Vlinder Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Wij hebben sinds kort een droogoven, echter dat wat we drogen is binnen de kortste keren op. De kindjes en ik vinden het gedroogde fruit heerlijk en manlief het gedroogde vlees. Maar inderdaad het weegt niets en ideaal om dus verse groente, vers fruit en vlees te conserveren. Op mijn lijstje staat een ander huis met de mogelijkheid voor: -ruimte voor een voorraad kast/ pantry -een regenton in de tuin -zaden geplant voor groente en fruit -fruit bomen -kipjes (in willekeurige volgorde) We hebben het huis gevonden! Nu hopen dat we het daadwerkelijk kunnen kopen! Spannend! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 We hebben het huis gevonden! Nu hopen dat we het daadwerkelijk kunnen kopen! Spannend! Spannend, wat leuk!! Hebben jullie ook nog een eigen huis te verkopen, of hoef je je daar geen zorgen om te maken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast partizan Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 leuk en spannend SUCCES !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Wat mooi Vlinder, veel succes gewenst, ik hoop dat het gaat lukken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 We hebben het huis gevonden! Nu hopen dat we het daadwerkelijk kunnen kopen! Spannend! Succes en hoop dat het lukt bij jullie, bij ons is het van de week gelukt toen we op vakantie waren verkocht en een nieuwe huis gekocht. Kan straks lekker doorpreppen met een grote tuin erbij. Vlinder nogmaals succes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Succes en hoop dat het lukt bij jullie, bij ons is het van de week gelukt toen we op vakantie waren verkocht en een nieuwe huis gekocht. Kan straks lekker doorpreppen met een grote tuin erbij. Vlinder nogmaals succes. Wat goed! Leuk! Veel woon plezier toegewenst in jullie nieuwe huis! Partizan en Mandy lifeboats, dank! Spannend, wat leuk!! Hebben jullie ook nog een eigen huis te verkopen, of hoef je je daar geen zorgen om te maken? Ja, wij hebben nog een eigen huis te verkopen, maar dat is geen probleem. En ja, heel spannend! Hoop zo dat het gaat lukken! Komende week het bouwtechnisch onderzoek en dan die rottige bank... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Heel goed vlinder, ik hoop dat het lukt... Een huis op je pepperslijstje tja mag het dan ook langer zijn dan maar 5 items:confused: Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Ben blij voor jullie, als het lukt, als we met z'n allen duimen, zal t vast helpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Frank, dank voor het duimen! Of het helpt weet ik niet, maar kwaad kan het zeker niet! Kans, hoe lang wil je je lijst maken? Als dit huis gaat lukken, dan kan ik in ieder geval een nieuw lijstje maken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kans Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Ik weet niet wanneer ik 'klaar' zou zijn. Mijn lijst is redelijk oneindig:( Mischien maar goed ook, als je geen dromen of doelen meer hebt tja.... Grt Kans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Ik vrees dat mijn lijst eerder weer aangevuld is, dan dat ik af heb gevinkt! En zonder dromen geen leven, mijns inziens... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
shooter Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Ik ben dan ook pas 31;) ik heb dan ook niet voor niets 1925 op mijn pasje staan. Jij ook? Klinkt als een indrukwekkend pasje, zal vast geen KNSA pasje zijn ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 En ook geen geboorte datum Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Wil nog heel graag een waterfilter aanschaffen maar zijn dure tijden en de vrouw vind het wel erg veel geld voor nu, maar heb wel 2twee lifestraws dus beter dan niets he. Verder nog meer blikvoer, zaden, melkbus voor rocketstove en nog een paar jerrycans. Zal nog wel wat meer dingen tegenkomen maar moet meer op gaan schrijven, ik bedenk veel maar vergeet het ook wer na een tijjdje.