Raycoupe Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Tja dat is waar, misschien moet ik mijn contacten bij paracord.nl even bellen Dat kan, maar eigenlijk vind ik het niet echt bijster interessant. Kijk die touwtjes van 4mm van de Action met 22kg trekkracht zijn nauwelijks sterk genoeg om een tarp stevig te bevestigen als het waait, ik heb ze al zien knappen. Maar of een koord nu 200, 350 of meer kg's kan hebben is voor praktische toepassingen eigenlijk al niet zo interessant meer. Die Action set lijkt me harstikke leuk voor mensen om eens voor bijna nop te proberen hun eigen armbandje te knopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Dat kan, maar eigenlijk vind ik het niet echt bijster interessant. Kijk die touwtjes van 4mm van de Action met 22kg trekkracht zijn nauwelijks sterk genoeg om een tarp stevig te bevestigen als het waait, ik heb ze al zien knappen. Maar of een koord nu 200, 350 of meer kg's kan hebben is voor praktische toepassingen eigenlijk al niet zo interessant meer. Die Action set lijkt me harstikke leuk voor mensen om eens voor bijna nop te proberen hun eigen armbandje te knopen. Of als reserve veters voor nood Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arneheil Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Paracord 100 type 1 is heel dun (1,5 mm) en heeft maar 1 binnenste streng, zo'n 45kg trekkracht (nog steeds twee keer zo sterk als 4mm touw van de Action): http://www.edc-blog.com/2013/07/review-type-i-paracord.html Paracord 425 type 2 is 3mm dik en een trekkracht van 191kg: http://www.paracord.nl/Paracord-Type-II Type 3 (het bekende 550) en 4 (750) zijn goed bekend. (Zie eventueel zelfde paracord shop voor specs) 't Kan overigens best Chinees kloon paracord zijn, uiteraard geen idee hoe sterk dat is. Het heeft 7en binnendraden, staat ook op foto.... Maar het maakt mij niet uit t ziet er leuk uit en heb de eerste af Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Of als reserve veters voor nood Jammer dat @Wonderland niet meer op dit forum komt, die heeft van mij al eens zo'n veter gekregen toen ik met hem, @Heksenboot en nog een paar aan het wandelen was. Ga nooit de deur uit zonder minimaal twee meter van het spul! Het heeft 7en binnendraden, staat ook op foto.... Maar het maakt mij niet uit t ziet er leuk uit en heb de eerste af Als dat je eerste is, complimenten! Ziet er goed uit, mooi regelmatig. Zelf ben ik niet zo handig met dat soort toepassingen op SC's laat ik nog wel eens wat knopen door handige mensen zoals @Vempain en m'n dubbele lanyard aan m'n primaire mes komt van @carismo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Als ik dat armband knopen onder de knie kan krijgen heb ik nog wat roze paracord liggen. Maak ik daar twee armandjes voor een vriend z'n twee kids van. (2 meisjes van 10 en 7, tenminste dat gok ik) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 27 november 2014 Delen Geplaatst: 27 november 2014 Actie vanaf a.s. maandag bij de LIDL. Autoverbandtas voor maar 5 pleuro. http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=8942&ar= Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 27 november 2014 Delen Geplaatst: 27 november 2014 "Trakteer jij, dan trakteren wij! Duurzame en mooie kadotips van Prepshop.nl - http://eepurl.com/9uP41 " Een maand lang (t/m 26 december) geven we je 12% korting op je bestelling! Om deze korting te krijgen vul je de actiecode DEC2014 in. En naast de korting doen we er voor jou een extra kadootje bij, om je te bedanken voor je keuze om bij ons te kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Gratis verzending voor Nederland en België bij de beveiligerswebshop. Tot 31-12 met code NWBR Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjekker Geplaatst: 3 december 2014 Delen Geplaatst: 3 december 2014 Vanmiddag online een nieuwe Bahco Laplander gekocht. Voor weinig krijg je daar nu een Mora jachtmes bij: http://shop.wolfswinkel.nl/faunastore/messen-scharen-zagen-lampen/messen-zagen/snoeizaag-bahco-laplander-mora-jachtmes-groen De deal bestaat misschien al een tijdje maar ik dacht ik deel hem toch even. gr/Tj Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjekker Geplaatst: 3 december 2014 Delen Geplaatst: 3 december 2014 Oeps. Dank u @Stuudje. Kan je hem moven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 vandaag was ik bij de LIDL. en daar heb je nu autoverband tasjes te koop voor €5,99 ik zelf heb er eentje gekocht en mijn moeder had er ook nog