tothemax Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Foto's van eigen werk please? Heb ik ja. Volgt. Tapatalk doet moeilijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Heb ik ja. Volgt. Tapatalk doet moeilijk Cool! Doe even mention als het gelukt is? Bedankt alvast. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tothemax Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 Cool! Doe even mention als het gelukt is? Bedankt alvast. Is goed. Over het algemeen zijn het tafels, TV meubels of banken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 29 september 2014 Delen Geplaatst: 29 september 2014 vandaag een paar pallets uit een afval container gehaald zodat ik hierop mijn hout kan drogen als ik binnenkort officieel het bosperceel bezit, ik zal een bodem maken van pallets zodat het kan luchten en ga het hout opstapelen in een cirkel ook weer voor meer lucht naar het hout toe zodat het vocht niet blijft hangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.