Keyser Suze Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Van de Prepshop kreeg ik verzoek voor review van een hechtset. Heel eerlijk gezegd is de kwaliteit van de diverse materialen "redelijk" maar niet iets waar ik op zou vertrouwen. De pincet is zondermeer slecht. Aangezien ik de beschikking heb over meerdere hechtsets en deze set niet ga gebruiken, mocht ik deze hechtset aan jullie ter beschikking stellen. Ben je al in het bezit van een hechtset, laat de mensen die dat nog niet hebben dan gebruik maken van deze "karma". Ik heb er zelf nog steriele handschoenen, extra mesjes en extra hechtdraad aan toegevoegd, alsmede verdoving voor oogletsels (paar druppels is voldoende), een paar stevige naalden en twee mondkapjes. Wie O Wie mag ik dit toesturen? [ATTACH=CONFIG]5265[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5266[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]5267[/ATTACH] 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Niiiiiiiiiiiiiiiice (10 tekens) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast morningglory Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Komt de set met uitleg? Dan heb ik wel interesse ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Mooie karma! Niet iets wat je elke dag gebruikt, maar je zal er maar om verlegen zitten! Ik doe niet mee, heb al een hele mooie set die de goedkeuring van @Keyser Suze heeft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ben je al in het bezit van een hechtset, laat de mensen die dat nog niet hebben dan gebruik maken van deze "karma". Ik heb er zelf nog steriele handschoenen, extra mesjes en extra hechtdraad aan toegevoegd, alsmede verdoving voor oogletsels (paar druppels is voldoende), een paar stevige naalden en twee mondkapjes. Wie O Wie mag ik dit toesturen? Ik ding alleen mee naar de verdoving... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Die zou ik graag willen toevoegen aan mijn EHBO set :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik heb sinds kort een hele mooie ehbo tas in mijn bezit met het zelfde teken erop :-) daar zou ik deze heel erg graag in willen doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Abel Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Nou...ik zou hem erg graag willen hebben. Mijn EHBO set is nogal incompleet. Probeer hem met alleen goede spullen aan te vullen. Laatst nog met een stuk "Israelisch noodverband" - wat mij ook wel een review waard lijkt ! Greetz, A Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik heb ook zeker interesse met de belofte uiteraard dat ik iets terug zal geven aan de karma boot. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 De vraag is hoe kun je een goed review schrijven als je nog niet in de gelegenheid bent geweest om het in de praktijk te gebruiken. en stel dat iemand gehecht moet worden kies je dan ervoor om het zelf te doen of om naar het ziekenhuis te gaan. Dus de vraag is wie kan er verwachten dat ze hem zelf nodig gaan hebben omdat er geen ziekenhuizen in de omgeving zijn O en ps ik zou hem toch ook graag hebben ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wolverine Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Nee dank je. Ik heb goede morfine pillen en een laag Hb. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Graag wil ik die set. Ik zal niet schromen jullie te hechten als het moet. Al heb ik er nog nauwelijks verstand van. Naast EHBO en BHV eens interessant om te leren. Geef je er ook een versneld cursusje bij op bv sc Gilze? @Keyser Suze. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kaetje Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 @Keyser Suze Ik ben niet geïnteresseerd in deze set, maar zou wel graag van je willen weten wat jij dan wel een goede hecht-set vind en waar ik die kan verkrijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 mooi Setje @Keyser Suze ik wil best meedingen , maar niet als proefpersoon voor de review;) (heb al iets te vaak hechtingen gehad ) vraagje waar kun je normaal die sets dan kopen , want u zegt u heeft er al een paar ?? ik heb vorig jaar gekeken voor hechtnaalden met draad , maar dat gaat enkel maar per iets van 72 stuks of zo en dat werd erg prijzig gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik wil wel als proefpersoon en kans maken op deze set. Als @Keyser Suze me niet te veel pijn doet Daarnaast waren wij te laat voor je Workshop op de SC in drenthe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik zou deze set ook wel graag toevoegen aan mijn BOB! Leuk dat je hem doorgeeft aan de rest En veel succes met het kiezen van een 'winnaar' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zinzzy Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Wow geweldig! Als het nog kan zou ik graag mee doen!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anvil Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ook ik ben zeer bereid een nieuw thuis te bieden aan het setje... ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Mijn EHBO set is zo schandelijk leeg dat ik 'em niet eens durf te laten zien aan KS, met deze aanvulling wordt de bruikbaarheid minstens verdubbeld dus kom maar op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Vraagje aan @Keyser Suze, Is een medische nietmachine makkelijk te gebruiken door een leek? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik heb er al een . Dus laat ik het voorbij gaan . En de kans open laten voor wie er nog geen heeft . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Vraagje aan @Keyser Suze, Is een medische nietmachine makkelijk te gebruiken voor een leek? Kun je ook een tacker gebruiken. Hahaha. Lol. Grapje natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Ik laat deze paseren,maar zou nog wel interesse hebben in die oogdruppels. Dus @Keyser Suze , wanneer die los te koop/ verkrijgbaar zijn, heel graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 cool, zat er zelf al eens naar te kijken. mocht karma niet aan mijn kant staan, waar kan ik die dan verkrijgen?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 Zijn opzich wel aardige sets. Niets echt 1eklas spul (zoals @Keyser Suze ook al enigzins aangeeft) Komen van "new" old stock uit Duitsland van het amikaanse leger. Mooie karma! Ik sla over....heb er al een paar.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.