Zanshin Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Ik ga alleen met @Gamble mee als die naakte vrouwen ook meegaan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 @Gamble, Â Succes man, ik ben ook benieuwd naar het resultaat en je ervaringen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Ik narreer de boel wel hoor :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 @Gamble vette coole gast ....ik wens je veel succes en ga vol ongeduld zitten wachten op deze review  ondertussen ......!!! luister ik even een muziekjuh  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 1 februari 2014 Delen Geplaatst: 1 februari 2014 Succes met de test! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 @Simurgh is @Gamble ondertussen vertrokken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 9 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2014 @Simurgh is @Gamble ondertussen vertrokken? Â Ik heb zelf ook geen idee, Jeroen zit in zo'n Sporthuis centrum huisje. Anders mag die nu wel vertrekken @Gamble 00:00 is een spooky tijdstip. Â Succes man en zo gaaf dat je dit doet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Na het IJsland avontuur van @f150 wordt dit 1 van de spannendere avonturen (waarvan ik mij bewust ben in ieder geval) sinds ik lid ben hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 In opdracht van:[ATTACH=CONFIG]8246[/ATTACH] Â Gaat Gamble nu de deur uit! Â Â Tot over een paar dagen mensen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Succes en zeer benieuwd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Veel plezier Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 9 februari 2014 Delen Geplaatst: 9 februari 2014 Succes met de review, en veel plezier natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 succes met deze mission @Gamble be safe have fun return met een big smile Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 @Gamble, 'k kijk uit naar je review en ook je ervaring in het algemeen met een paar dagen in 't bos bivakkeren met minimale middelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Succes @Gamble! Je schoenen zijn in ieder geval mooi gepoetst en stinken na deze trip zal ook wel meevallen met luchtjes van de Douglas......... Â Zonder gekheid, gave opdracht en veel succes. Ben benieuwd naar je bevindingen en persoonlijke ervaringen met de spullen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Ik zal de komende dagen langs de dijk uitkijken naar een op de foto lijkende zwerver met een mooie rugzak:p. Â weersverwachtingen zijn mooi voor de test, alleen een beetje aan de warme kant, maar dat compenseert wel door de regenbuitjes die wat verfrissing brengen. Â Kerel, succes en maak er een mooie en spannende review van! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Succes! Ben zeer benieud! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 @Gamble - wie is die boef op de foto? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Succes @Gamble! Met zo'n outfit en vooral uitstraling hoef je niet bang te zijn overvallen te worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Succes met de missie Agent G. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Succes! Lijkt me een mooie ervaring Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Toch wel heel gaaf dat die soort dingen hier gebeuren op Preppers.nl door al jullie input. Dit is veel spannender en leerzamer dan Utopia. Â Ik tel de uren al af :-) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Succes met de missie Agent G. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amazing Dree Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 @Gamble O, ik ben zooooooooo benieuwd naar je ervaringen ! Heel veel succes man ! Â Knuffel van Dree Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zanshin Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 @Mr. Gold geweldig dat jullie dit ter beschikking stellen - voor ons levert dit hands-on reviews en mooie verhalen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.