Communicator Geplaatst: 27 mei 2013 Delen Geplaatst: 27 mei 2013 Hieronder een website met prachtige voorbeelden. Allerlei constructies gebouwd met pallet hout http://summerville-novascotia.com/PalletShed/ Veel inspiratie! ... Nu nog veel pallets verzamelen! Gr, C Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Leuke schuurtjes. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Gaaf gedaan die schuurtjes maar ze zouden ze wel moeten isoleren want eenvoudig kan door tussen die pallets het op te vullen met glaswol , karton ,papier , adobe etc Een vriend van me heeft een decor voor een LARP vereniging ervan gemaakt het uit elkaar halen van die pallets vergt toch wel wat tijd maar het is zeker de moeite waard . enkel ik denk niet dat je hier makkelijk van die hele grote pallets zult vinden gr wafels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 natuurlijk zijn pallets ook te gebruiken om een ondergrondse bunker te maken. je kan de tunnel en bunker mee stutten, wanden en dak maken en als vlonder gebruiken tegen grond water Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Gaaf gedaan die schuurtjes maar ze zouden ze wel moeten isoleren want eenvoudig kan door tussen die pallets het op te vullen met glaswol , karton ,papier , adobe etc Een vriend van me heeft een decor voor een LARP vereniging ervan gemaakt het uit elkaar halen van die pallets vergt toch wel wat tijd maar het is zeker de moeite waard . enkel ik denk niet dat je hier makkelijk van die hele grote pallets zult vinden gr wafels Pallets makkelijk uit elkaar halen: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alice Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Ik heb nog wel een paar pallets liggen die hij mag proberen, ahaha. Ondingen zijn het, met spijkers van 10 cm lang en blokjes waar ze op vast zitten. Metalen hoeken erop. Als iemand zo een ding heeft dan daag ik jullie uit om bij mij pellets uit elkaar te komen halen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lovetea Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Pallets zijn onwijs leuk bouwmateriaal. In de herfst krijg ik een nieuw tuinhuisje en je raad het al van pallets. Ik kwam op het idee nadat ik op youtube er wat van zeg. Ik heb al een hele bult verzameld en kan niet wachten om te beginnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 natuurlijk zijn pallets ook te gebruiken om een ondergrondse bunker te maken. je kan de tunnel en bunker mee stutten, wanden en dak maken en als vlonder gebruiken tegen grond water Dat is een lief tooltje Heksenboot , dat kende ik niet . Lijkt me goed zelf te maken en meer geschikt dan enkel pallets uit elkaar halen . Daar kan zelfs Alice een pallet mee uit elkaar krijgen ( met weinig moeite ) dank je voor de tip ;-) gr wafels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Graag gedaan Wafels. Kijk, als je een @Wafels voor iemand zijn/haar naam zet, krijg je een mention. Net als bij citaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Het is een dubbel werkende koevoet . Zo een ding is in een uur gemaakt als je het yzer er voor heeft . In pallets zitten soms lastige spijkers . Ook gedraaide zijn er met perslucht in geschoten en soms moeilijk uit te krijgen . Pas op . Op sommige pallettes is er een borgsom op . Sommige gaan tot 15 euro . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolf13 Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Hahaha ik moest enorm lachen toen ik deze post las. Ik heb in een donker verleden een tijdje gewerkt als event manager. Een van de dingen die wij organiseerden was het maken van een compleet kasteel alleen gemaakt van pallets en spijkers! IN slechts 2 uur tijd, bouwden we met ongeveer 50 man een kasteel van 3 meter hoog en 10 meter breed en lang. We hadden zelfs 4 torens en een ophaalbrug En aangezien we 6 pallets aan elkaar bevestigde als een kubus en die op elkaar plaatsen als de muur konden we er ook op lopen. Aan het eind van die twee uur werd er vervolgens een prive concert georganiseerd in het kasteel. Iedereen stond op 3 meter hoge palletmuren te dansen en te drinken. Haha ik snap dat jullie er niks aan hebben maar geloof me met de juiste constructie van pallets kun je alles bouwen!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