(beetje chaotisch soms:rolleyes:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Ja, een rocket stove staat ook op m'n wensen lijstje! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 15 september 2012 Delen Geplaatst: 15 september 2012 Heb er al 1 maar wil een grotere maken waar meer hout in kan dus langer blijft branden die ik nu heb is een cm of 50. http://preppers.nl/forum/threads/1220-leerzame-teleurstellende-eraring-met-rocketstove?highlight=rocketstove Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2012 *note to self* De volgende 5 items: -zwitsers zakmes -vergrootglas -naaiset -naaimachine -kookstel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 @Vlinder, succes met het huis, en ja meestal veranderd dan de wishlist enorm. @Zanshin, ik zou waarschijnlijk eerder voor een gerber of leatherman multitool gaan ipv een zwitsers zakmes, ik heb alledrie en het zwitsers zakmes is "gepromoveerd"tot backup van de backup Op mijn lijstje staan: weckpan zonnedroogoven(heb de tekeningen inmiddels, nu nog het materiaal verzamelen) (kleine) tractor offgrid zonnepaneleninstallatie van ca 600wp kleine zware gietijzeren pan( deze week even bij de blokker kijken, want in de aanbieding Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 ....kleine zware gietijzeren pan( deze week even bij de blokker kijken, want in de aanbieding Mijn post http://preppers.nl/forum/threads/2267-Werpmessen?p=47475&viewfull=1#post47475 heeft hier toch niets mee te maken hoop ik? :D 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 http://www.contactcombat.nl/alex_kuiper.php Dit is een goede iinstructeur voor intresse in kravmaga. Ken hem persoonlijk.Hij doet ook privelessen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 @Vlinder, succes met het huis, en ja meestal veranderd dan de wishlist enorm. @Zanshin, ik zou waarschijnlijk eerder voor een gerber of leatherman multitool gaan ipv een zwitsers zakmes, ik heb alledrie en het zwitsers zakmes is "gepromoveerd"tot backup van de backup Op mijn lijstje staan: weckpan zonnedroogoven(heb de tekeningen inmiddels, nu nog het materiaal verzamelen) (kleine) tractor offgrid zonnepaneleninstallatie van ca 600wp kleine zware gietijzeren pan( deze week even bij de blokker kijken, want in de aanbieding Thanks! Komt vast goed met ons huis, het komt in ieder geval steeds dichter bij. En ja, de wensen veranderen met de locatie! Deze week bij AH gietijzeren pannen in de aanbieding! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kets_One Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Schoenen (kisten of goede wandelschoenen) Zaden Grote medische kist met medische vulling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Inmiddels is de wishinglist veranderd: 1. Tondeuze die kun je kunt opladen met zonneënergie of tenminste een USB aansluiting. 2. Zaden voor kiemgroentes (ben niet zo'n geduldige landbouwer, een weekje wachten voor wat voedsel is voor mij net voldoende) 3. Een nieuwe bijl, mijn bijl blijkt een keukenbijl te zijn terwijl ik dacht dat ik een bosbijl had. 4. De Katadyn waterfilter met extra filter 5. Laarzen (voor als je gebieden moet lopen waar water iets hoger ligt, daar kan ik niet lang doorheen lopen met me zweedse klompen) De pannetjes om zelf brood te bakken heb ik eindelijk gevonden, gelijk getest en ik had eetbaar brood. Gebruikte water met aanmaaklimonade erin voor wat smaak in het brood om mee te mengen. Zeer verrast met het resultaat en dat dankzij dit forum! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nature Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 1 een Katadyn waterfilter + 4 lifestraws 2 Leatherman (weet nog niet welke) en een kinderzakmes 3 regenkledij voor iedereen 4 Kompas 5 zweeds firesteel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnM Geplaatst: 4 november 2012 Delen Geplaatst: 4 november 2012 Als ik het nieuws over tropical storm Sandy een beetje volg zou ik zeggen : 1. brandstof 2. brandstof 3..... Beetje flauw, maar de noodzaak lijkt me wel duidelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.