Freddy Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Volgens mij een nieuw topic; plaats hier aanbiedingen voor eten/drinken van diverse supermarkten! Zet voor het gemak even de volgende info neer; Supermarkt Geldig vanaf/tot Product Dan kunnen we met z'n allen ervoor zorgen dat we de preps goedkoper binnen hengelen 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Goed plan, ik ga het in de gaten houden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast urbanprepper Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Gewoon de app op je telefoon zetten. Heet Superdeals. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Tip: Abonneer je ook even op de nieuwsbrieven van Aldi en Lidl omdat men daar vaak goede aanbiedingen heeft. Bij de Lidl heb ik ooit nog een prima Bresser nachtkijker gekocht voor rond de 100 euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 folders.nl 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Ja, maar daar staat ook voor 97,4% shit in die voor ons als preppers helemaal niet relevant of interessant zijn. Laten we focussen op prepfood en prepartikelen, dus kom je ergens een mooie aanbieding tegen, post het hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 staat ook de afdeling supermarkten in kijk; http://www.folders.nl/reclamefolders/supermarkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Aldi aanbiedingen v.a. woensdag 30 mei Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 @Rodin: Wow die waterdichte tas is geen geld. Heb er nu eentje van Ortlieb maar die was wel iets van 4 of 5 tientjes meen ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 23 mei 2012 Delen Geplaatst: 23 mei 2012 Die lantaarn van de Aldi hoef je overigens niet te kopen om de handmatige dynamo functie, die is verschrikkelijk inefficiënt (iets van 1 minuut draaien voor 2 minuten licht als ik het me goed kan herinneren). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 26 mei 2012 Delen Geplaatst: 26 mei 2012 Goed idee, als ik wat tegenkom deel ik het hier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rothbard Geplaatst: 30 mei 2012 Delen Geplaatst: 30 mei 2012 Conserva.de: Watch out: Here comes your exclusive bonus! Learn how to deduct 20 Euros from your order total! Unique offer! Order at least one of the following products until May 31st and you can deduct 20,- Euros from your order total! Please use the coupon code 20EUROFF (to be entered in the according field in the shopping basket, click on 'redeem' before continuing with the order). ORDER AT LEAST ONE OF THESE ITEMS TO BE ELIGIBLE: canned butter, lightly salted - VALUE PACK (24 x 250g) canned butter, lightly salted - VALUE PACK (48 x 250g) NRG-5 compact food emergency rations (24 x 500g) BP-5 compact food emergency rations (24 x 500g) Important: You may only use one voucher per order, independent of the quantity ordered. The voucher is only valid if at least one of the above named products is being ordered. It can be redeemed with this order (containing one of the products) only (cannot be redeemed in a separate order or one placed later). This offer is only valid while stocks last but will expire midnight CET of May 31st. You may place several orders, thus redeem the coupon more than once. Bij ingeblikte boter komt dat bovenop 10% korting. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 30 mei 2012 Delen Geplaatst: 30 mei 2012 Gewoon de app op je telefoon zetten. Heet Superdeals. Dank voor de tip! Goede app! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
odessa1944 Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 gisteren in duitsland even boodschappen gedaan. bij de real supermarkt hebben ze deze week in de aanbieding voor 1,49 euro blikken rundvlees en varkensvlees en nog een soort(geloof kalkoen). ik heb een paar blikken rundvlees meegenomen. inhoud 400 gram rindfleisch im eigenen saft, 97% rindfleisch,meersalz,speisewürze,gewürze. houdbaarheidsdatum 24-11-2015 de real is trouwens voor onze doeleinden fantastisch. zeer grote supermarkt en de spullen van hun eigen merk zijn erg goedkoop. real zit overal in duitsland maar ik ga meestal naar bocholt net over de grens