200m² Geplaatst: 28 mei 2013 Delen Geplaatst: 28 mei 2013 Tuinhuis, schutting, vierkante moestuin, pergola, zitbank met pergola, composthopen en andere plantbakken. Er was zelfs een heus poezenkasteel. Wat de grond raakt is ingestreken met pek. Wat niet was ingestreken (de borders) is na 18 maand vervangen door boordsteen. Volgend programma is een tuintafel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 This Pallet Home Can Be Built in One Day With Basic Tools Schitterend gemaakt huis(je) van pallets! Zie http://www.trueactivist.com/this-pallet-home-can-be-built-in-one-day-with-basic-tools/ [video=youtube_share;3M2j5SIPC6U] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Grappig topic! Vorige week ging de telefoon. Een vriend van me kreeg vanaf die dag iedere week een vrachtwagen vol pallets geleverd. Hij dacht dat hij ze kon verkopen als brandhout. Na een kort gesprek kwam ook hij tot de conclusie dat er geen cent mee te verdienen was. Ondertussen zat hij wel met een vrachtwagen pallets opgescheept. Inmiddels zit ik met een klein gedeelte ervan een loungebank te bouwen voor in de tuin. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Grappig topic! Vorige week ging de telefoon. Een vriend van me kreeg vanaf die dag iedere week een vrachtwagen vol pallets geleverd. Hij dacht dat hij ze kon verkopen als brandhout. Na een kort gesprek kwam ook hij tot de conclusie dat er geen cent mee te verdienen was. Ondertussen zat hij wel met een vrachtwagen pallets opgescheept. Inmiddels zit ik met een klein gedeelte ervan een loungebank te bouwen voor in de tuin. voor niks dumpen mag hier altijd mits het pallets zijn die geen perslijm blokken hebben pallets kun je wel verkopen aan pallethandels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Je kunt ook heel mooi een bed maken van een stapel pallets. Dat is design Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Grappig topic! Vorige week ging de telefoon. Een vriend van me kreeg vanaf die dag iedere week een vrachtwagen vol pallets geleverd. Hij dacht dat hij ze kon verkopen als brandhout. Na een kort gesprek kwam ook hij tot de conclusie dat er geen cent mee te verdienen was. Ondertussen zat hij wel met een vrachtwagen pallets opgescheept. Inmiddels zit ik met een klein gedeelte ervan een loungebank te bouwen voor in de tuin. Als je vriend er aanmaakhout van maakt, dan is dat best verkoopbaar. Wel veel werk om het hout in kleine stukjes en in zakjes te doen. De winkelprijs is daarvoor heel hoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Vraag @Keyser Suze ook even wat je met pallets kunt doen op een SC? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Als je vriend er aanmaakhout van maakt, dan is dat best verkoopbaar. Wel veel werk om het hout in kleine stukjes en in zakjes te doen. De winkelprijs is daarvoor heel hoog. Op marktplaats betalen ze er 20 euro per m3 voor. Daar gaat veel te veel tijd en werk in zitten wil je er nog wat aan over houden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Grappig topic! Vorige week ging de telefoon. Een vriend van me kreeg vanaf die dag iedere week een vrachtwagen vol pallets geleverd. Hij dacht dat hij ze kon verkopen als brandhout. Na een kort gesprek kwam ook hij tot de conclusie dat er geen cent mee te verdienen was. Ondertussen zat hij wel met een vrachtwagen pallets opgescheept. Inmiddels zit ik met een klein gedeelte ervan een loungebank te bouwen voor in de tuin. Volgende vrachtwagen mogen ze hier brengen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Je kunt ook heel mooi een bed maken van een stapel pallets. Dat is design Met het statiegeld van die 12 europallets kan je ook gewoon een bedombouw kopen Dit vind ik zelf toch altijd het leukste met pallets: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Volgende vrachtwagen mogen ze hier brengen. Het bedrijf waar hij het van krijgt ligt in Sittard. Geen idee hoever ze willen rijden om er vanaf te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Ik maak al jaren meubels van pallets. De site voor (pallet) inspiratie is http://www.1001pallets.com/ Kijk maar eens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Het bedrijf waar hij het van krijgt ligt in Sittard. Geen idee hoever ze willen rijden om er vanaf te komen. Lijkt me sterk dat ze 250 kilometer gaan rijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Ik maak al jaren meubels van pallets. De site voor (pallet) inspiratie is http://www.1001pallets.com/ Kijk maar eens. Foto's van eigen werk please? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.