Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie heeft de sirene gehoord?


Greener

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Nee, niet te horen.

Schijnbaar is het niet te horen als je binnen zit.

Het hoeft volgens de geleerden ook niet zolang je hem maar hoort als je buiten bent.....

 

Dan mag je dus wel dag en nacht de radio aan hebben staan, afgestemd op de locale nieuwszender, anders weet je nog niets als er wat aan de hand mocht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dingen moet je overigens niet met de testknop controleren maar met een speciale test stok waar echte rook vanaf komt... had hier pas controle van de schoorsteen en dan test 'ie dus gelijk de rookmelders mee als extraatje... nou, werken niet dus, slechts 1 van de 4 deed het. De rest doet 't met de testknop wel gewoon maar met een minuut vol in de rook nog niks... klote dingen...

 

dat noemen ze sigaretten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jah, toevallig goed gehoord, iedere maand hoor ik het goed.

 

Maarre, 2 weken geleden hoorde ik m ook, op maandag om 12.00 uur. Wel zachter, maar toch.

Ik denk, he, tis toch niet de eerste ?

Was ook niet de enige die het alarm hoorde overigens.

 

Als geroutineerd ex coördinerend BHVer (ook weer een lang verhaal), werkend op een school met kleine kinderen, dacht ik toch, moek ff checken.

Iedereen gesommeerd alles dicht te doen, en niemand naar buiten.

Dus ik bel de gemeente bij ons in t zeeuwse, en na zeker 10 minuten wachten, doorverbinden, weer wachten, kreeg ik t antwoord, hm wij weten t ook niet, bel maar naar de politie.

 

Dus ik kreeg contact met de meldkamer in t zeeuwse.

Goh, mevrouw, was het toch niet een mobieltje ?

Nee, zeg ik, ik weet heel goed wat ik gehoord heb, en ik was niet de enige in t gebouw, en wat is er nu aan de hand ?

Daar moesten ze ook weer navragen, enz, inmiddels 20 minuten verder, eindigend met t antwoord: ja, als er iets was, hadden wij het allang gehoord.

 

Nah, al die tijd, heb ik wel gedacht, zal wel een oefening zijn, maar als ze zelfs dat nog niet weten, beetje vreemd.

Dus eigenlijk was het motto: geen nieuws, goed nieuws ?????????, en ik werd vriendelijk afgepoeierd, nadat ik nog snel kon zeggen, dat ik dit wel een leermomentje vond, voor de verantwoordelijke instanties.

Daar werd natuurlijk niet op gereageerd.

 

Als het allemaal zo langzaam gaat, het navragen, en er is een keer echt iets aan de hand, nou, dan hoop ik toch tijdig de juiste info binnen te krijgen.................:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...