel we onze kinderen inenten. Iedereen is van mening dat zo'n spuit goed is voor mijn kind, omdat de overheid belang heeft bij gezonde kinderen. Maar niemand weet feitelijk wat er in zo'n spuit zit en heeft de overheid wel belang bij gezonde kinderen. Of is het globaal beter om hier en daar wat ziektes te creëren om 'ons als mensheid' in bedwang te houden zodat er geen overbevolking ontstaat.

 

Is er iemand die mijn verhaal kan weerleggen? Ik hoop het van harte, maar ik ben bang dat de overheid er baad bij heeft om van allerlei ziektes te 'verspreiden.' En als de overheid er geen baad bij heeft, dan wel de farmaceutische industrie. Want deze willen helemaal geen ziektes verhelpen, want dan kunnen ze niks meer verdienen.

 

Groeten,

Bijenman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Man man man... Voordat je overal complotten ziet en (info of) meningen vraagt, probeer jezelf eens wat technisch en scheikundig te informeren ipv af te gaan op allerlei stemmingmakerij.

Enne, zoek 'es op het internet hoe een vaccin wordt gemaakt en ontstaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

het klopt wel degelijk dat er allerlei vragen bestaan over vaccinaties. echter het verband tussen vaccinaties en autisme is nooit wetenschappelijk vastgesteld. wat inmiddels wel bekend is, is dat autisme al ontstaat voor de geboorte. Autisme is ook niet alleen maar een psychiatrisch beeld, ook lichamelijk zijn er afwijkingen, zoals in de spijsvertering en in de longen.

Waar echter wel terechte twijfels over zijn is wat vaccinaties doen met de natuurlijke weerstand. Er lijkt steeds meer bewijs te zijn dat ons immuunsysteem behoorlijk in de war kan raken door vaccinaties. Ook is er twijfel over het nut van sommige vaccinaties, zoals de griepprik.

heel simpel kun je wel stellen dat het evident is, dat wat niet van nature in het lichaam hoort, je er liever ook niet in moet stoppen. en ja, er zitten wel degelijk discutabele stofjes in vaccinaties. :confused:

Een oom van mij is jaren directeur geweest bij een grotere farmaceutische firma en die roept nog steeds ik wil die zooi niet in mijn lijf.... zegt genoeg voor mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Griepprik doe ik niet aan, ook al zit ik in de risicogroep. Ik ben al meer dan een jaar niet bij de apotheek of dokter geweest, ondanks mijn chronische ziektes.

Deze winter alleen wat last gehad van wat snellere stoelgang, ondanks de aanhoudende griep-epidemie. Meer niet.

(En de eerste dokter die bij mij aankomt zetten met een prednisonnetje...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is goed om vragen te stellen... Maar om er nou allerhande enge verhalen achter te zoeken? Aannemen dat de overheid ons ziek zou willen maken lijkt me onlogisch, dan zouden er meer cijfers moeten zijn die aantonen dat vaccineren niet werkt. We worden immers allemaal ouder?

Ik ben er wel van overtuigd dat de vaccinaties buiten de (na flink onderzoek) ontdekte bijwerkingen een uiteindelijke aanwinst zijn voor de gezondheid. En dat er stofjes inzitten die uit kalfshuid komen interesseert me helemaal niks; gisteravond lag hij op m'n bord en ik stap vrolijk rond in m'n leren kisten....

Stofjes uit geaborteerde foetussen zijn luguber om over na te denken, maar wat maakt het uit? We hebben die foetussen toch, er zit een verhaal van leed achter, dan maar gebruiken om er mensen beter mee te maken? Ik zou er misschien wel meer problemen hebben als het gewoon enkel in de prullenbak verdwijnt..

 

Ik denk niet dat ik geloof in snode plannetjes van de overheid om ons ziek te maken of uit te roeien... Er zullen vast een paar rare apen werken bij de overheid, maar het gros is gewoon onze eigen buurman toch? Ik geloof er niet zo in en ik prep er niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, de vaccinatie-complot-theorie^^, kort gezegd, daar klopt wss niets van.

En waarom tegenwoordig zoveel autisme, grotendeels omdat men er nu specifiek naar zoekt, zo simpel is dat.

Nu geloof ik ook dat sommige ziektes/afwijkingen tegenwoordig meer voor komen, maar komaan zeg, dat lijkt me nogal logisch gezien de vervuiling die we tegenwoordig binnen krijgen, via de lucht en al zeker via ons voedsel. Maar blijkbaar is dat te opvallend om op te vallen lol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hepetitis A:Formalin, aluminum hydroxide, 2-phenoxyethanol, and polysorbate 20 residual MRC5 proteins -human diploid cells from aborted fetal tissue

 

Als ik het goed lees staat hier dat in de vaccinatie tegen hepatitis A menselijke embryo's gebruikt worden?

