Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Aldi vanaf 06/03

 

Luncheon Meat €1,39

 

 

Heeft iemand dit wel eens gegeten? hoe smaakt het, eetbaar?

 

(http://www.aldi.nl/aldi_vanaf_woensdag_0603_48_5_478_5147.html)

 

Heb er 3 jaar geleden een paar van gekocht en onlangs geproeft. Ben er zelf geen liefhebber van, maar in combinatie met wat macaronie en tomatenblokjes gaat het wel. Heb ook de unox variant uitgeprobeerd en die is wel iets beter qua smaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Albert Heijn zijn er diverse vleesproducten in blik in de aanbieding, zoals de knacks. Ook de magere uitvoering. Bovendien geven ze recht op een extra mini per blikje. Dat zijn mini-verpakkingen van bestaande producten, waar kinderen gek op zijn (zowel de kleine als de grote heb ik gemerkt: ('Mam, moet je nog knakworstjes preppen .....?').

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Albert Heijn zijn er diverse vleesproducten in blik in de aanbieding, zoals de knacks. Ook de magere uitvoering. Bovendien geven ze recht op een extra mini per blikje. Dat zijn mini-verpakkingen van bestaande producten, waar kinderen gek op zijn (zowel de kleine als de grote heb ik gemerkt: ('Mam, moet je nog knakworstjes preppen .....?').

 

Ik 2 dagen geleden voor 100 euro vleesconserven gekocht, de kassiere was nogal verbaasd en toen ze zag hoeveel mini's (61) ik er bij kreeg slaakte ze een klein gilletje hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik 2 dagen geleden voor 100 euro vleesconserven gekocht, de kassiere was nogal verbaasd en toen ze zag hoeveel mini's (61) ik er bij kreeg slaakte ze een klein gilletje hahaha

 

Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Wat heb je allemaal gehaald?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er 3 jaar geleden een paar van gekocht en onlangs geproeft. Ben er zelf geen liefhebber van, maar in combinatie met wat macaronie en tomatenblokjes gaat het wel. Heb ook de unox variant uitgeprobeerd en die is wel iets beter qua smaak.

 

 

Niet alleen de smaak verschilt is mijn ervaring..

De voedingswaarde verschilt ook behoorlijk!

Mijn voorkeur gaat uit naar de unox door smaak en voedingswaarde..

 

Mvg Dakhaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popeye

Ik heb deze week bij de Lidl een paar blikken Texaanse gehaktballetjes gekocht.

Blik 27 stuks in saus voor €3.49.

volgens het blik houdbaar tot 2016

 

Die heb ik ook zien staan, zijn ze een beetje te eten?

 

Voor Coco

 

 

Weet ik niet.

Ga deze pas in 2016 proberen ( ons bin zunig ) indien eerder door noodzaak dan denk ik maar "Honger maakt rauwe bonen zoet".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psies! alhoewel....mijn dochters vinden die dingen heel erg lekker, maar dat houdt misschien ook op als ze t elke week moeten eten :)

 

Die zullen wel blij geweest zijn met al die mini's. Nu er nog voor zorgen dat die blikjes niet binnen de kortst mogelijke keren weer op zijn. Sommige dingen zijn niet te preppen heb ik gemerkt. Die worden net zo snel weer opgegeten, dan binnen gesjouwd. Moet strenger worden denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popeye

Ik heb deze week bij de Lidl een paar blikken Texaanse gehaktballetjes gekocht.

Blik 27 stuks in saus voor €3.49.

volgens het blik houdbaar tot 2016

 

Die heb ik ook zien staan, zijn ze een beetje te eten?

 

Voor Coco

 

 

Weet ik niet.

Ga deze pas in 2016 proberen ( ons bin zunig ) indien eerder door noodzaak dan denk ik maar "Honger maakt rauwe bonen zoet".

 

Wil je in 2016 dan nog wel even melden of ze lekker waren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je in 2016 dan nog wel even melden of ze lekker waren?

 

Deze zijn nog best lekker om te eten (wel wat minder als vers natuurlijk) met wat rijst en groenten

De ingeblikte zalm (diverse smaken) van de Lidl is trouwens ook heel goed, ik eet ze zo uit het blikje maar je kunt het natuurlijk ook warm eten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zijn nog best lekker om te eten (wel wat minder als vers natuurlijk) met wat rijst en groenten

De ingeblikte zalm (diverse smaken) van de Lidl is trouwens ook heel goed, ik eet ze zo uit het blikje maar je kunt het natuurlijk ook warm eten.

 

O oké, ga ik er toch een stel van halen. En die zalm, zijn dat die platte rechthoekige blikjes met toevoegingen, zoals citroen en mosterd etc. Die vind ik ook wel lekker, maar ik zou er geen recepten/toepassingen voor weten, op brood en ja zoals je zegt gewoon uit het blikje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je in 2016 dan nog wel even melden of ze lekker waren?

 

Zal ik zeker doen bij leven en welzijn.

Zal wel weer van paardenvlees gemaakt zijn.

Voor de zekerheid zal ik ook een paar dozijn doosjes Norit halen voor als ik last krijg van Montezuma's revenge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Martha

 

Heb ik nog nooit gezien iets gratis in de super! Welke is dat dan?

 

Is natuurlijk geweldig voor in het *nu* maar ik ben eigenlijk in hoofdzaak gefocust op lang houdbaar. En dan bedoel ik heeeeeeeeeeeeeel lang houdbaar. Aangezien ik al 'n rommelig eetpatroon heb (ben alleen) probeer ik als ik kook dan maar iets vers te maken. Roulatie qua blikken en potten is bij mij sowieso al moeilijk dus daarom graag.....heeeel lang..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Martha: Dat doe ik nou ook wel eens, de supermarkt wijzen op een foutje.

@nanna: Bv de Jumbo, daar is het zelfs de dag zelve. 'k Heb bij diezelfde Jumbo al gratis boodschappen gekregen, vierde in de rij, geen andere kassa open of met kortere lijn. Ook een keer gratis tas fruit gekregen, omdat ik klaagde over de beroerde sperzieboontjes (slap, bruin en onderin zelfs klef). En een taart, bosje bloemen, LOL ik zuig ze helemaal leeg! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe

 

Sinds kort kan ik zeggen......*Hallo Jumbo*...:)..

Pas geopend hier in de buurt en ging vlak na de opening eens kijken......foute timing....pffff.. Ga op 'n later tijdstip wel eens terug. Maar ik heb nooit mazzel met koopjes en krijgertjes en zit meer in de klasse *hoofdprijzen*.....en dan bedoel ik niet van de loterij..:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...