bij arnhem. roggebrood in blik is hier trouwens ook goedkoper dan op sommige websites die hier wel eens genoemd worden. groeten, odessa1944 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Aldi aanbiedingen v.a. woensdag 30 mei Die tassen liggen er sinds gisteren en gaan redelijk hard. Ik heb er direkt maar 2 (blauwe, 60 liter) meegenomen. Er liggen trouwens ook waterdichte zakken en waterdichte rugtassen, allemaal voor dezelfde prijs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Die tassen zijn super naar aanleiding van jouw tip eerder, gisteren voor de deur gekampeerd. Heb er 7 gekocht, sterke tassen super Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Die tassen zijn super naar aanleiding van jouw tip eerder, gisteren voor de deur gekampeerd. Heb er 7 gekocht, sterke tassen super Waarom 7 stuks, als ik vragen mag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 31 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Die weekendtassen zijn wel handig als je een bug out wilt doen met de uto. Kan je alles makkelijk er in gooien.mogen ook maar even langs :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 1 rugzak voor mij om mijn kruisboog in te doen zodat die verborgen is, 1 voor mijn broer en de sport tassen modellen om spullen in te doen voor een bug out situatie voor auto of bakfiets Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 31 mei 2012 Delen Geplaatst: 31 mei 2012 Ook nog maar even een waterdicht rugzakje erbij gekocht. Ik heb hem inmiddels uitgepakt en geprobeerd. Is opmerkelijk goed van kwaliteit voor een tientje. Nog een tip: Nieuwe kookset/Dutch Oven in houten geschenkkist Bij deze verkoper heb ik mijn set ook gekocht, je kunt goed onderhandelen, want hij heeft er meerdere en wil er vanaf. http://caravan-kamperen.marktplaats.nl/kamperen-gereedschap/519417312-kookset-dutch-oven-in-houten-geschenk-kist.html?return=eJw1jM0OgjAQhN%2FFBI7QluBPCTGY%2BAyeG1rTBmg3dKtG47u7iJ7mm52dUZLLl5OsiZIf9nITjZp721hEkGU5BDC%2BmNQ8IIxKYSz8WK4vBVg4PsaW5zq2GLKq41l1gkTAFpgIFlWrakcqasaWcEQyTweE8arjv4u%2F7kRB59NkZteTHe5kdcLeZqIWLNyMp2uI38UcILUshxCxD9q0u60Q58umeX8AxXFCWw%3D%3D&df=1&fta=eNotT02PgyAQ%2FS8k9TxgtXUmHve61z0aFGjJopAC1mzT%2F140e3uZ9zkSL%2FiKeEWWH25YpYuMInIoh831vFKxTx45hYxAYUYKEklZFA0AkEv4ZwNFo%2BKuSUUzB1zyrB92ot8nqpym%2B0mAX%2FVCPhZfFULuoQo%2Bpskr3V9aIb5%2B9tIzsiBvmpEtWRFrZFYda86FqUdpRDeOWz2OvFVgCuh0zYXZuDZtA9dpB41UGo4Pij35IFUcnF5u6b7H1oXokM1yG%2FamEq6OKoFMPhl9%2F8OVkUTA1%2Fv9AaMLWWo%3D&fta_ind=5&fs=1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rodin Geplaatst: 8 juni 2012 Delen Geplaatst: 8 juni 2012 Vandaag bij Kruidvat twee grote verpakkingen druivensuiker meegenomen. Prijs 2,49 per pak van 250 gram. Houdbaar tot september 2013. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maicha Geplaatst: 8 juni 2012 Delen Geplaatst: 8 juni 2012 voordeelmuis.nl Toets in wat je zoekt, bv: batterij. En hij zoekt in alle folders die deze week geldig zijn. Kun je direct zien in welke winkel je het goedkoopste uit bent. Ook kun je oude aanbiedingen zien, dus als er nu ineens 6 voor 3 euro staat kan je terug kijken of dit een van de goedkoopste aanbiedingen ooit is. tips voor deze week: knijpkat tent Goede goedkope winkels zijn sowieso: aldi, lidl, action, bs store, block, wibra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Daryl Dixon Geplaatst: 10 juni 2012 Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Alleen vandaag in de aanbieding bij iBood, SOG Powerlock S60 multi-tool en Magnadot S301 mes: http://www.ibood.com/nl/nl/product_specs/17233/Bundel_SOG_Powerlock_S60_multi-tool_en_Magnadot_S301_mes_van_7Cr17MoV_staal/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Freddy Geplaatst: 10 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Die van ibood zag ik ook. Nog maar even goed kijken of het wat is. Iemand bekend er mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cardhu Geplaatst: 10 juni 2012 Delen Geplaatst: 10 juni 2012 Komende week bij AH: alle vleesconserven in de aanbieding 2 +1 gratis. Dus leverpastei (lekker broodbeleg), hachee, knakworsten etc. Ik ga deze week even lekker inslaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.