f150 Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 32 uur onderweg, nog geen teken van leven? Ik ben het even kwijt maar wie zijn er nu uiteindelijk op stap gegaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Molonneke Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 @f150, bij mijn weten is Gamble alleen gegaan, en voor 72 uur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 11 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2014 @f150, bij mijn weten is Gamble alleen gegaan, en voor 72 uur. Â Dit kan ik bevestigen. Ik geloof dat @Gamble eerst een gifwolk moest omzeilen en daarna de nacht door moest brengen in een boom omdat er op de grond enge beestjes hem te pakken wilde nemen. @Simurgh heb jij een teken van leven van Gamble gehoord nadat die op pad gegaan is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Dit kan ik bevestigen. Ik geloof dat @Gamble eerst een gifwolk moest omzeilen en daarna de nacht door moest brengen in een boom omdat er op de grond enge beestjes hem te pakken wilde nemen. @Simurgh heb jij een teken van leven van Gamble gehoord nadat die op pad gegaan is? Â Nee helaas, hij is vermist sinds zijn vertrek... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronin Kogaratsu Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Komt wel goed met @Gamble die oefent zulke dingen al jaren en regelmatig. Maar alsnog Succes en veel plezier @Gamble! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Hij heeft mij net laten weten dat, zoals @Ronin Kogaratsu als opmerkte, hij nog leeft. Going strong! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 Komt wel goed met @Gamble die oefent zulke dingen al jaren en regelmatig. Maar alsnog Succes en veel plezier @Gamble! Een kort groetje uit de rimboe om batterijen te besparen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerbenvink Geplaatst: 11 februari 2014 Delen Geplaatst: 11 februari 2014 @Gamble Hoe gaat het? Al veel vast gelegd en getest? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 @Gamble - wie is die boef op de foto? Â Degene die overleeft..... Â Tegen het einde aan, koud, moe, hongerig. Maar mentaal nog steeds sterk en zou er zo nog een 72 uur aan vast plakken als ik genoeg vrije tijd zou hebben. Â Nog een paar uurtjes en dan is de tocht helaas ten einde. Â Spreek jullie laterzzzz... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Top @Gamble dat wordt een heel vet verslag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Degene die overleeft..... Â Tegen het einde aan, koud, moe, hongerig. Maar mentaal nog steeds sterk en zou er zo nog een 72 uur aan vast plakken als ik genoeg vrije tijd zou hebben. Â Nog een paar uurtjes en dan is de tocht helaas ten einde. Â Spreek jullie laterzzzz... Â Succes met de laatste uurtjes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Straks thuis @Gamble lekker warme douche en het respect van het forum. We zijn benieuwd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ancestral-viking Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 onze held @Gamble gaaf dat je het door gezet hebt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Straks thuis @Gamble lekker warme douche en het respect van het forum. We zijn benieuwd. Â Die @Gamble gaat straks kudo's tellen, dat wil je niet weten..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Gamble is op dit moment onze enige echte forumheld. Geweldig hoe enthousiast iedereen is en hoeveel steun deze vent krijgt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Die @Gamble gaat straks kudo's tellen, dat wil je niet weten..... Â En wat heeft hij daaraan? Op een gegeven moment krijg je er niet eens meer groene ego blokjes voor. Het lijken wel euro's zo waardeloos zijn ze. Het wordt tijd dat Mr. Gold en Dr. Prepper met een stapel badhanddoeken en dergelijken over de brug komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 En wat heeft hij daaraan? Op een gegeven moment krijg je er niet eens meer groene ego blokjes voor. Het lijken wel euro's zo waardeloos zijn ze. Het wordt tijd dat Mr. Gold en Dr. Prepper met een stapel badhanddoeken en dergelijken over de brug komen. Â Neeeeeee......natuurlijk niet. Ik wil oerHollands zegeltjes sparen! Voor een kansloze theedoek! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast DickBerts Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Neeeeeee......natuurlijk niet. Ik wil oerHollands zegeltjes sparen! Voor een kansloze theedoek! Â Ik heb wel een mooie theedoek gevonden om cadeau te geven aan preppers die met hun 5000 ste posting komen; Â http://www.liesbosquilts.nl/borduurblog/wp-content/uploads/2013/03/theedoek10.jpg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Ik heb wel een mooie theedoek gevonden om cadeau te geven aan preppers die met hun 5000 ste posting komen;  http://www.liesbosquilts.nl/borduurblog/wp-content/uploads/2013/03/theedoek10.jpg  Hehehe :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 En wat heeft hij daaraan? Op een gegeven moment krijg je er niet eens meer groene ego blokjes voor. Het lijken wel euro's zo waardeloos zijn ze. Het wordt tijd dat Mr. Gold en Dr. Prepper met een stapel badhanddoeken en dergelijken over de brug komen. Â Inderdaad, vreemd soort populariteits-wedstrijd, mij doen die blokjes niets! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Lache met die groene-blokjes-boys. Ik ga lekker voor kwantiteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rumble Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Okee, wie legt me dat blokjes gedoe uit. Enne die theedoek van dick apart houden aub:o Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Okee, wie legt me dat blokjes gedoe uit. Enne die theedoek van dick apart houden aub:o  Een geheimzinnig forumgebruik:  http://preppers.nl/forum/threads/5298-Waar-zijn-eigenlijk-die-groene-blokjes-onder-nickname-voor?highlight=groene+blokjes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 12 februari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Nog 11 minuten en dan mag onze @Gamble weer lekker in zijn eigen bedje slapen. Ben zo benieuwd naar alle verhalen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 12 februari 2014 Delen Geplaatst: 12 februari 2014 Welcome home @Gamble! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.