Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popeye

Ik heb deze week bij de Lidl een paar blikken Texaanse gehaktballetjes gekocht.

Blik 27 stuks in saus voor €3.49.

volgens het blik houdbaar tot 2016

Die heb ik ook zien staan, zijn ze een beetje te eten?

Voor Coco

Weet ik niet.

Ga deze pas in 2016 proberen ( ons bin zunig ) indien eerder door noodzaak dan denk ik maar "Honger maakt rauwe bonen zoet".

Wil je in 2016 dan nog wel even melden of ze lekker waren?

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 906
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ben bezig met het bevoorraden van mijn kelder en ben tot een nieuw inzicht gekomen. Heb de nodige voeding ingeslagen om bij misgrijpen toch een tijd door te kunnen bikken.  Echter nu ik die plek effic

Volgens mij een nieuw topic; plaats hier aanbiedingen voor eten/drinken van diverse supermarkten!   Zet voor het gemak even de volgende info neer; Supermarkt Geldig vanaf/tot Product   Da

Emte aanbieding. Bar-le-duc 2x2 liter €0,99

Posted Images

Deze zijn nog best lekker om te eten (wel wat minder als vers natuurlijk) met wat rijst en groenten

De ingeblikte zalm (diverse smaken) van de Lidl is trouwens ook heel goed, ik eet ze zo uit het blikje maar je kunt het natuurlijk ook warm eten.

Deze zijn nog best lekker om te eten (wel wat minder als vers natuurlijk) met wat rijst en groenten

De ingeblikte zalm (diverse smaken) van de Lidl is trouwens ook heel goed, ik eet ze zo uit het blikje maar je kunt het natuurlijk ook warm eten.

O oké, ga ik er toch een stel van halen. En die zalm, zijn dat die platte rechthoekige blikjes met toevoegingen, zoals citroen en mosterd etc. Die vind ik ook wel lekker, maar ik zou er geen recepten/toepassingen voor weten, op brood en ja zoals je zegt gewoon uit het blikje.

Zal ik zeker doen bij leven en welzijn.

Zal wel weer van paardenvlees gemaakt zijn.

Voor de zekerheid zal ik ook een paar dozijn doosjes Norit halen voor als ik last krijg van Montezuma's revenge.

@Martha

Heb ik nog nooit gezien iets gratis in de super! Welke is dat dan?

Is natuurlijk geweldig voor in het *nu* maar ik ben eigenlijk in hoofdzaak gefocust op lang houdbaar. En dan bedoel ik heeeeeeeeeeeeeel lang houdbaar. Aangezien ik al 'n rommelig eetpatroon heb (ben alleen) probeer ik als ik kook dan maar iets vers te maken. Roulatie qua blikken en potten is bij mij sowieso al moeilijk dus daarom graag.....heeeel lang..:)

@Martha: Dat doe ik nou ook wel eens, de supermarkt wijzen op een foutje.

@nanna: Bv de Jumbo, daar is het zelfs de dag zelve. 'k Heb bij diezelfde Jumbo al gratis boodschappen gekregen, vierde in de rij, geen andere kassa open of met kortere lijn. Ook een keer gratis tas fruit gekregen, omdat ik klaagde over de beroerde sperzieboontjes (slap, bruin en onderin zelfs klef). En een taart, bosje bloemen, LOL ik zuig ze helemaal leeg! ;)

@Raycoupe

Sinds kort kan ik zeggen......*Hallo Jumbo*...:)..

Pas geopend hier in de buurt en ging vlak na de opening eens kijken......foute timing....pffff.. Ga op 'n later tijdstip wel eens terug. Maar ik heb nooit mazzel met koopjes en krijgertjes en zit meer in de klasse *hoofdprijzen*.....en dan bedoel ik niet van de loterij..:)

@Raycoupe

Pas geopend hier in de buurt en ging vlak na de opening eens kijken......foute timing....pffff.. Ga op 'n later tijdstip wel eens terug. Maar ik heb nooit mazzel met koopjes en krijgertjes en zit meer in de klasse *hoofdprijzen*.....en dan bedoel ik niet van de loterij..:)

Hou anders gewoon de folders van de supermarkten in de gaten. Dat zijn ideale prepperskrantjes.

• 2 weeks later...
@Martha

Heb ik nog nooit gezien iets gratis in de super! Welke is dat dan?

Is natuurlijk geweldig voor in het *nu* maar ik ben eigenlijk in hoofdzaak gefocust op lang houdbaar. En dan bedoel ik heeeeeeeeeeeeeel lang houdbaar. Aangezien ik al 'n rommelig eetpatroon heb (ben alleen) probeer ik als ik kook dan maar iets vers te maken. Roulatie qua blikken en potten is bij mij sowieso al moeilijk dus daarom graag.....heeeel lang..:)

Jumbo zoals je wellicht al hebt gelezen;-) maarja, kort houdbaar voor de afwisseling zullen we maar zeggen, hè;-) Heb je het inmiddels al geprobeerd?

@Raycoupe

Gewoon doorzetten;-) De aanhouder wint!

@Martha: Dat doe ik nou ook wel eens, de supermarkt wijzen op een foutje.

@nanna: Bv de Jumbo, daar is het zelfs de dag zelve. 'k Heb bij diezelfde Jumbo al gratis boodschappen gekregen, vierde in de rij, geen andere kassa open of met kortere lijn. Ook een keer gratis tas fruit gekregen, omdat ik klaagde over de beroerde sperzieboontjes (slap, bruin en onderin zelfs klef). En een taart, bosje bloemen, LOL ik zuig ze helemaal leeg! ;)

Hahah, jij hebt het goed voor elkaar!!!!!

Vandaag weer even bij de action geweest en weer wat spullen meegenomen:

schoonmaakazijn, een jerrycan van 5 liter voor €1,95

20 meter touw (rood-zwart) met een draagkracht van 22 kilo voor €0,85

10 meter touw (geel) met een draagkracht van 44 kilo voor €0,98

kruidenstrooier met 6 verschillende kruiden voor €0,99

25 zip-bags van 0,9 liter voor €0,65

Beste medepreppers,

AH heeft tot zondag zowel tonijn als kikkererwt, linzen en bonen in de bonus. Ik zag het vandaag, dus het is redelijk kort dag. Echter, voor degenen die dit lezen, dit is zonder problemen houdbaar tot 2015/2016, dus doe er je voordeel mee. Dat heb ik in ieder geval gedaan. ;)

Ciao,

Vincent

Schoonmaakazijn, zou dat wat zijn om op te slaan. Bij Aldi maar liefst vijf liter voor 1,99, vanaf 27 maart a.s.

Hier een beschrijving over wat je ermee kunt doen. Ze noemen het een wondermiddel http://www.stofzuigerzen.nl/schoonmaken/azijn-het-lijkt-wel-een-wondermiddel.html

Als deze actie is afgelopen wanneer je dit leest, bij AH is schoonmaakazijn van Euroshopper ergens in de 30+ cent per liter, nog ietsje goedkoper dus dan deze aanbieding van Action.

Als deze actie is afgelopen wanneer je dit leest, bij AH is schoonmaakazijn van Euroshopper ergens in de 30+ cent per liter, nog ietsje goedkoper dus dan deze aanbieding van Action.

Vandaag even bij de AH gekeken en zag alleen maar natuurazijn van de euroshopper (€0,38 per liter) en geen schoonmaakazijn (was €0,53 per liter) Misschien dat ze deze wel bij een grotere AH hebben. Bedankt voor de tip

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...