eentje liggen. die heb ik geruild want 1 is geen en 2 is 1 edit: ik heb net gezien dat deze al is geplaatst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjekker Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Oeps. Dank u @Stuudje. Kan je hem moven? @Stuudje: Misschien een idee om van Gear aanbiedingen een sub-forum te maken? Je zoekt je de schompus in 1 zo'n post en je blijft scrollen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 @Stuudje: Misschien een idee om van Gear aanbiedingen een sub-forum te maken? Je zoekt je de schompus in 1 zo'n post en je blijft scrollen Tjekker, in de quick links kan je de moderatoren vinden. Dat ben ik niet. En subforum? Gear aanbiedingen is een sticky in onderdeel Survival uitrusting algemeen. Een sticky is herkenbaar aan rode tekst en staat boven de gewone posten...makkelijk terug te vinden omdat het apart van alle normale onderwerpen staat. En tja, scrollen...groter beeldscherm nemen misschien? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tjekker Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Tjekker, in de quick links kan je de moderatoren vinden. Dat ben ik niet. En subforum? Gear aanbiedingen is een sticky in onderdeel Survival uitrusting algemeen. Een sticky is herkenbaar aan rode tekst en staat boven de gewone posten...makkelijk terug te vinden omdat het apart van alle normale onderwerpen staat. En tja, scrollen...groter beeldscherm nemen misschien? Thx weer Stuudje. Kga kijken. Sticky post is handig maar hij wordt erg lang. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Thx weer Stuudje. Kga kijken. Sticky post is handig maar hij wordt erg lang. Dat is bij gear aanbiedingen niet echt een probleem. De oudere aanbiedingen gelden toch niet meer. Onder Instellingen (rechtsboven) en dan links Algemene instellingen, optie Onderwerp Weergeef Modus kun je ook instellen dat je de nieuwste berichten boven aan wilt hebben. Zo heb ik het ingesteld. Scheelt idd een hoop gescroll. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 Thx weer Stuudje. Kga kijken. Sticky post is handig maar hij wordt erg lang.Ja, duh, als je bij bericht 1 begint wel..ik klik altijd op laatste bericht. Volgens mij snap je nog niet zo goed hoe dit forum werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 5 december 2014 Delen Geplaatst: 5 december 2014 Ja, duh, als je bij bericht 1 begint wel..ik klik altijd op laatste bericht. Volgens mij snap je nog niet zo goed hoe dit forum werkt Tja, ik vrees ook dat de meeste aanbiedingen al zijn verlopen inmiddels. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 6 december 2014 Delen Geplaatst: 6 december 2014 Vandaag bij de Aldi een katoenen slaapzaklaken van 230x80x50 cm in handig tasje 20x8 cm voor maar 3 euro. Zal wel niet echt jofele kwaliteit zijn maar eens een keer te testen als het niet te koud is kon ik hem niet laten liggen. Net ff open gehad en voor een aantal nachtjes in slapen moet te doen zijn (en anders wordt het een poetslap). het terug in het zakje vouwen eist wel ff vakmanschap maar na 3 pogingen zit hij er terug in. lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 De ANWB heeft op het moment verschillende artikelen van GoalZero in de aanbieding. In het verleden heb ik er al een keer een USB lampje gekocht voor de helft van het geld, maar nu liggen er ook panelen. Gisteren heb ik een Nomad 7 Adventure Kit gekocht voor €50,- Dat is €70,- goedkoper dan normaal. Het aanbod per ANWB zal verschillen, maar het is de moeite om eens een kijkje te nemen. In Rotterdam heb ik (ook voor €50,-) de Nomad 3.5 zien liggen. EDIT: Iemand heeft mijn draadje verplaatst. Ik weet niet wie maar dank daarvoor. Met mijn über zoek skills heb ik deze (gear aanbiedingen) niet kunnen vinden. -_-' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Weet jij misschien of de Goal Zero vergelijkbaar is met de Xtorm AP150? En dan met name op kwaliteit en gebruiksgemak? https://www.solarpowersupply.nl/solar-panels/xtorm-solar-booster-12watt-panel-ap150?gclid=CJjXoenJw8ICFY_MtAod5D0AJQ Thx De ANWB heeft op het moment verschillende artikelen van GoalZero in de aanbieding. In het verleden heb ik er al een keer een USB lampje gekocht voor de helft van het geld, maar nu liggen er ook panelen. Gisteren heb ik een Nomad 7 Adventure Kit gekocht voor €50,- Dat is €70,- goedkoper dan normaal. Het aanbod per ANWB zal verschillen, maar het is de moeite om eens een kijkje te nemen. In Rotterdam heb ik (ook voor €50,-) de Nomad 