Greener Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Hoe goed ben jij als prepper? Doe de test! http://channel.nationalgeographic.com/channel/doomsday-preppers/interactives/how-prepped-are-you1/ Greener 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Wat een gave test zeg. Hier ga ik mee aan de slag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mandy Lifeboats Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Lollig! Nog veel werk aan de winkel :-)) Edit: misschien handig als je even die gallons naar liters om wilt rekenen: http://www.onlineconversion.com/volume.htm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ranger Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 1-2 weken... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mrsjones Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 mijn score is 62. maar een paar belangrijke dingen ziet er niet tussen. en mijn wapen score is nul. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vantazzy Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 De vragen goed bekeken en veel dingen om vertaling opgezocht op internet, want snap niet altijd alles wat ze bedoelen. En weten hoeveel die Gallons zijn... 1 Gallon staat gelijk aan 3,785 liter. Score 58, Security = 7 en overlevingskansen op 4 tot 8 maanden ingeschat. Onvolledige test by the way, net als die IQ-testen die je overal ziet. De één geeft je zus en de ander geeft je zo. Maar wel grappige test, zouden we eentje moeten maken voor hier op het forum.. Iemand bekend met programmeren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Mja leuk... voor de Amerikanen... Ik faal op security, de rest is best oke: 54punten | 4-8 Months Security = 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ik scoor maar matig blijkbaar, 63, 8-12 maand. Tekortkoming in de test vind ik dat men de beschikbaarheid van hernieuwbaar voedsel bij de BOL niet aanbiedt als relevante data... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 ok, duidelijk, ik overleef 4 tot 8 maanden. grappig, ben met mijn preps uitgegaan van 6 maanden. overigens is deze test toegespitst op de Amerikaanse situatie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 heb het gedaan en kwam uit op een maand of 2:confused: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Hoe goed ben jij als prepper? Doe de test! http://channel.nationalgeographic.com/channel/doomsday-preppers/interactives/how-prepped-are-you1/ Greener uitslag 66 punten 8 12 maanden mijn zwak is jawel wapens een 5 jol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 3 maanden voedsel.. Maar dan moet ik nog wel een hoop doen met het vlees uit de vriezer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
marco v Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 4-8 maanden, ik moet volgens de test een pistool kopen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Assim ef Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 1-2 weken maar ik ben nog een beginner Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RayCokes Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 LOL, slechts 68 punten, mag niet klagen vind ik zelf maar kan altijd meer voedsel en water bij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
netuyas Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 LOL 2 maand en 49 punten. toch maar eens een cursus amerikaans volgen;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 1-2 maanden, 38 punten... Security een 2! Oké dat snap ik, ook niet erg... maar er blijkt nog wel wat te schorten aan onze voorbereidingen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ik had een matige score en kan hooguit 2 maanden overleven volgens de test. Als tip zou ik wapen aan moeten schaffen....duhhh dat ga ik dus niet doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 1-2 maanden, 38 punten... Security een 2! Oké dat snap ik, ook niet erg... maar er blijkt nog wel wat te schorten aan onze voorbereidingen... Ik had hetzelfde. Kreeg jij ook de tip om wapens aan te schaffen? Blijkbaar heb ik nog veel werk aan de winkel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
eva1986 Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Ja, maar dat was ik niet van plan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 43 punten 2 tot 4 maanden. Wellicht wat te optimistisch. Mijn voedsel voorraad schat ik minder optimistisch. Wellicht omdat ze niet vragen voor hoeveel personen :-) inderdaad gaat het weer heel veel over wapens, ook is een bugout alleen keuze auto typisch VS. Beter zou zijn welke alternatieven er zijn (fiets, motor, boot etc). Maar wel goed dat ze aandacht vestigen op bijzaken als brandstof etc bij bepaalde topics. Leuk om te doen @Greener bedankt Rover Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobbyboerin Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 43 punten 2 tot 4 maanden. Wellicht wat te optimistisch. Mijn voedsel voorraad schat ik minder optimistisch. Wellicht omdat ze niet vragen voor hoeveel personen :-) inderdaad gaat het weer heel veel over wapens, ook is een bugout alleen keuze auto typisch VS. Beter zou zijn welke alternatieven er zijn (fiets, motor, boot etc). Maar wel goed dat ze aandacht vestigen op bijzaken als brandstof etc bij bepaalde topics. Leuk om te doen @Greener bedankt Rover ik heb de vraag van hoeveel personen wel gehad jol 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 52, 4-8 maanden, moet ook een gun kopen; nou, dus echt niet Voedsel kom ik nog enorm tekort maar daar ben ik mee bezig; kippen komen er ook dus dat scheelt ook weer wat. Veiligheid moet ik ook nog aan werken, maar da's hier in de buurt wat minder belangrijk (dunbevolkt gebied, een half miljoen mensen op de oppervlakte van heel Nederland waarvan de meeste in een grote stad een uur hier vandaan). Stroomvoorziening en hout om op te stoken moet ik ook nog meer regelen, maar hout is makkelijk zat hier; overal bomen! Stroom zal micro hydro en zonnepanelen worden als 't budget er is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wild Rover Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Bedankt @hobbyboerin Alleen per persoon had ik gemist dus :-) nu klopt het beter 39 punten 1 tot 2 maanden sluit aan bij me verwachting. Wel weer de tip om een arsenaal aan te schaffen :-) lijkt me dat voeding/water eerst een upgrade nodig hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast armageddon Geplaatst: 5 november 2012 Delen Geplaatst: 5 november 2012 Valt gvd tegen 58 punten dacht eigenlijk wat verder te staan dus nog werk aan de winkel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.