Ga naar inhoud
GENEGEERD

Welke hoofdbescherming heb jij?


FincaInSpanje

Aanbevolen berichten

Ik heb vorig jaar een Tiley hoed gekocht 100% natuurlijk materiaal en goede ventilatie. Je kent ze wel van Ray Mears. Het is een wat duurdere hoed, maar levenslange garantie. Ik heb gehoord dat als je hoed stuk gaat, dat je hem kunt opsturen en dan krijg je direct een nieuwe. Bovendien wasbaar en je kunt exacte maten bestellen. Voor mij in de hete zomers in Spanje goed tegen de zon.

 

http://www.tilley.com/Hats.aspx

 

Welke hoofdbescherming hebben jullie of gebruiken jullie niets op het bolletje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heerlijk een goede hoed!... Heb er een aantal, allemaal Australisch.... Heerlijke zware van 'Bush-skins' een lichter zomervariant van 'Barmah' waarvan de staande delen aan de achterzijde van gaaswerk zijn. Da's echt lekker geventileert in de zomer... En m'n persssonlijke favorier is een mooie allround hoed van 'Kakadu'! Die heeft het voordeel dat in de rand een koperdraad ingewerkt is, zodat je de rand in elk model of stand kan vouwen... "Made down under, to be worn on top" is de bedrijfsslogan... Prima!

 

Ik vind het een belangrijk item!... In de zomer voorkomt het zonnesteken, vochtverdamping, zon in je ogen... In de winter beschermt het tegen kou (40% van de warmte verdwijnt via het hoofd)... En met dit regenachtige herfstweer is het 'de paraplu die je niet vast hoeft te houden'... En als je hoofd droog blijft, kan je het ongeveer de helft langer uithouden als je in de regen moet werken, voor je je echt doorweekt, koud en miserabel gaat voelen...

 

P.s.

Ik hang altijd een stuk vossenstaart aan de achterkant van de hoed... Da's niet alleen omdat het leuk staat... Maar op die manier loopt de regen van de hoed, via de staart, op m'n rug... En niet per ongeluk net in de kraag van m'n jas en zo m'n nek in ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wisselt nog al eens.

- op de motor: zo'n ongelooflijk lelijk fluor-gele BMW helm op de motor voor de zichtbaarheid en de 'look a like'

- voor de winderige dag: een buff; zit altijd in de binnenzak van m'n jas. Onmisbaar lapje stof.

- tijdens een zonnige dag: Tiley hoed of base ball pet

- op koude dag: gore-tex muts met fleece voering

- op de mountainbike: AGU mtb helm

- op de verlanglijst: keflar helm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...