MyronPrps Geplaatst: 12 juni 2014 Delen Geplaatst: 12 juni 2014 Hallo Iedereen:) Eindelijk is het dan zover mijn 1000e post op dit prachtige forum, nu weet ik dat de gemoederen soms hoog oplopen maar toch is dit nu al weer voor een jaar mijn startpagina en als ik terugkijk hoe ik binnen bijna een jaar van een jongen met een oude sportas met van alles erin (ik had zelfs een houten kruis met touw eraan zodat ik in bomen kon klimmen... ) naar iemand met een paar maandjes aan voedsel met een redelijke BOB ben gegaan ben ik toch erg blij dat ik deel uit mag maken van deze gekke preppers community. Voor de meesten ben ik alleen maar een gebruikersnaam of dat jochie van 18 maar ik hoop dat dat na SC brabant anders gaat worden want na al die verhalen over de wilde SC's ben ik toch wel erg benieuwd wat daar allemaal gebeurd haha:) maar toch wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor de leerzame momenten en leuke contacten en ik hoop jullie allemaal te ontmoeten tijdens SC brabant waar ik hopelijk een heleboel bekenden mag ontmoeten haha met Dankbare groet, MP 8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JamHard Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Goed bezig @MyronPrps Zie je op SC Brabant;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd MP, ik zie dat je al de titel Die Hard Prepper hebt verworven. Ik hoop ook dat je al veel hebt opgestoken en dat je jezelf verder ontwikkelt tot een heuse prepgoeroe. Jongeren zoals jij moeten nl. het stokje door gaan geven aan de nieuwe jeugd. Ga zo door en haal Heksenboot maar in. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 hoera! Dat je het hier uithoudt wil al heel wat zeggen! Klasse. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Congrats kerel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd man! CtM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Mooie mijlpaal. Gefeliciteerd man! Ik hoop ik hoop ik hoop er bij sc Brabant ook bij te zijn. Wij laten dan minimaal zeker onze neus zien! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zippo Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 haha mooi gozer hoop je snel te ontmoeten op een sc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Highway Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 ...als ik terugkijk hoe ik binnen bijna een jaar ... naar iemand met een paar maandjes aan voedsel met een redelijke BOB ben gegaan heel mooi! goed gedaan! Als je de politiek in zou gaan dan zou ik op je stemmen vanwege deze zeldzame kwaliteit! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Congratz man Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd@ MyronPrps Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Felicitatdos! Tot op een SC. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd, op naar 2000. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd met post 1000 . Ik heb al veel interessante dingen van jou gelezen ook dingen vanwaar ik denk ,, waar haalt hij het vandaan op zijn nog jong leeftijd ,, Doe zo verder je bent een pluspunt voor het forum . Geert . ps tot op SC Brabant . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f150 Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Was ik ook maar begonnen op m'n 18e, dan was ik nu echt verder geweest met m'n voorbereidingen.. Leuk dat je goed actief bent en blijft binnen dit prepper wereldje. Ga zo door! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
easy Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd MP....Keep on Prepping!.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd @MP, op naar het miljoen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Fijn dat niet alleen ouwe zakken de shtf gaan overleven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Hey mooie score @MyronPrps gefeliciteerd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd! Goed dat je vorderingen hebt gemaakt. Ga zo door! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Gefeliciteerd @MyronPrps, met de eerste [ATTACH=CONFIG]10882[/ATTACH] Vooral doorgaan. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 13 juni 2014 Delen Geplaatst: 13 juni 2014 Geproficiatteerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 14 juni 2014 Delen Geplaatst: 14 juni 2014 gefeliciteerd en nu richting de 2000;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.