Toch belangrijk om te weten. Voor mij duidelijk een reden zo'n inenting niet te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet niet dat veel ziektes veelal welvaartsziektes (denk aan vetzucht) zijn, danwel eigen gemaakte ziektes (over resistente bacterien door overmatig antibiotica gebruik) dan wel ouderdomsziektes die er vroeger simpelweg niet waren omdat je dan met 30 al onder de zoden lag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het even moeten opzoeken, maar ik heb een keer iets gelezen over dat kwik in onze vaccinaties al decennia lang niet meer voorkomt. Dit was naar aanleiding van protesten en onrusten vanuit Amerikaanse media over de gevolgen van kwik in vaccinaties.

 

daarna zijn ze er maar mercury in gaan doen en maar vreemd vinden dat mensen autisme krijgen :)

In VS krijgen babies minuten nadat ze zijn geboren iets van 7 vaccinaties waaronder tegen hypatitus b een sexueel overdraagbare ziekte. Blijkbaar gaat de amerikaanse overheid ervaan uit dat de babies direct verkracht worden door het ziekenhuis personeel want onder normale omstandigheden zou je zo een vaccinatie slechts nemen als je een dame van lichte zeden zou zijn op volwassen leeftijd.

 

Weetje: bij verplichte vaccinaties zijn er altijd 2 versies. 1 voor het normale volk zoals jij en ik. en 1 voor de politici en ander alitair soort waar geen trojaanse paarden zoals mercury en aids virussen inzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zitten er wel potentieel toxische stoffen in vaccinaties, maar in dermate kleine hoeveelheden dat een dagje winkelen in Rotterdam en fijn wat uitlaatgassen en industriële rook inademen giftiger is. Arsenicum is ook noodzakelijk om je lijf goed te laten fungeren, om maar een voorbeeld te noemen. En een vliegreis naar Zuid-Afrika of een skivakantie levert bijvoorbeeld redelijk wat Röntgenstraling op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat nodig dan?

Kijk gewoon naar de levensverwachting, en vergelijk deze met vroeger vs nu, en daar (waar ze geen vaccinaties krijgen) vs hier.

Dat zegt genoeg.

 

Het een sluit het ander niet uit, een hogere levensverwachting hoeft dus geen resultaat van deze vaccinaties te zijn. Ben benieuwd of er goed onafhankelijk onderzoek is gedaan naar de effectiviteit van vaccinaties. Er zijn ook gewetensbezwaarden die daar niet aan mee doen, dat zou beter vergelijkingsmateriaal zijn dan een 3e wereldland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weetje: bij verplichte vaccinaties zijn er altijd 2 versies. 1 voor het normale volk zoals jij en ik. en 1 voor de politici en ander alitair soort waar geen trojaanse paarden zoals mercury en aids virussen inzitten.
Komaan zeg, jij gelooft ook nog in Sinterklaas, niet?
Link naar reactie
Delen op andere sites

heb wat meer gelezen via vereniging van kritsiche prikkers, en dat boek van hun eens gelezen, dan ga je er toch wat anders naar kijken. wij zijn bewust gestopt met vaccineren en krijgen nu af en toe een brief dat et toch wel goed zou zijn om het wel te doen. dus niet, zolang er al die bende in zit begin ik er niet meer aan. en die ziektes waarvoor ze prikken kun je meestal met een beetje bewust leven weerstaan. ben je naderhand alleen maar meer weerbaar. alleen polio moeten we nog laten doen. maar zeker niet als ze net geboren zijn, daar overlijden nog wel eens kinderen aan of ze krijgen andere ziekten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag deze verhuizen naar complot theorieën..

 

Als je echt hebt verdiept, en daarop je mening baseert, Maar dan heb diverse zaken gelezen en de bijbehorende bronnen gelezen.. Als ouder je voor de keuze staat, moet je natuurlijk flink verdiepen en even verder kijken dan dat ene foldertje..

http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Onderwerpen/R/Rijksvaccinatieprogramma

http://nvkp.nl/informatie/ziekten-en-vaccins

 

Maar het is redelijk genuanceerd discussie, die op vele platformen wordt gevoerd.. En er zijn flinke complot theorieën, gebaseerd op een volkomen wantrouwen van de overheid. En die horen wat mij betreft bij de complot theorieën.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komaan zeg, jij gelooft ook nog in Sinterklaas, niet?

 

heb je weleens van google gehoord?

probeer eens "german politici mexican flu vaccine"

 

Maar neem ze lekker al die vaccinaties. in america krijgen ze er iets van 35 voordat ze 18 zijn. en ohh wat gezond zijn die amerikanen toch.