3.5 zien liggen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Geen idee @prepass De GoalZero had ik al een tijd op kijn verlanglijstje staan en heb me er verder niet in verdiept. De Xstorm heeft meer vermogen (12W ipv. 7W) en een hoger amperage (2.1A ipv, 1.0A), ook is de Xstorm goedkoper dan een losse Nomad 7 (€69,- ipv €79,-). Tot zo ver de verschillen in het paneel. Een groot voordeel van de Nomad Adventure kit is de AA batterij lader (Guide 10 Plus) die er bij zit. Deze kun je gebruiken als buffer. Als je zorgt dat deze vol is kun je ook laden als het donker is. Vanaf een Guide 10 kun je zonder problemen een iPhone, smartphone of iPad opladen. Gebruik je deze ook tijden het laden dan vangt de Guide 10 spanningsdipjes op zodat (zeker iDevices) blijven laden. Zou ik een Xstorm kopen dan zou ik er een powerbank bij willen hebben omdat je anders zon moet hebben. Met een powerbank vang je dat probleem op. Als ik de Nomad en Guide 10 heb getest zal ik er een review van schrijven. Maar dat kan wel even duren. Wellicht zijn er meer ervaringen met de GoalZero op het forum. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Geen idee @prepass De GoalZero had ik al een tijd op kijn verlanglijstje staan en heb me er verder niet in verdiept. De Xstorm heeft meer vermogen (12W ipv. 7W) en een hoger amperage (2.1A ipv, 1.0A), ook is de Xstorm goedkoper dan een losse Nomad 7 (69,- ipv 79,-). Tot zo ver de verschillen in het paneel. Een groot voordeel van de Nomad Adventure kit is de AA batterij lader (Guide 10 Plus) die er bij zit. Deze kun je gebruiken als buffer. Als je zorgt dat deze vol is kun je ook laden als het donker is. Vanaf een Guide 10 kun je zonder problemen een iPhone, smartphone of iPad opladen. Gebruik je deze ook tijden het laden dan vangt de Guide 10 spanningsdipjes op zodat (zeker iDevices) blijven laden. Zou ik een Xstorm kopen dan zou ik er een powerbank bij willen hebben omdat je anders zon moet hebben. Met een powerbank vang je dat probleem op. Als ik de Nomad en Guide 10 heb getest zal ik er een review van schrijven. Maar dat kan wel even duren. Wellicht zijn er meer ervaringen met de GoalZero op het forum. Ik heb er hele veel(lees 2 jaar continu) ervaring mee. En hij werkt als een tiet. Ik heb een hekel aan powerbanks, na 1,5 à2 jaar zijn zeer gewoon op en dan moet je een dure vervanging zoeken. Nu heb ik gewoon meter AA's die ik mee neem en lekker wisselen kan. Of het nu mijn mobiel, zaklamp of dildo is alles is klaar voor actie. Ps: ik lieg nooit, maar voor de helderheid ik verkoop de goalzero guide 10 kit wel in de prepshop. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Ik heb er hele veel(lees 2 jaar continu) ervaring mee. En hij werkt als een tiet. Ik heb een hekel aan powerbanks, na 1,5 à2 jaar zijn zeer gewoon op en dan moet je een dure vervanging zoeken. Nu heb ik gewoon meter AA's die ik mee neem en lekker wisselen kan. Of het nu mijn mobiel, zaklamp of dildo is alles is klaar voor actie. Ps: ik lieg nooit, maar voor de helderheid ik verkoop de goalzero guide 10 kit wel in de prepshop. Dat is inderdaad een heel vroot voordeel van de Guide 10 Plus, je kan er gewoon AA's in stoppen. Dat betekend dat als de Guide 10 bol is je gewoon nieuwe AA batterijen er in kan doen. Als ik bijvoorbeels mijn Hyperjuice Micro er aan hang is hij met 3600mAh vol. Met de standaard GoalZero batterijen al na 2300mAh, maar vervolgens stop je de volgende batch er en en... onbeperkte mAh's! Althans, onbeperkt voor zover je AA's hebt. @Simurgh, dildo's hebben geen batterijen nodig. Vibrators daarentegen wel. Zien we straks een update in het 'Nieuw in de Prepshop' draadje? ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 Dat is inderdaad een heel vroot voordeel van de Guide 10 Plus, je kan er gewoon AA's in stoppen. Dat betekend dat als de Guide 10 bol is je gewoon nieuwe AA batterijen er in kan doen. Als ik bijvoorbeels mijn Hyperjuice Micro er aan hang is hij met 3600mAh vol. Met de standaard GoalZero batterijen al na 2300mAh, maar vervolgens stop je de volgende batch er en en... onbeperkte mAh's! Althans, onbeperkt voor zover je AA's hebt. @Simurgh, dildo's hebben geen batterijen nodig. Vibrators daarentegen wel. Zien we straks een update in het 'Nieuw in de Prepshop' draadje? ^_^ Owned! Your right naughty boy! ! ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 13 december 2014 Delen Geplaatst: 13 december 2014 You're ^_^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.