Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Zanshin

Wat zijn de volgende 5 items op jouw wishlist?

Recommended Posts

Tarp 3x3 dd hammock

Grote rugzak minimaal 65 liter als mogelijk geen camo

Nieuwe wandelschoenen

Kleine rugzak 30 liter vaude of vergelijkbaar

Echte wollen sokken

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Tarp 3x3 dd hammock

Grote rugzak minimaal 65 liter als mogelijk geen camo

Nieuwe wandelschoenen

Kleine rugzak 30 liter vaude of vergelijkbaar

Echte wollen sokken

Is niet geheel wol (70%), maar ik kan ze zeker aanraden: http://www.bever.nl/smartwool-phd-outdoor-medium-crew-sok-labbd22005?id_colour=4287

Heb er 3 paar van, zitten heerlijk. Voeten blijven warm en droog, geen geurtjes ;)

Deze post delen

Gast DRD28

Kipor 770

Extra 200watt zonnepaneel voor de yeti 400

Extra cans voor benzine

Paracord

Nbc maskers

Deze post delen

paracord

een belachelijk goeie slaapzak ( zodat ik geen bivakzak nodig heb )

een belachelijk goeie slaapmat ( het liefst meerdere )

een poncho tarp ( ook liefst meerdere )

er is nog zoveel te noemen maar ik ga denk ik voor een waterfilter

Deze post delen

Op 13 december 2014 om 15:30, Rataplan zei:

1. 4x4 auto belasting vrij toyota landcruiser of dodge w200 of 4x4 camperbus mercedes vario, dan betaal je maar een kwartaal aan wegenbelasting, dus nog wel te doen.

2. Motor rijbewijs, plus motor, voorkeur voor honda trans alp, betaalbaar en betrouwbaar

3. Meer items die speciaal gericht zijn op survival, jachtmes, waterfilter, klein tentje etc.

4. Buks of kruisboog in de toekomst zou ik graag willen toevoegen aan mijn spulletjes

5. Ik zou graag een perceel grond met (fruit)bomen (min 0,5 hect), waar ik een vaste shelter kan bouwen, klein vee houden evt, houtkan kappen, groente kweken, gewoon lekker je eigen prive terrein waar je ongestoord je gang kunt gaan. Samen met andere preppers iets dergelijks lijkt me wel leuk, mits in nederland of belgie en anders niet te ver over de grens.

en zo kunnen we allemaal nog wel ff doorgaan denk ik, maar als ik het topic beetje doorlees zit ik al aardig op de goede weg gelukkig, het zijn voornamelijk extra items/wensen die ik nog wil, kan me met het geen ik al heb me wel een tijdje redden.:)

Nou in de maand van de lijstjes dacht ik, laat ik mijn oude lijstje eens erbij pakken om te zien of ik al wat kan afvinken....

Een deel is inderdaad gelukt :) en daarnaast nog een aantal zaken die hier niet in het lijstje staan.

Ik heb niet echt zaken die ik persé wil hebben, zou liever dingen willen doen en beleven aankomend jaar... weer een mooie backpack trip zou leuk zijn.

• Leuk 3

Deze post delen

5 dingen die ik wil :
O prep gerelateerd, dat is lastiger.

Ik heb veel op orde, maar wat grond zou leuk zijn al weet ik boei hoe nuttig dat is als ik daar niet ook zou wonen.

Een vakantiehuis dan?

Haha het wordt een soort dromen voor mijn gevoel.

Hetgeen ik echt zou willen is een veilige wereld voor iedereen (al is dat wellicht helemaal een waan idee)

• Leuk 4

Deze post delen

- Adder rx kruisboog (incl wat extras)

- Innovation Factory off grid survival tool

- HX outdoors TD-01 mes

- lang houdbaar voedsel 

- paar boeken over tuinieren/ survival/bushkraft (incl bewaarbox).

Maar ben ook nog wat aan het denken over bijvoorbeeld een plate carrier. 

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...