Adrie Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Hey, ik wil er ook wel 1 als ik me nog kan aanmelden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Klinkt goed.... ben nog niet bekend met het merk. Doe mij er ook maar 1. Kan ik die eens testen en misschien toevoegen aan me equipment. Voor mij ook graag de zwarte uitvoering. En maak er maar 2 van indien de prijs hetzelfde blijft (16,95). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Het gaat goed hier heb je zondag al wat van die dingen in het land? of was je nog niet zover ik lees hier vanalles over kleuren, word het standaard zwart? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Heb je ze ook in roze camo uitvoering? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 28 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Ik ga zo eens even tellen. Ik zal de lampjes bestellen in zwart. Bij deze sluit ik de inschrijving. Ik ga nog eenmaal onderhandelen. Tot snel 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 28 januari 2013 Delen Geplaatst: 28 januari 2013 Ik hou mij graag aanbevolen voor als er iemand afhaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2013 @Alex, ik heb je nog meegenomen. @Boesboes, jouw pm heb ik ook meegenomen. @prepass, je bent weer van de lijst Even kortsluiten zo aan het eind. Ik ga het volgende versturen als voorstel: 39 lampjes voor verzending naar 21 gebruikers in de kleur zwart! ik ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs word. Ik ga voor de 16,95, maar het zal misschien ietsjes meer worden ivm verzenden, zoals eerder gemeld. Zodra ik dit weet zal ik de prijs en iedereen een pm sturen hoe de betaling geregeld gaat worden. Dit wil ik goed regelen, vooral ook omdat er veel nieuwe leden zijn en ik niet honderden euro kan missen aan een fiasco. Tenslotte nog een berichtje over de garantie, etc, als hij kapot is als hij aankomt, dan wil ik wel voor je in de bres springen, en verder wil ik je wel in contact brengen, maar ik ben geen winkel dus ik zal geen lampen gaan vervangen of vergoeden. Ik doe dit als service naar iedereen hier, niet om iets te verdienen of om dik verlies op te draaien. Dat het duidelijk mag zijn zeg maar. Wil dus wel helpen, maar ga er niet voor opdraaien. Jullie horen het snel. groetjes Jeroen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 @Simurgh Succes met alles. Mijn raad is, worg dat het geld op je rekening staat voordat je wat bestelt voor een ander. Geld terugstorten is veel gemakkelijker dan geld loskrijgen dat je tegoed hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Even kortsluiten zo aan het eind. Ik ga het volgende versturen als voorstel: 39 lampjes voor verzending naar 21 gebruikers in de kleur zwart! ik ben benieuwd wat de uiteindelijke prijs word. Ik ga voor de 16,95, maar het zal misschien ietsjes meer worden ivm verzenden, zoals eerder gemeld. Zodra ik dit weet zal ik de prijs en iedereen een pm sturen hoe de betaling geregeld gaat worden. Dit wil ik goed regelen, vooral ook omdat er veel nieuwe leden zijn en ik niet honderden euro kan missen aan een fiasco. Tenslotte nog een berichtje over de garantie, etc, als hij kapot is als hij aankomt, dan wil ik wel voor je in de bres springen, en verder wil ik je wel in contact brengen, maar ik ben geen winkel dus ik zal geen lampen gaan vervangen of vergoeden. Ik doe dit als service naar iedereen hier, niet om iets te verdienen of om dik verlies op te draaien. Dat het duidelijk mag zijn zeg maar. Wil dus wel helpen, maar ga er niet voor opdraaien. Jullie horen het snel. groetjes Jeroen Als je er nog 1 zoekt om er 40 van te maken: count me in (indien het 16,95 incl verzendkosten is). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rob0607 Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Ik wil ook wel een zwarte als het nog kan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Ik zit net mijn bureau op te ruimen kom ik de handleiding tegen van mijn E15 Fenix die ik sinds een paar weken altijd bij mij heb. Fenix rocks en ben er erg blij mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 @Simurgh, Geld staat op je rekening Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 29 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Beste allemaal, de deal is rond, de uiteindelijke kosten komen uit op... 17,75 per lampje inclusief verzenden. Ik hoop dat iedereen hier content mee is. 80 cent voor het verzenden, lijkt mij een erg goede deal. Graag wil ik jullie allemaal vragen dit vandaag of morgen naar mij over te maken. Tevens wil ik jullie vragen een reply te geven via de die jullie hebben gehad als je het geld hebt overgemaakt met het adres waar het lampje/ de lampjes heen moeten. Hieronder nog even de namen met de aantal die jullie besteld hadden. 12gauge 3x, pathfinder 1x, greener 2x, kungfufox 2x, jobs 2x, gerbewoner 2x, richa 2x, summ 2x, pascal 2x, keyser suze 2x, rauwebonk 2x, mandy lifeboats 1x, frank1964 2x, marco v 1x, jan1 1x, verkenner 2x, bunkerprepper 2x, adrie 1x, alex 1x, boesboes 1x Ik hoop zo snel mogelijk een reply van iedereen te ontvangen. Groetjes Simurgh 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 het is onderweg Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Net overgemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Zojuist overgemaakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Heb het overgemaakt, helemaal super dat je deze actie zo snel het geregeld voor ons @Simurgh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan1 Geplaatst: 29 januari 2013 Delen Geplaatst: 29 januari 2013 Mooie prijs , Geld is overgemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Hier moet het in de ochtend ook geregeld zijn. PM met adres volgt als het daadwerkelijk rond is/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Ontzettend fijn dat veel van jullie al zo snel zijn, super! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Net overgemaakt! PM is ook verstuurd... Nogmaals bedankt Simurgh! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Ik heb het vandaag overgemaakt maar er zat vandaag nog niets in mijn brievenbus....misschien morgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 Ik heb het vandaag overgemaakt maar er zat vandaag nog niets in mijn brievenbus....misschien morgen? Damn, damn, damn. Een yurt heeft helemaal geen brievenbus Kom je nou mee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 30 januari 2013 Delen Geplaatst: 30 januari 2013 '' The package moved from te perimeter'' ''The eagle has left the nest'' '' The stuff is transferred'' Dat je doekoes snel mogen aankomen zodat ik ook 2 lichtpuntjes mag ontvangen voor duistere tijden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
verkenner Geplaatst: 31 januari 2013 Delen Geplaatst: 31 januari 2013 Voila,geld is gestort de economie draait weeral. Bedankt Simurgh. grtn verkenner. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.