Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

XytraS

Lid
  • Aantal items

    774
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

296 Uitstekend

Over XytraS

  • Titel
    Specialist
  1. Dat laserwapen is geen propaganda, het is al meer dan 10 jaar in ontwikkeling (ook algemeen geweten) en blijkbaar nu pas goed genoeg om effectief te worden gebruikt. Kan je nagaan wat ze ondertussen aan het ontwikkelen zijn...
  2. Ze hebben destijds ook gelachen met de 1ste die zei dat de aarde rond was, net zoals jij nu met Einstein's relativiteitstheorie lacht, makes you think doesn't it
  3. Euhm wat^^? Einstein's theorie is mss niet onomstotelijk 'bewezen' (hoewel vele aparte delen wel al bewezen zijn), maar tot op het moment dat iemand anders een betere theorie 'uitvindt', gaat men er van uit dat ze wel degelijk klopt hoor... Ze is iig veel meer 'bewezen' dan gelijk welk aliën-verhaal waar jij zo voor gaat
  4. Et voila: Zero Tolerance 0566 (Elmax) en Bradford Guardian 3 (M390)
  5. Héhé, jah, soms denk ik dat bepaalde van mijn messen meer verslijten door ermee te spelen dan door ze echt te gebruiken Heb ondertussen nog een paar aanwinsten, als ik er aan denk zal ik vanavond een paar foto's plaatsen.
  6. Wist er van, maar nog niet geprobeerd, ga dat eens beginnen wat bij houden, want bij ons is pluis uit de droger een quasi onuitputtelijke bron lol!
  7. Ik ga zelfs niet op zoek naar goedkopere batterijen, dat ze goedkoper zijn heeft zo meestal zijn redenen, zoals hier aangetoond, Eneloops all the way
  8. Hmmm, 30er wordt in elkaar getrapt door 60iger.... hahahaha In bepaalde gevallen stel ik mijn 'persoonlijke' wet boven die van de overheid, inbreken is zo een geval. Persoonlijk maakt het voor mij geen verschil uit of het overdag of 's nachts gebeurt (hoewel ik 's nachts,indien niet al te slaapdronken, wss wel iets heviger ga reageren), wanneer je inbreekt weet je heel goed wat je aan het doen bent en moet je ook beseffen welke risico's dat in houdt. Ik zal een inbreker niet dood slaan (heb jij en hij niets aan), maar laat ons zeggen dat hij het iig nog een paar dagen zal voelen. Ik ga ook niet proberen redeneren, hoe meer tijd je hem geeft, hoe meer risico je zelf loopt, zal Amerikaanse stijl worden vrees ik, 1st slaan, dan vragen stellen
  9. Het lijkt mij idd wat lastiger om in een Panda te overnachten t.o.v. een F150 en je zal ook meer bagage kunnen meenemen, maar het voordeel is dat de mensen niet aan de kant hoeven, je kan overal tussen rijden
  10. Een Panda 4x4? Schijnen behoorlijk terreinvaardig te zijn wanneer je het nodig hebt en zal je idd beter mee af zijn dan met pakweg een Porsche...
  11. Ik twijfel uiteraard aan jouw constatering, omdat jij het laat uitschijnen dat dit voor elke wagen geldt, terwijl ik gemerkt heb dat dat niet zo is of mag ik dat dan niet zeggen mss? Jij bekijkt 1 filmpje en op basis daarvan ga jij even zeggen dat je onmogelijk op 1 rijvak kan blijven tegen 200km/h, dat is wel heel snel een conclusie trekken denk je niet? Ik en anderen die ooit al eens 200 hebben gereden (iedereen doet wel eens dom) zullen kunnen beamen dat dat niet waar is. In het filmpje zie ik btw dat hij bij de 1ste bocht van het buitenste naar het binnenste vak gaat (heeft niets te maken met zijn baan niet kunnen houden) en nadien op de middellijn gaat rijden (waar hij zich wss wat veiliger voelt qua links en rechts nog wat plaats over hebben), hij blijft dan verder mooi op die middellijn rijden. Ik heb gezegd dat ik vroeger ook eens 200 heb gereden, meer niet, jij verzint er blijkbaar iets bij. Nergens zeg ik dat ik er van uit ging dat ik niet op 1 rijvak zou kunnen blijven, ik zeg dat ik verbaasd was over hoe stabiel het ging, ik zeg ook verder dat ik niet wist wat ik moest verwachten en dat het 'ongeveer' op jouw (nu blijkbaar heel detail georiënteerde) veronderstelling leek. Alweer maak jij er iets anders van. Ik heb nergens gezegd dat het niet onverantwoord was, (dat kan je uit mijn 1ste post in dit topic afleiden), ik reageerde allen op jouw post en sorry, wat je veronderstelt klopt gewoon niet, zou anders nogal een bloedbad worden op de Duitse autowegen denk je niet?
  12. Een saxo is niet direct de grootste of zwaarste auto, ik wist niet wat ik moest verwachten, weet alleen dat dat heel stabiel voelde en ik niet als 'een vlag in de wind' van hier naar daar aan het wapperen was. En ik spreek mezelf niet tegen,integendeel, ik verwachte ongeveer hetzelfde als wat jij beweert en heb zelf ondervonden dat het zo niet was, wat ik dus ook heb neergepend, waar zit daar tegenspraak in? Petje af heeft daar niets mee te maken, het was de auto die het gedaan heeft. En aangezien de laatste saxo in '93 het licht heeft gezien en het concept nog 10 jaar ouder was, ga ik er dan ook van uit dat dit met modernere wagens nog veel beter zal meevallen. Het steeds moeten sturen om rechtdoor te rijden is heel miniem en afhankelijk van je stuurbekrachtiging (je wil geen superlicht stuur tegen 200km/h) en de 'rechtuitstand' (bij sommige niet zo sportieve wagens kan dit vrij vaag aanvoelen en zijn idd meer stuurcorrecties nodig) ik heb er iig totaal geen last van gehad. En indien stuurcorrecties aan hoge snelheid zo veel invloed zouden hebben dat het oncontroleerbaar wordt, was F1 nooit uitgevonden.
  13. Voor de saxo had ik een AX 1.0, die haalde ook 70 in 1ste (had ook maar 4 versnellingen), gelukkig niet uit elkaar geklapt en heb het bij die ene x gelaten, want klonk toch niet zo ok...
  14. Lijkt mij wel heel sterk, ik heb vroeger ook nog eens 205 (echte)km/h gereden, met een saxo dan nog , en moet zeggen dat ik verbaasd was hoe stabiel dat eigenlijk nog ging. Heb het uiteraard geen uur aan een stuk gedaan, maar toch een minuut of 5 en ik had echt geen probleem om op 1 vak te blijven (en je weet hoe de wegen er in Belgie bij liggen lol).
  15. Ik had het sowieso al op een spankoord, zonder ga je echt geen 3x na elkaar 200 pound opspannen en met spankoord ga je na 5x ook al behoorlijk zweten hoor Ooit overwogen om een kruisboog te kopen, maar ben er van terug gekomen, heb momenteel 2 (pers)luchtgeweren en die lijken mij op alle gebied makkelijker te hanteren.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...