Greener Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik vroeg mij eigenlijk af wie allemaal vandaag om 12:00 uur de sirene heeft gehoord? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 yep! (dit was weer een te kort bericht) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annelies078 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ja ik ook, meestal wel eigenlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast der_obergefreiter Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Welke sirene ? Niks gehoord dus . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 ik heb niks gehoord vandaag Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik heb deze keer niks gehoord en hoorde terwijl ik aan de skype was met een ander persoon dat die hem wel hoorde (andere plaats) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dristal Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 welke sirene? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kopjethee Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ja hoor, gehoord? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ruud117 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Hier momenteel in Haarlem wel, maar komt waarschijnlijk omdat ik de ramen op een kier heb. Had vorige maand in Zwolle dat het niet te horen was als je ook maar 1 stoorzender hebt. Zelfs met elkaar praten met de deur dicht is de sirene al niet meer hoorbaar. Is de volume veranderd of staan we te dicht bij de boxen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Yep, hier ook gehoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik wel, luid en duidelijk. Kon ik weer mijn maandelijkse grapje maken: als de Russen ons aanvallen dan zal dat op de eerste maandag van de maand zijn om 12 uur! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 hier ook duidelijk gehoord. en het eerste wat ik dacht o jee welke dag is het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orca2000 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ja hoor hier gehoord, klokslag 12.00 uur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 ja, precies op tijd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 zeker, ook hier gehoord en grappige was, 0m 11:57 was er een commercial op de radio, waarin ze zeiden, over enkele ogenblikken hoort u het alarm dat aangeeft dat u contact op kunt nemen met............ ging over een soort vacaturesite. leuk bedacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PM89 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 sirene gehoord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ja, en ik moest echt even nadenken over datum en of het noen was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
randstadsurvivor Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ook gehoord en net als Pathfinder denk ik dan de tijd om een aanslag te plegen o.i.d Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Nope niks gehoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Ik heb de sirene ook vaag gehoord, dacht aanvankelijk dat mijn buren koffie aan het malen waren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tijgertje19 Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 ja zo zie je maar een beetje sneeuw en de helft werkt al niet meer hahahah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Niless Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Hier in Utrecht is dat wel goed in orde, waar ik ook ooit ben geweest in de stad, ik hoorde altijd de sirenes. Zo ook vandaag dus! Ze laten die dingen elke maand draaien om te checken of ze 't doen, maar wie controleert dat eigenlijk vervolgens? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 hier wel is luid en duidelijk te horen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Gehoord, maar die gaat misschien verdwijnen. Men werkt aan een GSM-oplossing. (alsof dat altijd werkt...) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Diamantje Geplaatst: 3 december 2012 Delen Geplaatst: 3 december 2012 Nee ik heb hem niet gehoord, ik heb nachtdienst gehad en ben net pas wakker.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.