Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Van de Prepshop kreeg ik verzoek voor review van een hechtset. Heel eerlijk gezegd is de kwaliteit van de diverse materialen "redelijk" maar niet iets waar ik op zou vertrouwen.

De pincet is zondermeer slecht. Aangezien ik de beschikking heb over meerdere hechtsets en deze set niet ga gebruiken, mocht ik deze hechtset aan jullie ter beschikking stellen.

Ben je al in het bezit van een hechtset, laat de mensen die dat nog niet hebben dan gebruik maken van deze "karma". Ik heb er zelf nog steriele handschoenen, extra mesjes

en extra hechtdraad aan toegevoegd, alsmede verdoving voor oogletsels (paar druppels is voldoende), een paar stevige naalden en twee mondkapjes. Wie O Wie mag ik dit toesturen?

[ATTACH=CONFIG]5265[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5266[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5267[/ATTACH]

• Leuk 1

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!

Ben je al in het bezit van een hechtset, laat de mensen die dat nog niet hebben dan gebruik maken van deze "karma". Ik heb er zelf nog steriele handschoenen, extra mesjes

en extra hechtdraad aan toegevoegd, alsmede verdoving voor oogletsels (paar druppels is voldoende), een paar stevige naalden en twee mondkapjes. Wie O Wie mag ik dit toesturen?

Ik ding alleen mee naar de verdoving... :o

Deze post delen

Nou...ik zou hem erg graag willen hebben.

Mijn EHBO set is nogal incompleet. Probeer hem met alleen goede spullen aan te vullen.

Laatst nog met een stuk "Israelisch noodverband" - wat mij ook wel een review waard lijkt !

Greetz,

A

Deze post delen

De vraag is hoe kun je een goed review schrijven als je nog niet in de gelegenheid bent geweest om het in de praktijk te gebruiken.

en stel dat iemand gehecht moet worden kies je dan ervoor om het zelf te doen of om naar het ziekenhuis te gaan.

Dus de vraag is wie kan er verwachten dat ze hem zelf nodig gaan hebben omdat er geen ziekenhuizen in de omgeving zijn

O en ps ik zou hem toch ook graag hebben ;-)

Deze post delen

Graag wil ik die set. Ik zal niet schromen jullie te hechten als het moet. Al heb ik er nog nauwelijks verstand van. Naast EHBO en BHV eens interessant om te leren.

Geef je er ook een versneld cursusje bij op bv sc Gilze? @Keyser Suze.

Deze post delen

mooi Setje @Keyser Suze ik wil best meedingen , maar niet als proefpersoon voor de review;) (heb al iets te vaak hechtingen gehad ;) ) vraagje waar kun je normaal die sets dan kopen , want u zegt u heeft er al een paar ??

ik heb vorig jaar gekeken voor hechtnaalden met draad , maar dat gaat enkel maar per iets van 72 stuks of zo en dat werd erg prijzig

gr will

Deze post delen

Ik zou deze set ook wel graag toevoegen aan mijn BOB! Leuk dat je hem doorgeeft aan de rest :)

En veel succes met het kiezen van een 'winnaar' :D

Deze post delen

Mijn EHBO set is zo schandelijk leeg dat ik 'em niet eens durf te laten zien aan KS, met deze aanvulling wordt de bruikbaarheid minstens verdubbeld dus kom maar op :)

Deze post delen

Ik heb er al een . Dus laat ik het voorbij gaan . En de kans open laten voor wie er nog geen heeft .

Geert

Deze post delen

Zijn opzich wel aardige sets. Niets echt 1eklas spul (zoals @Keyser Suze ook al enigzins aangeeft) Komen van "new" old stock uit Duitsland van het amikaanse leger.

Mooie karma! Ik sla over....heb er al een paar....:D

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...