Naast al die vaccinaties moeten ze nu ook bijna allemaal aan de psychotropic drugs rara hoe kan dat nu weer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ADHD: dat jongetje wat 35 jaar geleden bij mij in de klas zat, en altijd wel vrij druk was, was toen gewoon een druk kind met veel energie die wat meer buiten moest rennen niks mis mee. Nu zou dat jongetje gemedicaliseerd worden, en waarschijnlijk op een school voor kinderen met gedragsproblemen geplaatst worden.

Tel daarbij op dat het gemiddelde kind in Nederland veel minder buiten rent/speelt, en zulke problemen vallen veel meer op.

Naar mijn mening is 90% van deze door "vaccinaties veroorzaakte problemen" gewoon een welvaartsprobleem. In het kader van luxe problemen zijn ook problemen.

 

Ben het overigens volledig met OBL zijn bovenstaande opmerking eens mbt infectiehaarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ADHD is een welvaartsziekte in een maatschappij waar kinderen veel te veel suikers binnen krijgen en hun energie nergens kwijt kunnen. Mijn neef heeft ADHD en da's heel wat anders dan de 'moderne' ADHDers die bij mijn kind in de klas zaten.

Echter heeft mijn tante een zeer omstreden (en ontkende) therapie gegeven aan mijn neef bestaande uit een dieet waarbij bepaalde voedingsstoffen die meer dan zoveel suikers bevatten weggelaten werd alsook bepaalde kleurstoffen en andere toevoegingen. Het resultaat was dat hij veel minder last had. Want die kinderen hebben ook last met zichzelf. En hij zo goed als medicijnvrij door het leven ging waardoor ook zijn schoolresultaten beterden en hij intussen een volwassen man is, verantwoordelijk voor een gezin van vrouw en 2 kinderen.

Hij moet wel van de Red Bull afblijven. En van kleurstoffen en de hele chemische mikmak in voeding.

 

Mijn dochter is niet gevaccineerd. Die belandde na het eerste vaccin op de spoedafdeling en het was niet verantwoord verdere vaccins te geven. Ja, daar heb ik problemen door gehad met de kinderbescherming, scholen en gemeente. Maar zodra ik zei 'vaccineer ze dan maar, maar eerst tekent u deze verklaring dat u het doet op UW verantwoordelijkheid' Ineens was het dan niet meer nodig.

Ze heeft wel polio en tetanus vaccins gekregen maar alle andere combirommel niet. 3 vaccins in 1, dat was nieuw toen (Tetanus eens 16 jaar want voor kinderen zit of zat dat in een combi) De pediater zei dat er veel kinderen slecht op reageerden en dat ze dat 'aan het onderzoeken waren maar tegengehouden werden door de pharma en de staat'. Maar mijn dochter was een apathische vod ipv haar gewone actieve zelve. Dokters (behalve de pediater) beweerden dat ze al van bij de geboorte zo was. My ass! GELUKKIG is het na enkele maanden goedgekomen wat waarschijnlijk (vermoeden van de pediater) niet zo geweest zou zijn moest ze de verdere vaccins gekregen hebben.

Dagenlang 41+° koorts die niet naar beneden geraakte geeft immers hersenbeschadiging.

Dit was te wijten aan de COMBI factor, niet aan iets anders.

Persoonlijk hoop ik dat die combi vaccins intussen al heel wat verbeterd zijn. We zijn tenslotte 21 jaar verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat gaat helaas niet.

Als je niet inent in een omgeving waar >98% van de kinderen wel wordt ingeënt dan profiteer je toch van het inentingsprogramma. Het aantal infectie haarden wordt namelijk zeer laag.

In de US zijn er nu al gebieden waar het inenten een gevaarlijk laag niveau bereikt zodat de oude ziektes weer de kop op kunnen steken.

 

Scherp, daar had ik niet aan gedacht. Dan zou je moeten vergelijken met een vergelijkbaar 1e wereld land, maar ook dan zou je kunnen stellen dat er weinig potentiële ziektes het land binnenkomen vanwege de vaccinatie programma's in omliggende landen (wat overigens geen bewijs is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je weleens van google gehoord?

probeer eens "german politici mexican flu vaccine"

 

Maar neem ze lekker al die vaccinaties. in america krijgen ze er iets van 35 voordat ze 18 zijn. en ohh wat gezond zijn die amerikanen toch.

Naast al die vaccinaties moeten ze nu ook bijna allemaal aan de psychotropic drugs rara hoe kan dat nu weer :)

 

En dat alles ligt aan de vaccins die ze krijgen? Man man man.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je weleens van google gehoord?

probeer eens "german politici mexican flu vaccine"

 

Maar neem ze lekker al die vaccinaties. in america krijgen ze er iets van 35 voordat ze 18 zijn. en ohh wat gezond zijn die amerikanen toch.

Naast al die vaccinaties moeten ze nu ook bijna allemaal aan de psychotropic drugs rara hoe kan dat nu weer :)

 

Ik heb gelezen dat het land waar het meest gevaccineerd wordt is......Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...