Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gratis] Hechtset


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@Keyser Suze Ik ben niet geïnteresseerd in deze set, maar zou wel graag van je willen weten wat jij dan wel een goede hecht-set vind en waar ik die kan verkrijgen.

 

http://www.daxtrio.nl kun je alles bestellen in prima kwaliteit, verslijt je nooit meer. Je hebt eenvoudige tangetjes met ingebouwde schaar voor 22 euro nog wat. Plaatje hieronder. Link: http://www.daxtrio.nl/chirurgische-instrumenten/naaldvoerders/naaldvoerder-olsen-hegar-14cm.html

[ATTACH=CONFIG]5269[/ATTACH]

 

 

mooi Setje @Keyser Suze ik wil best meedingen , maar niet als proefpersoon voor de review;) (heb al iets te vaak hechtingen gehad ;) ) vraagje waar kun je normaal die sets dan kopen , want u zegt u heeft er al een paar ??

ik heb vorig jaar gekeken voor hechtnaalden met draad , maar dat gaat enkel maar per iets van 72 stuks of zo en dat werd erg prijzig gr will

 

20 hechtingen voor 65 euro : http://www.daxtrio.nl/hechtmateriaal/hechtdraad/hechtdraad-seralon-blau-2-0-50cm-ds18-vo301714.html

 

Als je samen met iemand besteld heb je er allebei tien voor (65/2)=32,50 euro.

 

Vraagje aan @Keyser Suze, Is een medische nietmachine makkelijk te gebruiken door een leek?

 

Neen, dat is toch behoorlijk lastig.

 

Ja, ik wil @Keyser Suze. Ik dacht dat je me nooit zal vragen :o

 

Na de Krav Maga workshop valt er vast wel wat te hechten ;)

Ik kom tijd tekort voor mijn werk, gezin, forum, sport, Walking Dead kijken, maar als ik weer eens naar een SC kom, zal ik de zooi weer meeslepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja @Keyser Suze... ik ding ook graag mee. :D

 

Zogauw er bij één van mijn kinderen iets te hechten valt, volgt de complete review daarvan incl. foto's.

Mocht dat te lang duren... dan schaf ik toch maar zo'n Cold Steel Kuhkri aan. ;)

 

Mooie karma, en een prima aanvulling op mijn (nog) schamele EHBO-kit.

 

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik win ben ik op zoek naar een vrijwilliger:)

Graag melden voor volgende week vrijdag;)

 

Ben altijd in voor een geintje, maar heb het toverwoord Lidocaine/Xylocaine nog niet gehoord! ;)

En dat met een door KS afgekeurd setje. '

 

Dit watje laat even verstek gaan. ;)

'k Kan me natuurlijk altijd per ongeluk in m'n vingers snijden, sta ik bekend om op meetings. :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben altijd in voor een geintje, maar heb het toverwoord Lidocaine/Xylocaine nog niet gehoord! ;)

En dat met een door KS afgekeurd setje. '

 

Dit watje laat even verstek gaan. ;)

'k Kan me natuurlijk altijd per ongeluk in m'n vingers snijden, sta ik bekend om op meetings. :o

 

Dat is me nou nooit opgevallen dat jij je snijt tijdens meetings:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal, ik heb keyser gevraagd om te kijken naar de kwaliteit van deze set. Die is niet voldoende naar mijn zin en dus niet wat ik zoek voor de prepshop, dus ik zoek nog even verder... dat betekend ook dat ik niet dit setje als nog in dit draadje ga verkopen... dus alleen op persoonlijk verzoek, dat mag dus via de mail of pm dan wil ik het voor mensen mee bestellen. @Diazepam , welk hecht set van daxtrio bedoel je? Ik Lees alleen over scharen en naald/draad combinatie. Of heb iets over het hoofd gelezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...